Opinia użytkownika: Klient_K
Dotycząca firmy: H&M
Treść opinii: Wizyta w sklepie h&m. Kiedy podeszłam do kasy aby dokonać zapłaty za wybrany towar Pani zapytała się czy posiadam aplikacje sklepu. Powiedziałam jej że nie aktualizowałam jej ostatnio i może być ciężko z jej otwarciem, do tego słaby zasięg sieci w sklepie. Na co Dziewczyna obsługująca mnie zawołała Koleżankę aby nie blokować kasy i kolejki a mi poświęciła chwile uwagi. Pomogła zaktualizować aplikacje i nabiła zakupywany towar na kartę Klienta. Bardzo miłe doświadczenie. Pani była skupiona na mojej osobie. Pomogła i przeznaczyła swój czas jednocześnie organizując otwarcie drugiej kasy aby nie doprowadzić do niezadowolenia stojących za mną w kolejce Klientów. Obsługa przez miłą, energiczną Osobę, znającą ofertę i system. Szybko i sprawnie.