Opinia użytkownika: Klient_A28B
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Sklep mocno zatłoczony, decydując się na zakupy w tym sklepie potrzeba zorganizować więcej wolnego czasu. Asortyment jest optymalnie dobrany do rozmiaru sklepu, ale często widać pustki na półkach i nie można kupić potrzebnych produktów spożywczych. Brak cen przy wielu produktach, asortyment często znajduje się nie na swoim miejscu. Wywieszone cenówki starych cen wprowadzające klientów w błąd. Czasem w trakcie dostaw palety z towarem są niefortunnie ustawione w korytarzu, co zabiera i tak już małą przestrzeń w alejkach zatłoczonych klientami. Obsługa bardzo niemiła, nerwowa i niechętna do pomocy. Podczas obsługi brak przywitania, pożegnania i zapytania o kartę lojalnościową. Proponuję od razu nastawić się na duże zakupy lub dobrze przemyśleć co się chce kupić, żeby niepotrzebnie w sklepie spędzić jeszcze więcej czasu. Ciężko doprosić się o otworzenie dodatkowej kasy, jedna otwarta a klienci odsyłani do samoobsługowej. Jeśli ktoś zamierza specjalnie przyjechać tu na duże zakupy, odradzam, wybrać od razu inną biedronkę, w tym miejscu straci się sporo czasu a nie otrzyma potrzebnych produktów ze względu na ich brak i mało zorganizowaną obsługę.