Opinia użytkownika: Klient_K
Dotycząca firmy: DOUGLAS
Treść opinii: W celu zakupu podkładu do twarzy udałam się do Perfumerii Douglas. Ponieważ od kilku lat używam tego samego podkładu, od razu po wejściu sklepu podeszłam do witryny z kosmetykami marki Este Lauder, która znajduje się na końcu lokalu. Aby do niej dojść musiałam przejść całą długość sklepu. Zostałam zauważona dopiero przy regale z wybranymi przeze mnie kosmetykami. Pani, która do mnie podeszła była bardzo miła, zapytała się mnie w czym może pomóc, kiedy odpowiedziałam, jakiego podkładu szukam, zapytała, czy potrzebuje do niego pompki. Kiedy odpowiedziałam, że nie dziękuję, że ją posiadam, Pani wyjęła podkład z szuflady i udała się do kasy. Prz kasie zadała pytanie, o chęć zakupu peelingu, który mają w promocji. Podziękowałam, zapłaciłam za zakup blikiem. Po czym Pani podała mi podkład z paragonem do ręki. Kiedy zauważyła moje zdziwienie, bo nie miałam przy sobie torebki, miałam tylko telefon do wykonania transakcji, dopiero zapytała się mnie czy zapakować zakup. Kompetencje Personelu - ciężko jest mi określić kompetencje Personelu na temat produktów, ponieważ nie uzyskałam żadnych informacji na temat zakupywanego podkładu, to czy np. jest odpowiedni na obecne upały, czy nie zatyka porów, itp. Nie wskazano, nie porównano z innym produktem. Zachowanie personelu - czar prysł przy kasie , kiedy podano mi do ręki towar z wystającym paragonem, nie ukrywam, że wprawiło mnie to w zakłopotanie, bo nie wiedziałam, gdzie mam go schować. Zakup nie był tani, uważam, że towar powinien zostać zapakowany w papierową torebkę i podany z boku lady. Takie niby nie znaczące gesty dodają wyjątkowości zakupom w takich miejscach oraz nakłaniają podświadomie do powrotu. Chyba, że Klient sam podkreśli prośbę o nie pakowanie zakupu - to wtedy inna bajka, bo potrzebą Klienta jest brak opakowania. Czas obsługi - szybki zakup Oferta - nie została mi przedstawiona alternatywa do wskazanego produktu Wygląd ocenianego miejsca - czysto i pachnąco