Opinie użytkownika (11)

Po wejściu do...
Po wejściu do sali obsługi tej firmy bukmacherskiej zostałem mile przywitany przez Panią, która pracuje w obsłudze. Mogłem usiąść w wybranym przez siebie miejscu i w spokoju przejrzeć ofertę bukmacherską dzisiejszych wydarzeń sportowych jak i oferty na kolejne dni. Oferta była dostępna w formie papierowej, a dla osób które preferowały bardziej nowoczesną formę były dostępne ekrany multimedialne. Dla umilenia czasu spędzonego w tym miejscu w tle umieszczone są ekrany z aktualną ofertą live, a na telewizorach włączone transmisje z aktualnych spotkań sportowych na żywo. Przy okienku podczas zawierania zakładu zostałem miło z uśmiechem na twarzy obsłużony przez ekspedientkę, zostałem zapytany o kartę klienta. Pomimo szybkiej obsługi był czas na swobodną rozmowę i pożartowanie z obsługą co wpłynęło na pojawienie uśmiechu na naszych twarzach. Obsługa i cały wizerunek tego miejsca na najwyższym poziomie! Polecam!

Klient_A28B

16.03.2022

STS

Placówka

Leszno, Bracka 9

Nie zgadzam się (0)
Z chęci poznania...
Z chęci poznania aktualnej oferty i warunków promocji zdecydowałem się na pomoc online (kontakt z konsultantem) po dosłownie chwili czekania zostałem przydzielony do konsultantki. Podczas rozmowy Pani odpowiadała na każde zadane przeze mnie pytanie bardzo szczegółowo i starannie co zmniejszyło czas obsługi, oraz pozwoliło uniknąć dalszych nie potrzebnych pytań. Konsultantka bardzo cierpliwa, potrafi odpowiedzieć na każde pytanie, zostałem przywitany i pożegnany, a cała konwersacja przebiegła w sympatycznej atmosferze. Polecam!

Klient_A28B

16.03.2022

STS

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Sklep mocno zatłoczony,...
Sklep mocno zatłoczony, decydując się na zakupy w tym sklepie potrzeba zorganizować więcej wolnego czasu. Asortyment jest optymalnie dobrany do rozmiaru sklepu, ale często widać pustki na półkach i nie można kupić potrzebnych produktów spożywczych. Brak cen przy wielu produktach, asortyment często znajduje się nie na swoim miejscu. Wywieszone cenówki starych cen wprowadzające klientów w błąd. Czasem w trakcie dostaw palety z towarem są niefortunnie ustawione w korytarzu, co zabiera i tak już małą przestrzeń w alejkach zatłoczonych klientami. Obsługa bardzo niemiła, nerwowa i niechętna do pomocy. Podczas obsługi brak przywitania, pożegnania i zapytania o kartę lojalnościową. Proponuję od razu nastawić się na duże zakupy lub dobrze przemyśleć co się chce kupić, żeby niepotrzebnie w sklepie spędzić jeszcze więcej czasu. Ciężko doprosić się o otworzenie dodatkowej kasy, jedna otwarta a klienci odsyłani do samoobsługowej. Jeśli ktoś zamierza specjalnie przyjechać tu na duże zakupy, odradzam, wybrać od razu inną biedronkę, w tym miejscu straci się sporo czasu a nie otrzyma potrzebnych produktów ze względu na ich brak i mało zorganizowaną obsługę.

Klient_A28B

14.03.2022

Biedronka

Placówka

Gdańsk, Karmelicka 1

Nie zgadzam się (0)
Wchodząc do restauracji...
Wchodząc do restauracji długi czas oczekiwania na obsługę w celu wyznaczenia wolnego stolika. Przy moim stoliku były resztki jedzenia po poprzednich klientach. Nieporozumienie w komunikacji personelu, nie otrzymałem karty z menu, dopiero gdy upomniałem kelnerkę przyniosła kartę. Podczas składania zamówienia obsługa nie poleciła żadnego dania, przyjęła zamówienie zabrała karty i odeszła. W pierwszej kolejności podane napoje, na jedzenie trzeba było poczekać, podawane na raty. W trakcie jedzenia brak kontaktu ze strony personelu, nie spytano czy wszystko w porządku z zamówieniem. Po zjedzeniu zamówionych dań długi czas oczekiwania na wystawienie rachunku, trzeba samodzielnie upomnieć obsługę w celu szybszej płatności za transakcję. Na koniec brak podziękowania i pożegnania ze strony personelu. Jedyne z czego mogę być zadowolony to 2 smacznych dań z 6 zamówionych co podwyższa całą opinie o jedną gwiazdkę. Napoje słabej jakości, a ich ceny mocno zawyżone. Całokształt obsługi i podanych dań nie jest adekwatna do wygórowanych cen w tej restauracji. Zostawiłem tutaj kilkaset złotych, ale drugi raz nie zawitam do tego miejsca.

Klient_A28B

09.03.2022

Billy's

Placówka

Gdańsk, Targ Sienny 7

Nie zgadzam się (0)
Przed wejściem do...
Przed wejściem do sklepu było czysto. Wchodzą do środka usłyszałam od razu Dzień dobry. Robiąc dla siebie kawę zwróciłam uwagę na ekspres do kawy, był czysty i zadbany. W sklepie była zachowana czystość, lecz zauważyłem brak części asortymentu i cenówek do produktów na półkach. Przy kasie ekspedientka zapytała o aplikacje żabki. Poleciła mi kawę i hot doga, zaproponowała coś słodkiego z koszyczka przy kasie. Na koniec usłyszałam Dziękuję i zapraszam ponownie. Polecam!

Klient_A28B

08.03.2022

Żabka

Placówka

Leszno, Niepodległości 75

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjna obsługa, pomocny,...
Rewelacyjna obsługa, pomocny, miły i uśmiechnięty personel. Dobrze zatowarowane półki i szeroka oferta artykułów spożywczych. Dużo lokalnych produktów, dania gotowe, ciasta. Na życzenie klienta można złożyć zamówienie na tradycyjne potrawy takie jak pierogi, uszka, krokiety, baranki z masła itp. Powyższe argumenty sprawiają, że to najlepsze miejsce na zakupy w centrum Leszna.

Klient_A28B

06.03.2022

Chata Polska

Placówka

Leszno, Słowiańska 22

Nie zgadzam się (0)
Świetny sklep idealny...
Świetny sklep idealny do robienia codziennych zakupów przez pobliskich mieszkańców. Asortyment jest optymalnie dobrany do rozmiaru sklepu i znajdują się w nim najpotrzebniejsze rzeczy. Czasem w trakcie dostaw palety z towarem są niefortunnie ustawione w korytarzu, co zabiera i tak już małą przestrzeń, ale jak widać nie da się po prostu zrobić tego inaczej. Obsługa w większości miła i uprzejma, ale każdy może mieć gorszy dzień. Proponuję od razu nastawić się na małe zakupy lub dobrze przemyśleć co się chce kupić, żeby niepotrzebnie po sklepie nie krążyć, bo nie jest to łatwe. Jeśli ktoś zamierza specjalnie przyjechać tu na duże zakupy, odradzam, wybrać od razu inną biedronkę.

Klient_A28B

04.03.2022

Biedronka

Placówka

Gdańsk, Kartuska 26

Nie zgadzam się (0)
Miła obsługa, zaproponowana...
Miła obsługa, zaproponowana sprzedaż komplementarna. Sama transakcja przebiegła pomyślnie, za wyjątkiem braku przywitania, pożegnania i podziękowania za przeprowadzoną transakcje ze strony ekspedientki. Sklep dobrze wyposażony z prawidłowo zamieszczonymi cenami produktów sklepowych. Polecam!

Klient_A28B

23.02.2022

Żabka

Placówka

Gdańsk, ul. Kartuska 358A

Nie zgadzam się (0)
Spory wybór ubrań...
Spory wybór ubrań i akcesoriów do różnych sportów, od najtańszych do tych droższych dla bardziej zaawansowanych użytkowników. Dostępna przebieralnia, parking przed sklepem. Rowery, hulajnogi itp. można przetestować. Sklep wyposażony w kasy samoobsługowe co pozwala dokonać szybkich zakupów. Pan przy wejściu za każdym razem miły, obsługa na najwyższym poziomie. Zdecydowanie polecam!

Klient_A28B

23.02.2022

DECATHLON

Placówka

Gdańsk, Szczęśliwa 3

Nie zgadzam się (1)
Fatalna obsługa, jedna...
Fatalna obsługa, jedna z najgorszych na jaką miałem okazję trafić. Długi czas oczekiwania. Pan bardzo niekulturalny. Pracownik unosi głos i wyżywa się na klientach jak tylko coś nie pójdzie po jego myśli! Obsługa nie ma wydać reszty gotówki. Niechlujny wizerunek pracownika podkreśla całokształt tego miejsca. Nie polecam!

Klient_A28B

23.02.2022

RUCH S.A.

Placówka

Gdańsk, Ciasna 1

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobra obsługa,...
Bardzo dobra obsługa, która potrafi doradzić w każdej kwestii. Spora wiedza pracownika na temat oferowanych produktów. Reklamacja usługi przyjęta i szybko naprawiona. Polecam!

Klient_A28B

23.02.2022

Platforma Canal+

Placówka

Gdańsk, Kartuska 149/19

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi