Opinia użytkownika: Klient_K
Dotycząca firmy: So! Coffee
Treść opinii: Do kawiarni udałam się z Synem. Młoda Dziewczyna zapytała w czym może pomóc. Syn zamówił smufi owocowe ja lody. Na tablicy za Panią wisiał cennik na którym zamieszczone były informacje o cenie napojów z podziałem na skład i pojemność. Wybraliśmy pojemność 500 ml, który miał kosztować 19,90. Pani zapytała czy do tego jako dodatek cytrynę, miętę albo imbir byśmy chcieli. Syn powiedział , że poprosi cytrynę. Kiedy Pani podsumowała zamówienie i podała cenę , okazało się jest o 3 złote droższe od tego co znajduje się na cenniku. Zadałam pytanie czy to jest koszt napoju na wynos bo o takie prosiliśmy. Na co usłyszałam, że jest to koszt cytryny. Zatkało mnie. Pani powiedziała do nas , że zawsze każdy dodatek jest płatny. Odpowiedziałam, że albo powinnam zostać o tym poinformowała albo powinno być to napisane na cenniku. Zapytałam gdzie jest to napisane. Na co Pani spojrzała na tablicę za siebie i powiedziała, że faktycznie nie ma ale ona musi tak mówić , że to taki chwyt marketingowy firmy. Czułam się oszukana. Nie chodziło o te 3 zł tylko o fakt. Sama pracuje w sprzedaży i uważam to za słabe posunięcie. Oczywiście poczekałam na złożone zamówienie bo co miałam powiedzieć dziecku ale dla zasady czułam, że powinnam anulować zamówienie. Bardzo niemiłe doświadczenie.