Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.
Źle. Zdecydowanie nie potrafią z kulturą rozstać się z klientem. W dodatku firma działa na niekorzyść klienta. Sama określa termin przeniesienia numeru, a po tym terminie przesyła rachunek obciążający z powodu niedotrzymania warunków umowy, tj. terminu przejścia. Paranoja! Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.
Bardzo miła obsługa, kiedy przy kasie okazało się że lampka którą chciałam kupić jest zasilana bateriami Pani bez problemu wycofała transakcję i kiedy stwierdziłam że odniosę produkt na miejsce powiedziała że sama to zrobi i nie potrzeby żebym wracała na sklep. Nie jest to pierwszy raz kiedy pracownicy tego sklepu byli pomocni i starali się pomóc a nie odstraszyć klienta.
Niestety jedna kolejka do kas to nieporozumienie, czeka się dłużej, klienci przeciskają się poza kolejnością widząc kasy z jednym kupującym, jeden wielki bałagan i strata czasu. Rozumiem przesłanki takich zmian ale w takich marketach to zupełne nieporozumienie. a co będzie w święta?!!!!
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.