Opinia użytkownika: Klient_A28B
Dotycząca firmy: Billy's
Treść opinii: Wchodząc do restauracji długi czas oczekiwania na obsługę w celu wyznaczenia wolnego stolika. Przy moim stoliku były resztki jedzenia po poprzednich klientach. Nieporozumienie w komunikacji personelu, nie otrzymałem karty z menu, dopiero gdy upomniałem kelnerkę przyniosła kartę. Podczas składania zamówienia obsługa nie poleciła żadnego dania, przyjęła zamówienie zabrała karty i odeszła. W pierwszej kolejności podane napoje, na jedzenie trzeba było poczekać, podawane na raty. W trakcie jedzenia brak kontaktu ze strony personelu, nie spytano czy wszystko w porządku z zamówieniem. Po zjedzeniu zamówionych dań długi czas oczekiwania na wystawienie rachunku, trzeba samodzielnie upomnieć obsługę w celu szybszej płatności za transakcję. Na koniec brak podziękowania i pożegnania ze strony personelu. Jedyne z czego mogę być zadowolony to 2 smacznych dań z 6 zamówionych co podwyższa całą opinie o jedną gwiazdkę. Napoje słabej jakości, a ich ceny mocno zawyżone. Całokształt obsługi i podanych dań nie jest adekwatna do wygórowanych cen w tej restauracji. Zostawiłem tutaj kilkaset złotych, ale drugi raz nie zawitam do tego miejsca.