Do kawiarni udałam się z Synem. Młoda Dziewczyna zapytała w czym może pomóc. Syn zamówił smufi owocowe ja lody. Na tablicy za Panią wisiał cennik na którym zamieszczone były informacje o cenie napojów z podziałem na skład i pojemność. Wybraliśmy pojemność 500 ml, który miał kosztować 19,90. Pani zapytała czy do tego jako dodatek cytrynę, miętę albo imbir byśmy chcieli. Syn powiedział , że poprosi cytrynę. Kiedy Pani podsumowała zamówienie i podała cenę , okazało się jest o 3 złote droższe od tego co znajduje się na cenniku.
Zadałam pytanie czy to jest koszt napoju na wynos bo o takie prosiliśmy. Na co usłyszałam, że jest to koszt cytryny.
Zatkało mnie. Pani powiedziała do nas , że zawsze każdy dodatek jest płatny. Odpowiedziałam, że albo powinnam zostać o tym poinformowała albo powinno być to napisane na cenniku. Zapytałam gdzie jest to napisane. Na co Pani spojrzała na tablicę za siebie i powiedziała, że faktycznie nie ma ale ona musi tak mówić , że to taki chwyt marketingowy firmy.
Czułam się oszukana. Nie chodziło o te 3 zł tylko o fakt. Sama pracuje w sprzedaży i uważam to za słabe posunięcie.
Oczywiście poczekałam na złożone zamówienie bo co miałam powiedzieć dziecku ale dla zasady czułam, że powinnam anulować zamówienie.
Bardzo niemiłe doświadczenie.
Na drzwiach nieaktualna informacja o niepracującej sobocie 15.08.2020 ( wizyta 18.08.2020 ). Płyn do dezynfekcji rąk był, jak również rękawiczki przy pieczywie. Porządek na sklepie jak na porę dnia. Towar powykładany. Ceny z regałów zgodne z tymi na paragonie.
Pani obsługująca kasę miła , nie zapytała tylko o kartę biedronki, sama musiałam się o nią upomnieć. Brak kolejek. Szybkie udane zakupy
Wizyta w sklepie h&m.
Kiedy podeszłam do kasy aby dokonać zapłaty za wybrany towar Pani zapytała się czy posiadam aplikacje sklepu.
Powiedziałam jej że nie aktualizowałam jej ostatnio i może być ciężko z jej otwarciem, do tego słaby zasięg sieci w sklepie.
Na co Dziewczyna obsługująca mnie zawołała Koleżankę aby nie blokować kasy i kolejki a mi poświęciła chwile uwagi. Pomogła zaktualizować aplikacje i nabiła zakupywany towar na kartę Klienta.
Bardzo miłe doświadczenie. Pani była skupiona na mojej osobie. Pomogła i przeznaczyła swój czas jednocześnie organizując otwarcie drugiej kasy aby nie doprowadzić do niezadowolenia stojących za mną w kolejce Klientów.
Obsługa przez miłą, energiczną Osobę, znającą ofertę i system. Szybko i sprawnie.
W celu zakupu podkładu do twarzy udałam się do Perfumerii Douglas.
Ponieważ od kilku lat używam tego samego podkładu, od razu po wejściu sklepu podeszłam do witryny z kosmetykami marki Este Lauder, która znajduje się na końcu lokalu. Aby do niej dojść musiałam przejść całą długość sklepu. Zostałam zauważona dopiero przy regale z wybranymi przeze mnie kosmetykami.
Pani, która do mnie podeszła była bardzo miła, zapytała się mnie w czym może pomóc, kiedy odpowiedziałam, jakiego podkładu szukam, zapytała, czy potrzebuje do niego pompki. Kiedy odpowiedziałam, że nie dziękuję, że ją posiadam, Pani wyjęła podkład z szuflady i udała się do kasy.
Prz kasie zadała pytanie, o chęć zakupu peelingu, który mają w promocji.
Podziękowałam, zapłaciłam za zakup blikiem.
Po czym Pani podała mi podkład z paragonem do ręki. Kiedy zauważyła moje zdziwienie, bo nie miałam przy sobie torebki, miałam tylko telefon do wykonania transakcji, dopiero zapytała się mnie czy zapakować zakup.
Kompetencje Personelu - ciężko jest mi określić kompetencje Personelu na temat produktów, ponieważ nie uzyskałam żadnych informacji na temat zakupywanego podkładu, to czy np. jest odpowiedni na obecne upały, czy nie zatyka porów, itp. Nie wskazano, nie porównano z innym produktem.
Zachowanie personelu - czar prysł przy kasie , kiedy podano mi do ręki towar z wystającym paragonem, nie ukrywam, że wprawiło mnie to w zakłopotanie, bo nie wiedziałam, gdzie mam go schować. Zakup nie był tani, uważam, że towar powinien zostać zapakowany w papierową torebkę i podany z boku lady. Takie niby nie znaczące gesty dodają wyjątkowości zakupom w takich miejscach oraz nakłaniają podświadomie do powrotu. Chyba, że Klient sam podkreśli prośbę o nie pakowanie zakupu - to wtedy inna bajka, bo potrzebą Klienta jest brak opakowania.
Czas obsługi - szybki zakup
Oferta - nie została mi przedstawiona alternatywa do wskazanego produktu
Wygląd ocenianego miejsca - czysto i pachnąco
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.