Mój ulubiony market w okolicy. Po pierwsze bardzo duży wybór produktów żywnościowych - zarówno luksusowych jak i popularnych marek. W "godzinach szczytu" wszystkie kasy są czynne, co powoduje, że czas oczekiwania do kasy nie przekracza 5 minut.
Stacja z dobrze wyposażonym sklepem i bufetem. Dużym minusem jest jednak toaleta, posiada tylko dwie kabiny (a trasa jest dość zatłoczona) i niestety nie była zbyt czysta.
Sushi zostało dostarczone terminowo, jak zwykle było świeże i smaczne. Moja prośba o dodatkowy imbir i wasabi została spełniona.
Strona internetowa ma przejrzystą nawigację i aktualny cennik
Fryzjerki dobrze wykonują usługi, są dokładne, potrafią doradzić klientowi. Niestety wnętrze salonu jest bardzo "zimne" i spędzenie w nim dłuższego czasu nie jest przyjemne - bladoszare ściany, jasne sprzęty nie tworzą przyjemnej atmosfery.
Jednak salon otrzymuje ode mnie duży plus za higienę, nożyczki, maszynki były odkażane, szczotki używane są jednorazowo, następnie dawane są do dezynfekcji, ręczniki i fartuchy również są jednorazowe
Jak zwykle bardzo dobra obsługa! Zgodnie z moją prośbą przesyłka kurierska została nadana tego samego dnia. Towar jak zawsze jest najwyższej jakości. Ostatnio braki w sklepie uzupełniane są coraz częściej.
Podróż miała miejsce na trasie Kielce - Warszawa. Po pierwsze obsługa pociągu bardzo niekompetentna. W pociągu o 16.10 na tej trasie zawsze były wagony tylko 2 klasy ( jeśli nawet były czerwone 1, to zawsze z informacją, że są to wagony 2 klasy), teraz pojawiły się wagony pierwszej klasy bez żadnej informacji, więc na wszelki wypadek większość pasażerów (w tym moja osoba) starało się dowiedzieć, czy jak zawsze w jedynkach można siedzieć z biletem na drugą klasę. Okazuje się, że nikt (poza nieuchwytnym kierownikiem pociągu) nic na ten temat nie umiał nam powiedzieć...
Kiedy udało się wreszcie "dopaść" kierownika okazało się jednak, że od kilku dni obowiązuje podział na 1 i 2 klasę w tym pociągu.
To nie koniec niemiłych niespodzianek... jak to w pociągach bywa... jak zima to zimno jak lato to grzeje. Podobnie tym razem....15 stopni na zewnątrz, a grzejniki grzeją jakby było - 15... oczywiście regulacja ogrzewania jak to w pkp bywa nie działa. Osoba z obsługi poproszona o wyłączenie grzania w całym wagonie, odpowiedziała tylko, że "się nie da". Ale kompetentni pracownicy to klucz do sukcesu firmy...
Hipermarket ten ma swoje dobre i słabe strony. Do pozytywnych aspektów można zaliczyć, to że zawsze przy wejściu można znaleźć koszyk i wózek (nie trzeba biegać od kasy do kasy w poszukiwaniu). Obsługa przy kasach jest szybka, w kolejce czeka się najwyżej kilka min. Zasadniczą wadą jest rozbieżność pomiędzy ceną na półce a ceną przy kasie (w dniu obserwacji ozdoby wielkanocne, wcześniej również inne towary) i bez skrupulatnego sprawdzania cen przy czytniku, po dojściu do kasy można być bardzo zdziwionym
Była to moja pierwsza wizyta w sklepie tej marki w Kielcach i jestem mile zaskoczona. Asortyment był w miarę zróżnicowany (mniejszy niż np. w sklepach w Warszawie, ale jak na kieleckie warunki bardzo przyzwoity), w większości ubrania były dostępne w pełnej rozmiarówce. Obsługa zainteresowana klientem i skłonna do pomocy. Odnośnie samych ubrań to jak zawsze są dobrej jakości.
W tej placówce Multibanku zakładałam konto oszczędnościowe i rachunek bieżący. Po pierwsze mają bardzo przyjazny wystrój wnętrza, nie przytłacza, meble mają nowoczesne design. Doradca przywitał mnie na STOJĄCO ( w banku zdarzyło mi się to po raz pierwszy) i zaprosił do stanowiska i zaproponował napój. Sprawa została załatwiona bardzo szybko. Jedynym minusem jest oczekiwanie na kartę do rachunku. Czekam już niestety 3 tygodnie
Poszukiwałam, pewnego modelu torebki, ponieważ nie miałam czasu przeszukiwać kilkudziesięciu stron asortymentu tego sklepu, skontaktowałam się telefonicznie. Bardzo miła pani od razu zaproponowała, że podeśle mi zdjęcia modeli jej zdaniem odpowiadających mojemu opisowi. Ponad to poinformowała mnie, że właśnie otrzymali dostawę i w ciągu kilku godzin będą w stanie przesłać mi zdjęcia nowego towaru.
Ostatecznie nie znalazłam torebki jakiej szukałam, ale na pewno zostanę klientką tego sklepu, właśnie ze względu na dobrą obsługę
Doskonały sklep internetowy. Posiadają szeroki asortyment i zawsze pomocny personel. Przesyłki wysyłane są niezwłocznie po dokonaniu płatności. Jedyne co może nawalić na linii współpracy to oczywiście Poczta Polska
dot. sklepu w Złotych Tarasach
Z chłopakiem kupowaliśmy dla niego spodnie. Personel w ogóle nie był nami zainteresowany. Musiałam biegać za obsługą, aby poszukali innego rozmiaru. Dodatkowo, nie mogliśmy skorzystać z usługi skrócenia spodni, która w tym sklepie jest w standarcie, bo nie sposób było doprosić się personelu, żeby zebrał miarę.
Przy kasie okazało się, że wszystkie 4 osoby z obsługi stoją i podniecają się dzieckiem jednego z klientów.
Bank w weekend dokonuje modernizacji systemu. Efektem jest odrzucenie karty podczas płatności w sklepie. Dość kłopotliwa sytuacja, bo zdarzyła się po raz drugi. Ale co gorsza, kwota niezrealizowanej transakcji zostaje zablokowana na moim koncie.
Dzwoniąc do banku dowiaduję się, że nie są w stanie zdjąć mi blokady środków, bo po tygodniu system sam zwolni mi środki.
Dopiero wizyta w oddziale i zagrożenie zamknięciem rachunku spowodowały przywrócenie kwoty ma moje konto.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.