Opinia użytkownika: Katarzyna_6
Dotycząca firmy: PKP Intercity
Treść opinii: Podróż miała miejsce na trasie Kielce - Warszawa. Po pierwsze obsługa pociągu bardzo niekompetentna. W pociągu o 16.10 na tej trasie zawsze były wagony tylko 2 klasy ( jeśli nawet były czerwone 1, to zawsze z informacją, że są to wagony 2 klasy), teraz pojawiły się wagony pierwszej klasy bez żadnej informacji, więc na wszelki wypadek większość pasażerów (w tym moja osoba) starało się dowiedzieć, czy jak zawsze w jedynkach można siedzieć z biletem na drugą klasę. Okazuje się, że nikt (poza nieuchwytnym kierownikiem pociągu) nic na ten temat nie umiał nam powiedzieć... Kiedy udało się wreszcie "dopaść" kierownika okazało się jednak, że od kilku dni obowiązuje podział na 1 i 2 klasę w tym pociągu. To nie koniec niemiłych niespodzianek... jak to w pociągach bywa... jak zima to zimno jak lato to grzeje. Podobnie tym razem....15 stopni na zewnątrz, a grzejniki grzeją jakby było - 15... oczywiście regulacja ogrzewania jak to w pkp bywa nie działa. Osoba z obsługi poproszona o wyłączenie grzania w całym wagonie, odpowiedziała tylko, że "się nie da". Ale kompetentni pracownicy to klucz do sukcesu firmy...