Często korzystam z oddziałów Ing na terenie Śląska. Ostatnio miałam przyjemność być obsługiwana w oddziale na Kościuszki w Katowicach. Wysoka kultura osobista, zaangażowanie w moją sprawę(nie sprzedażową) utwierdziły mnie w przekonaniu, że jestem dla banku ważnym klientem bez względu z czym przychodzę. Uśmiech na twarzy wszystkich pracowników i chęć pomocy. Najlepszy bank, polecam :)
Wypełniłam formularz kontaktowy na stronie internetowej. Nie czekając długo specjalista skontaktował się ze mną telefonicznie. Szczegółowo dopytywał o różne kwestie związane z budową domu. Był bardzo uprzejmy, przede wszystkim nie nachalny. Wszystko wyjaśnił mi telefonicznie, wyliczył ofertę jak również wstępnie wyliczył zdolność kredytową. Czułam się dobrze zaopiekowana, zaoszczędziłam czas ponieważ nie musiałam wybierać się specjalnie do oddziału banku. Specjalista również wskazał bank alternatywy, gdzie warto abym się udała celem uzyskania korzystnej oferty z racji preferencyjnego zawodu. Jakość obsługi na najwyższym poziomie. Załatwiłam sprawę z którą się zgłosiłam jak również dowiedziałam się więcej niż oczekiwałam. Myślę, że takie zdrowe podejście jest bardzo ważne biorąc pod uwagę, że oferty banków są podobne, specjaliści nie których banków bardzo nachalnie próbują sprzedawać produkty a w tym przypadku mając trochę droższe warunki cenowe ze względu na jakość obsługi wrócę właśnie do tego banku bo wiem że zależy im na klientach a nie tylko na biznesie.
Bardzo źle. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Źle. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,wygląd miejsca obsługi. Na minus: Zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Oferta,cena,asortyment.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Oferta,cena,asortyment.
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.