Opinia użytkownika: Katarzyna_1581
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: zadzwoniła do mnie pani z orange. Rozmowa była konkreta zależalo mi na abonamencie za 39,90 zł lub 59,90 zł i samsungu wawe 723 czarnym. Wszystko było dogadane Pani obiecała że w ciągu 3dni roboczych dostanę umowę i telefon, po tygodniu zadzwoniłam na infolinie by dowiedzieć się co się dzieje z moja umową telefonem-dowiedziałam się że nie została wysłana i nic nie ma w tzw. systemie na temat mojej umowy.Zdziwiona ponowiłam kontakt następnego dnia. Okazało się że nie ma umowy wpisanej do systemu. Wybrałam się do salonu by podpisać umowę i kupić wymarzony telefon (dla męża na urodziny) niestety tam dowiedziałam się, że nie ma już tych telefonów od miesiąca i mogą sprawdzić w innych salonach.. powiedziałam że zgoda i czekam, po około tygodniu nikt nie zadzwonił. Wybrałam się do ogrange w Grójcu gdzie kierownik salonu p.Paweł zaproponował mi inny telefon. Chcieliśmy podpisać umowę okazało się ze nie mogę ponieważ jest zlecenie na umowę ( to internetowe którego nie było) więc zadzwoniłam do biura obsługi by je zamknąć -udało się po kilku dniach, potem dowiedziałam się,że jako klient który kiedyś wcześniej zrezygnował z telefonu muszę teraz przy podpisaniu umowy wpłacić kawcię 300zł przy pierwszym rachunku ponieważ byłam nie rzetelnym klientem w 2006roku - nikt mnie wcześniej o tym nie poinformował nawet kierownik salonu w którym byłam..nie polecam nikomu firmy w której nikt nic nie wie. Finał był taki, że kurier z telefonem przyjechał po 20.06 jednak zrezygnowałam -brak słów.