Opinie użytkownika (26)

Wybrałam się do...
Wybrałam się do mkiosku by wysłać rezygnację z jednego z rachunków. Pani z mkiosku dala mi wszystkie potrzebne dokumenty do wypełnienia - kompetentna ale mało uprzejma, brak jej nieco obycia i nie umie prowadzić rozmów na luzie ;/ po wypełnieniu potrzebnych dokumentów. Zabrała je i poprosiła bym czekała na odpowiedz. Niestety nie usłyszałam ani jednego zwrotu grzecznościowego ;( Pani była ospała i apatyczna..szkoda to mój ulubiony bank

Katarzyna_1581

09.07.2011

mFinanse

Placówka

Nie zgadzam się (17)
29.04.2022
Odpowiedź firmy
Witam. Bardzo dziękuję za zgłoszenie swojej obserwacji na temat obsługi w mKiosku w Centrum Handlowym Janki, w Warszawie. Każda informacja, którą otrzymujemy bezpośrednio od Klientów jest cennym źródłem informacji. Bardzo zależy nam, aby poziom obsługi świadczony przez Pracowników naszego banku spełniał najwyższe standardy. Dlatego cieszy fakt, iż docenia Pani kompetencje naszego Doradcy. Jednocześnie pragnę bardzo przeprosić za niewystarczające zaangażowanie ze strony obsługującego Panią Pracownika i brak uprzejmości z jego strony. Dołożymy wszelkich starań aby podobna sytuacja nie miała miejsca w przyszłości i następny kontakt był dla Pani satysfakcjonujący. Mam nadzieję, że zaistniała sytuacja nie wpłynie negatywnie na dalszą współpracę z nami i pozostaniemy nadal Pani ulubionym bankiem. Przypominam, iż pozostajemy do dyspozycji zarówno w naszych oddziałach jak i na mLinii pod numerem: 0 801 300 800 lub 042 6 300 800. Pozdrawiam. Kinga Dzierżanowska mBank
Wchodząc do sklepu...
Wchodząc do sklepu napotkaliśmy rozrzucone ulotki i gazetki reklamowe ponieważ padał deszcz na podłodze było brudno. Asortyment sklepu był zadowalający - z 3 artykułów które nas interesowały kupiłam 2. Obsługa sklepu jak zwykle pomocna i fachowa. Klienci w tym sklepie są zawsze dobrze i profesjonalnie obsługiwani. Przy kasie obsługa szybka ale mało sympatyczna to jedyny minus. Mimo wszystko polecam ten sklep.

Katarzyna_1581

09.07.2011

Leroy Merlin

Placówka

Janki, Mszczonowska 3

Nie zgadzam się (3)
CH Janki jest...
CH Janki jest male ale zawsze są w nim klienci. Centrum wita nas nie zbyt ładnym budynkiem ale za to wg mnie jest funkcjonalne, toalety w CH Janki pozostawiają wiele do życzenia zwłaszcza ta w sektorze restauracyjnym - jest wykonana z nieprzyjaznych materiałów (metalowe sedesy bez desek - w damskiej to raczej nie dopuszczalne !) Chciałoby się rzec : złośliwość ludzka ;) posadzki są już zużyte i częsta widnieją w nich braki w płytkach. Sama galeria jest dobrze usytuowana i dobrze zaopatrzona (sklepy dobrej jakości). Za mało jest miejsc siedzących. Pokoiki matki z dzieckiem - 1szt. to za mało jak na takie duże centrum w dodatku słabo wyposażony i malutki wózek z hipermarketu się nie mieści trzeba go pozostawić poza pokoikiem i modlić się by nie zginął.Obsługa centrum - zazwyczaj nie obecna - osoby siedzące w punkcie zazwyczaj nie ma lub niezbyt kompetentna. Samo centrum handlowe wymaga remontu i unowocześnienia.

Katarzyna_1581

30.06.2011

Janki

Placówka

Janki, Mszczonowska

Nie zgadzam się (1)
weszłam na stronę...
weszłam na stronę w poszukiwaniu zestawu biżuterii. Znalazłam ten sklep z reklamy na innym serwisie. Strona bardzo czytelna dobrze oznakowana łatwo się po niej poruszać, wysłałam e-mail z zapytaniem odnośnie formy płatności i rabatów w ciągu doby dostałam bardzo zadowalającą mnie odpowiedź. Dokonałam zakupu i liczę na równie sprawną dostawę o której została zapewniona. Polecam

Katarzyna_1581

30.06.2011

Polcarat

Kontakt online

Nie zgadzam się (6)
Wchodząc do sklepu...
Wchodząc do sklepu zauważyłam kilka osób przy kasie rozmawiających -personel. Podeszłam aby zapytać czy będzie dostępne od reki kilka rzeczy których potrzebowałam, osoba która mnie obsługiwała trzymała w jednym ręku tel. komórkowy (rozmowa prywatna chyba z koleżanką) drugą ręką sprawdzała w komputerze.. po czym oznajmiła że nie mają ale mogą zamówić..wstyd przyznać ponieważ były to półki i kilka drobiazgów pamiętam jak 3miesiące temu czekałam na szafki ponad miesiąc - podziękowałam i wyszłam. Nie polecam sklepu nikomu. Brak kompetentnych pracowników, nieład na sklepie, brak chęci pomocy ze strony personelu.

Katarzyna_1581

30.06.2011

JYSK

Placówka

Janki, Plac Szwedzki 1

Nie zgadzam się (0)
zadzwoniła do mnie...
zadzwoniła do mnie pani z orange. Rozmowa była konkreta zależalo mi na abonamencie za 39,90 zł lub 59,90 zł i samsungu wawe 723 czarnym. Wszystko było dogadane Pani obiecała że w ciągu 3dni roboczych dostanę umowę i telefon, po tygodniu zadzwoniłam na infolinie by dowiedzieć się co się dzieje z moja umową telefonem-dowiedziałam się że nie została wysłana i nic nie ma w tzw. systemie na temat mojej umowy.Zdziwiona ponowiłam kontakt następnego dnia. Okazało się że nie ma umowy wpisanej do systemu. Wybrałam się do salonu by podpisać umowę i kupić wymarzony telefon (dla męża na urodziny) niestety tam dowiedziałam się, że nie ma już tych telefonów od miesiąca i mogą sprawdzić w innych salonach.. powiedziałam że zgoda i czekam, po około tygodniu nikt nie zadzwonił. Wybrałam się do ogrange w Grójcu gdzie kierownik salonu p.Paweł zaproponował mi inny telefon. Chcieliśmy podpisać umowę okazało się ze nie mogę ponieważ jest zlecenie na umowę ( to internetowe którego nie było) więc zadzwoniłam do biura obsługi by je zamknąć -udało się po kilku dniach, potem dowiedziałam się,że jako klient który kiedyś wcześniej zrezygnował z telefonu muszę teraz przy podpisaniu umowy wpłacić kawcię 300zł przy pierwszym rachunku ponieważ byłam nie rzetelnym klientem w 2006roku - nikt mnie wcześniej o tym nie poinformował nawet kierownik salonu w którym byłam..nie polecam nikomu firmy w której nikt nic nie wie. Finał był taki, że kurier z telefonem przyjechał po 20.06 jednak zrezygnowałam -brak słów.

Katarzyna_1581

30.06.2011

Orange

Placówka

Nie zgadzam się (1)
od progu wita...
od progu wita nas ochrona to dobrze ale stresujące. Układ sklepu przyznam że dość skomplikowany, mało czytelny rozkład artykułów, szukałam pozytywek i nie znalazłam a na sklepie nie bylo nikogo (prócz ochrony) kto mógłby mi pomóc. Kupowałam ubranka dla mojej córeczki ale też znalazłam tylko kilka rzeczy bo były tak popowieszane ze ciężko było się połapać co gdzie..a nie było kogo spytać. Brakuje mi w tym sklepie lepszej obsługi klienta. Przy kasie zawsze kolejka, niestety zawsze tylko jedna osoba obsługuje kasę chyba że kolejka sięgnie połowy sklepu jak ostatnio ..pojawiła się druga ale "ucząca się" też się schodziło. Jednak i tak to mój ulubiony sklep będę tam wracała zawsze bo jest dobrze zaopatrzony ;)

Katarzyna_1581

30.06.2011

Smyk

Placówka

Janki, Mszczonowska 3

Nie zgadzam się (0)
Zakupy na allegro...
Zakupy na allegro to czysta przyjemność! Zawsze mnóstwo towaru, nie ma niemiłego personelu nikt nie biegnie od progu by "pomóc". kontakt z obsługą klienta godny polecenia, przekierowanie płatności zawsze sprawnie działa, strona czytelna i łatwo wszystko znaleźć. Opcja "obserwuj" jest zawsze pod ręką dzięki czemu łatwo pilnować rzeczy która nas interesuje a aktualnie jej nie możemy kupić. Logowanie łatwe..własny profil czytelny. POLECAM bo warto!

Katarzyna_1581

30.06.2011

Allegro

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Super sklep -...
Super sklep - polecam, od progu mila wręcz sympatyczna obsługa , traktują człowieka jak gościa :) pełna kultura i fachowe doradztwo! Zawsze pomogą doradzą ;) nigdy nie zdarzyło mi się zawieść na ich opinii zawsze dobrze zaopatrzony, czasem bałagan ale to normalne ponieważ jest mnóstwo klientów o każdej porze dnia, przy kasach zawsze szybko i sprawnie

Katarzyna_1581

30.06.2011

H&M

Placówka

Janki, mszczonowska 3

Nie zgadzam się (1)
Sklep dobrze zaopatrzony...
Sklep dobrze zaopatrzony jednak personel sklepu jest niesympatyczny. Każdego potencjalnego klienta sklepu uważają za złodzieja chodząc za nim krok w krok! Patrzą na ręce dosłownie! Brak reakcji na pytania, co 10 kroków stoją "sprzedawcy" z założonymi rękami i dyskutują między sobą. Przy kasie obsługa jest niesympatyczna zupełny brak wyczucia a przecież to sklep dla dzieci powinna być mila sympatyczna obsługa a oni traktują klienta jak zło konieczne ..czasem mam wrażenie że są źli że przyszłam.. niestety w Grójcu nie ma dużego wyboru sklepów dobrze zaopatrzonych i muszę tam kupować..minusem tego sklepu jest brak możliwości płacenia kartą powinni to zmienić.

Katarzyna_1581

30.06.2011

JOWIŚ

Placówka

Grójec Mały, Piłsudskiego

Nie zgadzam się (0)
Wchodząc do sklepu...
Wchodząc do sklepu zwróciłam uwagę, że parking jest przebudowywany (wreszcie ponieważ zostały wyrysowane za wąskie miejsca ..jak na fiat126p) wokół sklepu panował porządek. Gazetki reklamowe były wystawione, produkty w promocji stały tuż przy wejściu dobrze widoczne i oznaczone. Na sklepie było mniej towaru niż zwykle znalazłam zaledwie kilka interesujących mnie produktów.Przy stoisku wędlinia nie było nikogo prócz klientów czekających na obsługę...to częsty widok w tym sklepie niestety. Przy kasie ( 3czynne) była miła obsługa ;)

Katarzyna_1581

30.06.2011

Simple

Placówka

Grójec Mały, Niepodległości

Nie zgadzam się (0)
Sklep przestronny, stanowisko...
Sklep przestronny, stanowisko z owocami dobrze zaopatrzone. Stoisko z wędliną jest dobrze zaopatrzone ale towar (mimo że ten sam jest dużo droższy od innych sklepów w Grójcu!). Przy kasach dla kobiet w ciąż (jestem w 8m-ącu) mogą być obsługiwani wszyscy, kasjerka nie zwraca uwagi na to czy ktoś kto powinien być obsłużony poza kolejką stoi czy nie... upominałam się o swoje prawo ale skutek był taki że wszczęła się awantura ze starszymi kobietami - kasjerka nawet nie zareagowała... więc poco taka kasa? Pani przy kasie jak się okazało nie mówi zbyt dobrze po polsku ..to chyba Rosjanka ;) nie jestem zadowolona! Nie polecam

Katarzyna_1581

02.02.2011

Simply Market

Placówka

Grójec, Niepodległości 22

Nie zgadzam się (2)
Mila obsługa -kasa...
Mila obsługa -kasa biletowa. Szybko, rzeczowo i skrupulatnie. Obsługa kas służy pomocą. W bufecie kinowym również szybka i mila obsługa. Sala kinowa czysta, jedynie zbyt długie oczekiwanie na film , seans miał się rozpocząć o 13:45 a rozpoczął się o 14:00. Na sali było 5 osób. Toaleta w kinie jednak pozostawiała wiele do życzenia , niestety brakowało papieru natomiast na podłodze było mokro.

Katarzyna_1581

02.12.2010

Cinema City

Placówka

Janki, Plac Szwedzki 1

Nie zgadzam się (0)
Podjechałam na stację...
Podjechałam na stację o 20:00, zadzwoniłam po gaz-za sekundę przyszedł pracownik (P.) który w mig zatankował mi gaz. Przy kasie obsługiwała mnie p.M.- symopatyczna, zaproponowała mi szereg rzeczy w promocji..plyn, jedzenie. Kupiłam zapiekankę, czekałam na nią ok5min był dobrze zrobiona chrupiąca

Katarzyna_1581

12.04.2010

BP

Placówka

Warszawa, Aleje Jerozolimskie 144C

Nie zgadzam się (15)
Infolinia -Pani M....
Infolinia -Pani M. odebrała telefon, opowiedziałam o swoim problemie z abonamentem (ze jest zbyt duży, nie ma w nim darmowych minut, chciałabym mieć mniejszy i z minutami, umowa do końca IV.2010r.) Pani M. była bardzo miła, zaproponowała mi 3 warianty abonamentu, zaproponowała GRATIS prezent za przedłużenie umowy podała numer zgłoszenia (co jest konieczne by odebrać aneks!) podała swoje dane kontaktowe, poprosiła by w razie pytać kontaktować się z nią. Byłam bardzo miło zaskoczona i na pewno dementuje wszystkie plotki o tej firmie ..może nie są tani ale umieją sprawić by człowiek poczuł się ważnym klientem i by był zadowolony i świadomy ze dobrze zrobił.

Katarzyna_1581

20.03.2010
Nie zgadzam się (26)
31.03.2010 roku kończy...
31.03.2010 roku kończy mi się umowa z TP S,A zadzwoniłam więc na infolinię i chciałam zmienić sobie plan taryfowy na telefon oraz internet.Rozmowa z konsultantem panią S. była bardzo sympatyczna dostałam bardzo korzystną ofertę, tańszą niż dotychczas. Wszelkie zwroty grzecznościowe powszechnie uważane za obowiązkowe w tego typu rozmowach były używane wielokrotnie, Pani S. posiadała ogromną wiedzę i naprawdę bardzo mi pomogła w wyborze.

Katarzyna_1581

07.03.2010
Nie zgadzam się (25)
Po zakończonych zakupach...
Po zakończonych zakupach wstąpiłam do Inmedio po bilet oraz prasę.Kolejka była długa na kasie stała jedna osoba, obok druga układała na półce.. W kolejce zniecierpliwieni ludzie zstępowali z nogi na nogę...(miedzy innymi ja)w końcu nadeszła moja kolej (po 15min oczekiwania) poprosiłam o bilet+ gazetę, po czym położyłam kartę na ladzie niestety dowiedziałam się ze moja karta jest "zła" bo jest z chipem a oni nie mają takiego terminala... uśmiechnęłam się po czym powiedziałam że widzę że posiadają terminal Polcard który jest OK, no niestety Pani zaprzeczyła więc zapytałam drugiej Pani obok która spojrzała i powiedziała że koleżanka ma chyba rację a ona krótko pracuje i nie wie nic na ten temat..zasmucona wychodząc ze sklepu usłyszałam "jeszcze czego 20zł i kartą burżujka.." nie wiem czy to komentarz na miejscu..w kiosku panował bałagan i nie było wszystkich gazet..

Katarzyna_1581

07.03.2010

Inmedio

Placówka

Nie zgadzam się (20)
Wchodząc na stacje...
Wchodząc na stacje zauważyłam że podłoga jest brudna, na podłodze leżały kartony brudne i porwane ( pogoda była ładna nie padał śnieg, ani deszcz, śniegu nie wiele się wnosiło więc domyślam się ze nikt nie sprzątał od dłuższego czasu). Podeszłam do kasy, powiedziałam ze" paliwo z 2" nic mi nie zaproponowano dodatkowo (mimo iż to obowiązek sprzedawcy!) Na zewnątrz panował chaos, woda w pojemnikach do mycia szyb była brudna, nie było rękawiczek jednorazowych przy dystrybutorach, ani ręczników papierowych... nie byłam zadowolona z obsługi ani wyposażenia i oferty stacji.

Katarzyna_1581

19.02.2010

Circle K

Placówka

Warszawa, Grójecka

Nie zgadzam się (14)
Weszłam do...
Weszłam do sklepu po konkretną rzecz, odraz w oczy rzucił mi się nie porządek w sklepie. Podłoga była brudna, stały wózki z dostawą na sklepie jednak nikt jej nie wykładał. Podeszłam do regału ze słodyczami chciałam znaleźć coś smacznego a w zamian za to natknęłam się na przeterminowaną czekoladę. Odechciało mi się jeść. Podeszłam do półki z kosmetykami Nivea jednak nie znalazłam interesujących mnie artykułów. Poprosiłam więc o pomoc, jednak Pani powiedziała tradycyjną regułkę" jeśli nie ma na półce to nie ma" , następnie zapytałam jak działa wybrany przeze mnie kosmetyk i czy jest na pewno odpowiedni do skóry twarz, itp. Pani jednak zaczęła czytać i stwierdziła że nic nie napisał by była nie dobry!! Więc podziękowałam i poszłam do kasy..tam musiałam uzbroić się w cierpliwość ponieważ przede mną stała starsza pani która w zasadzie zastanawiała się czy kupić czy nie kupić chusteczki do nosa... kasjerka była miła i cierpliwa, obsłużyła mnie dobrze zapytała o drobne, podała torebkę na zakupy, zaprosiła ponownie. To była trudna wizyta.

Katarzyna_1581

02.02.2010

Rossmann

Placówka

Warszawa, Al. Jerozolimskie 148

Nie zgadzam się (26)
Po wizycie w...
Po wizycie w Top Secret która mnie zdruzgotała czas na dalsze zakupy, wiec wybrałam się do Reserved - wchodząc do sklepu nie spodziewałam się "fanfar" zwłaszcza po tym co widziałam w poprzednim sklepie, i byłam bardzo miło zaskoczona ponieważ zostałam miło przywitana tuż przy wejściu do sklepu. Po jakimś czasie podeszła do mnie Pani z obsługi i zaproponowała pomoc w wyborze odpowiedniej rzeczy, przy kasie młody pracownik (uczyła się obsługi kasy) miło mnie obsłużył mimo że wolno ale właściwie. Młoda dziewczyna zapytała czy życzę sobie torebkę na zakupy, zaproponowała dodatki do ubrań. Naprawdę sympatyczna obsługa. Sklep był już zaopatrywany w nową kolekcję, stara kolekcja wisiała niedbale, panował w niej nieporządek ale widziałam dwie dziewczyny które na bierząco starałby się uładać ciuchy , dwie inne wyjmowały na regały nową kolekcję. Podłoga była czysta, obsługa miła. Zakupy sprawiają radość. Panie doradzają służą pomocą.Są uśmiechnięte i nie traktują swej pracy jak "zła koniecznego". Aż miło bywać w takim sklepie.

Katarzyna_1581

01.02.2010

Reserved

Placówka

Warszawa, Aleje Jerozolimskie 148

Nie zgadzam się (19)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi