Bradzo często zamawiam jedzenie w Pizzerii Mona w Głuszycy, najczęściej zamawiam jedzenie na dowóz do domu. Zawsze wszytsko jest świeże, czuć że produkty używane do przyrządzania dań są dobrej jakości. Ostatnio został także wprowadzony do menu Kebab. Właśnie tego dnia zamówiłam zestaw z kebabem. Nie miałam nowej ulotki, więc zadzwoniłam do pizzerii i poprosiłam o doradzenie co zamówić. Dostałam bardzo dokładne informacje co w jakim zestawie się znajduje i ile kosztuje. Zdecydowałam się na jeden z zestawów. Już za niecałe 30 minut miałam Kebab w domu, praktycznie gorący i pyszny. Bardzo polecam tę pizzerię i bardzo lubię obsługę w tym lokalu.
Często robię małe zakupy w Intermarche w galerii Victorii. Najczęściej kupuję jakieś produkty z działu garmażeryjnego z obsługą. Gdy akurat tego dnia robiłam zakupy obsługiwała mnie pracownica o k 40 lat, ciemne, krótkie włosy. Często mnie ona obsługuje. Jest bardzo miła, zawsze rzetelnie powie o wszystkich produktach. Nieraz nie wiedząc do mam kupić bardzo fajnie doradza i tworzy gotowe zestawy np. na obiad. Bardzo lubię taki typ obsługi, lubię jak ktoś mi doradza, nie robiąc tego nachalnie. Jestem pewna że szczerze poleca mi jakieś produkty, a nie tylko dlatego bo chce coś sprzedać. Polecam ten dział za dobre produkty i dobrą obsługę.
Będąc w Galerii Victoria na zakupach odwiedzałam sklep Tally Weijl. Okazało się, że są właśnie super promocje, bardzo dużo ciuchów było w promocji, zniżki od 30 do 50%! Bardzo mnie to zdziwiło, bo w promocji były nawet ciuchy, które przyszły chyba tydzień wcześniej z nowej kolekcje (często robię w tym sklepie zakupy, i widzę kiedy i jakie ciuchy przychodzą w nowych dostawach). Super wielki plus dla tego sklepu za takie promocje! Do tego zawsze jest super obsługa, sprzedawczynie zawsze pomogą znajdą rozmiar, czy przyniosą do przymierzalni inny rozmiar jak jakiś nie pasuje. Super sklep z super obsługą.
Będąc na zakupach odwiedziłam sklep “Camaieu”. Osobiście nie znam tego sklepu i nigdy wcześniej w nim nie byłam. Pierwsze wrażenie nie ciekawe, ciuchy porozwalane, bałagan na stołach. Jedna pracownica stała przy kasie (chociaż nie było żadnego klienta) druga przy przymierzalni. Nikogo nie było na sali sprzedaży. Zdziwiło mnie ponieważ sklep wyglądał naprawdę źle i towar nie prezentował się dobrze. Raczej po raz drugi nie odwiedzę tego sklepu po pierwsze przez wysokie ceny, a po drugie za bałagan i brak zaangażowania pracowników w sprzedaż.
Odwiedziłam sklep 5 10 15 ponieważ szukałam prezentu dla mojego 10 miesięcznego chrześniaka. Gdy chodziłam po sklepie podeszła do mnie pracownica (młoda blondynka włosy do ramion) i spytała się czy może mi w czymś pomóc. Bardzo się ucieszyłam, gdyż nie miałam żadnego pomysłu na prezent. Pracownica zaczęła pokazywać mi róże rzeczy które nadają się na prezent, zarówno ciuszki i zabawki i inne przydatne rzeczy. Podsunęła mi bardzo dużo pomysłów i gotowych zestawów na prezent. Bardzo podobała mi się obsługa i podejście do klientów, aby więcej takich miejsc.
Odwiedziłam sklep szukając ciepłego, długiego swetra. Towar w sklepie był poukładamy, panował ogólnie porządek mimo dużej ilości klientów w sklepie. Chodziłam po sklepie szukając potrzebnego swetra. W końcu znalazłam model który spełniał moje oczekiwania. Ale była tylko 1 sztuka i nie mój rozmiar. Zobaczyłam pracownika na hali sprzedaży i do niego poszłam. Zapytałam się czy jest więcej tych swetrów i inne rozmiary. Pracownica odpowiedziała “tak gdzieś powinny być” wskazując palcem ścianę z ciuchami. Poszłam poszukać ale nie udało mi się znaleźć, więc poszedłem do tej Pani jeszcze raz i zapytałam się czy nie może sprawdzić w systemie czy są jeszcze na stanie. Ona odburknęła, że nie ma czasu, że jak tam nie ma to nie ma ich w ogóle. Dla mnie takie zachowanie jest naganne, jak można tak lekceważyć klienta i dbać o dobre imię sklepu.
Szukałam prezentu na urodziny dla mojej siostry, nie miałam żadnego pomysly. Przechodziłam koło salonu Biżuterii Yes i zaczęłam przyglądać się wystawie. Po jakimś czasie podeszła do mnie sprzedawczyni YES i zaptała czy może w czymś pomóc i że zaprasza do środka, abym mogła lepiej oglądnąć Biżuterię. Weszłam i powiedziałam, że szukam prezentu dla siostry. Sprzedawczymi (młoda kobieta ok 25lat, szczupła, blond włosy do ramion) od razu zaoferowała mi pomoc. Zaczęła mi bardzo prefesjonalnie doradzać, pokazywac różne zastawy i zestawienia biżuteri w zakresie cenowym który wybrałam. Pani była tak bardzo pomocna i profesjonalnie mi doradzała, że oczywiście zakpiłam tam prezent. Bardzo miło spędziłam czas w salonie i bardzo byłam zadowolona, że w końcu znalazłam preznet, więcej takich sprzedawców, którzy profesjonalnie podchodzą do swojej pracy.
Nowo otwarta apteka w Naszym mieście. Poszła do niej aby zakupić leki, które biorę regularnie. Gdy weszlam od razu spodobał mi się wystrój, prosty i elegancki. Obsługiwał mnie właściciel apteki. Bardzo miły i rzetelny człowiek. Umie doradzić i wysluchać klienta. Leki w tej aptece są dużo tańsze niż w innych, na moich lakach zaoszczędziłam 10zł. Zobaczyłam w aptece udej z jednej firm aptecznych, spytałam się ile kosztuje. Aptekarz odpowiedział mi i od razu wręczył próbkę i ulotkę o pudrze. Super, tak to powinno wyglądać, można wypróbować kosmetyk, nie trzeba kupować w ciemno. Wielki plus za to dla tej apteki. Polecam.
Odwiedzilam sklep szukając jakej cieplejszej odzieży na zime. Gdy weszłam do sklepu od razu zostałam bardzo grzecznie i miło powitana przez pracownice. Zaczęłam rozglądać się za ciuchami. Jedna z pracownic zauważyła, że chodzę po sklepie czegoś szukając, podeszła do mnie i zaoferowała swoją pomoc. Powiedziałam jej, że szukam jakiś ciplejszych ciuchów na zime, konkretnie chodzi mi o jakieś bluzeczki. Pracownica od razu zaczeła pokazywać mi różne ciuchy, dodatkowo tworząc zestawy z innimi ciuchami. Gdy wybralam już kilka odpowiednich dla mnie ubrań poszła je mierzyć. Sprzedawczyni bacznie pilnowała aby każdy rozmiar który wzięłam do przymierzalni pasował, jeśi nie to przynosiła odpowiedni. Bardzo dobrze czułam się w tym sklepie, profesjonalna obsługa i doradztwo. Bardzo polecam.
Dnia 2.08.2010 wybrałam się do fryzjera. Znajduje Si ę on na dużym osiedlu, ale na uboczu. Dostałam numer telefonu od koleżanki, która bardzo zakład fryzjerski polecała. Wcześniej dzwoniłam i umówiłam się na wizytę, trzeba czekać ok. 1 tygodnia. Właścicielka salonu (Pani Sylwia) nie mogła mnie przyjąć, gdyż akurat rozpoczynała urlop. Ale poleciła mi swoją pracownicę (Panią Maję). On jej pracownicy nic wcześniej nie słyszałam, jak ścina włosy. Ale zaryzykowałam i się umówiła. Moje pierwsze wrażenie po wejściu do salonu było super. Salon urządzony w świetnym stylu, najlepiej ze wszystkich jakie widziałam. Nowoczesne wnętrze w biało –czarno- czerwonych kolorach. Czystko i schludnie. Do dyspozycji klienta jest sofa, telewizor, dużo magazynów, czekoladki, automat z wodą
i na życzenie klienta przygotowywana jest kawa bądź herbata (bardzo duży wybór rodzajów herbat).
Bardzo mi się to spodobało, od razu widać, że zależy im na kliencie. Jeśli chodzi o fryzjerkę, Panią Maję, bardzo miłą, młoda kobieta. Dokładnie wypytuje się czego oczekuje klient. Także opowiada w
trakcie swojej pracy co robi z Naszymi włosami. Dla mnie to bardzo fajne. Ścina bardzo starannie i dokładnie. Jestem bardzo zadowolona z tego zakładu fryzjerskiego. Jedyny minus jak według mnie
jest to dość niewygodne fotele jak dla mnie. Ogólnie siedzi się bardzo wygodnie, lecz są dość wysokie i nogi zwisają luźno w powietrzu i jest to męczące. Nie ma żadnej podpórki pod nogi. Ale pozatym
polecam bardzo ten salon fryzjerski, wszystkim którzy lubią profesjonalną obsługę
Udałam się ze swoim synem do naszego lekarza. Zawsze chodzę do tej samej Pani Doktor. Umówiłam się na godzinę 17. Gdy przyjechałam podeszłam do rejestracji i mówię, że byłam umówiona do lekarza na 17 i nie pamiętam nazwiska lekarza i nie wiem pod jaki gabinet się udać. Niska Pani w krótkich włosach -szatynka- mówi do mnie czy to prywatna wizyta. Mówię jej, że nie , że to jest normalna z Funduszu. Pyta się dalej czy już składałam deklaracje w przychodni aby mój syn mógł się tutaj leczyć. Mówię jej, że ja tu chodzę cały czas z synem, że jest pacjentem tej przychodni. A ona się na mnie wydarła: „Pytam się czy jest deklaracja”. Odpowiedziałam, że pewnie tak bo syn już się tu leczy. Ona znów krzykła do mnie „Ty jesteś matką dziecka i nawet nie wiesz czy deklaracja została złożona?”. Moim zdaniem takie zachowanie jest nie dopuszczalne wśród tego typy pracowników. Poinformowałam ją, że jesteśmy tu pacjentami, a ona jak by tego nie słyszała. Jak można krzyczeć na pacjenta i zachowywać się w taki sposób. Wiadomo jak matka przychodzi z chorym dzieckiem do lekarza, to też sama jest zdenerwowana i powinna chociaż mieć miła atmosferę w przychodni, aby się rozluźnić, a przy okazji dziecko mogło się uspokoić.
Bardzo lubię ten sklep. Bardzo miła obsługa i duży asortyment. Zawsze gdy idę tam na zakupy jestem bardzo mile obsłużona. Pracownicy zawsze doradzą jaki produkt najlepiej wybrać. Ceny są bardzo przystępne. Zawsze świeży nabiał. Fajnym dodatkiem jest to, że można zakupić gotowe wyroby spożywcze takiej jak np. pierogi. Są to produkty świeże i zawsze dobrej jakości. W sklepie można także kupić zimne piwo i co najlepsze mrożoną wódkę. A zimna wódka jest to towar, który można kupić w nielicznych sklepach. I to bardzo podnosi im u mnie range. Sklep z dnia na dzień jest coraz lepiej zatowarowany i ceny coraz lepsze.
Zakupiłam w markecie Real Zabawkę interaktywną Kubuś Puchatek firmy Disney. Kupiłam jej 2 sztuki, w sklepie sprawdziłam czy działają. Gdy wróciłam do domu okazało się, że u jednej z zabawek bardzo głośno chodzi mechanizm ruszający zabawką. Był to już weekend i nie miałam możliwości pojechania do marketu i oddania zabawki. Pojechałam w poniedziałek. Poszłam do punktu obsługi klienta i zgłosiłam problem z zabawką. Powiedziałem, że jest uszkodzona i bardzo głośno chodzi w porównaniu z drugą. Nie mogłam tego usłyszeć kupując zabawkę, gdyż w markecie jest głośno. Pracownica powiedział, że nie ma problemu z wyminą zabawki, tylko muszę okazać paragon. Pokazałam go i mogłam swobodnie wymienić produkt. Pracownica także poinformowała mnie, że jak by drugi raz zdarzyły się jakieś problemy to zaprasza ponownie i jakoś na ten problem poradzą. Super obsługa.
Zbliżał się dzień dziecka i chciałam zakupić jakiś prezent dla mojego chrześniaka. Zobaczyłam w gazetce Real, że jest promocja na interaktywną zabawkę KUBUŚ PUCHATEK firny Disney. Pojechała w pierwszy dzień promocji do marketu. Okazała się, że już zabawki nie ma. Pomyślałam sobie, że pewnie w ogóle jej nie było w tak dobrej cenie. Poszłam do punktu obsługi klienta. Pani w ciemnych włosach do brody zapytała się mnie w czym może pomóc. Powiedziałam, że chcę zakupić zabawkę i czy jeszcze będzie. Wezwała Pana który zajmuje się tym działek. Uzyskałam informacje, że za kilka dni ma być nowa dostawa i może przyjdą. Pani podała mi numer telefonu do Informacji, na który mogłam dzwonić i dowiadywać się czy zabawka będzie. Bardzo podobało mi się zachowanie pracownicy. Zainteresowała się naprawdę moim problemem i chciała pomóc mi go rozwiązać.
Jest to stacja paliw, z której korzystam. Zawsze tankuję na tej stacji, jak tylko mogę. Pracownicy na tej stacji są bardzo mili, a co najważniejsze, nie traktują pracowników jak „przedmioty” mówiąc wyuczone regułki zgodnie ze standardem. Każdy pracownik podchodzi do każdego klienta indywidualnie. Jest to stacja, która jest jeszcze mniej uczęszczana od innych w mieście i dlatego także pracownicy pamiętają klientów i znają ich potrzeby. A do tego wszystkiego mają najtańsze paliwo w mieście, nawet o 30gr tańsze nich na innym stacjach markowych. A paliwo jest dobrej jakości, nigdy nie narzekałam, ani inni moi znajomi, którzy korzystają ze stacji.
Jedyna apteka w Naszym mieście, jest dość dobrze zaopatrzona. Aptekarki są miłe i bardzo kompetentne, zawsze służą pomocą. Doradzają klientom leki zastępcze w tańszych cenach. Niestety z powodu braku konkurencji, ceny w aptece są dość wysokie. Sięgają nawet do 10zł różnicy w porównaniu z innymi aptekami. Jest to duża różnica, w szczególności dla osób, które regularnie muszą kupować jakieś leki. Poza cenami leków apteka jest bardzo dobra. Czysta, przyjemna i dobrze urządzona.
Chodziłam do tej restauracji bardzo często. Mają tak naprawdę dobrą kuchnie, jedzenie jest dobrej jakości i dobre w smaku. Ale obsługa jest fatalna. Odnoszę wrażenie, że przestało im zależeć na klientach (kelnerzy są cały czas tacy sami).
W dniu mojej obserwacji w restauracji byłam z mamą i siostrą.
Gdy usiadłyśmy do stolika, od razu została nam podana karta menu. Kelnerka niestety nie podeszła już aby przyjąc zamówienie. Bo kilkunastu minutach akurat przechodził kelner i zawołałysmy go aby przyjął zamówienie. Zamówiłyśmy jedzenie i picie. Zapytałam kelnera czy jest zielona herbata lub sok truskawkowy, ale nie było ani tego, ani tego. Więc zamówiłam do picia piwo bezalkoholowe. Po 15 minutach(!) kelner przyniósł mi normalne, alkoholowe piwo. Mówię mu, że sie pomylił, bo zamawiałam bezalkoholowe. A on zaczął na mnie krzyczeć,że on chyba lepiej wie co ja zamawiałam! Skandaliczne zachowanie. Popełnił błąd i jeszcze zaczął krzyczeć na klienta. To jest w ogóle skandaliczne zachowanie. Bo krótkiej sprzeczce w końcu przniósł mi to co zamawialam.
Zostało nam podane jedzenie, minęło troche czasu, podeszła do nas kelnerka i spytała się czy coś jeszcze chcemy. Moja mama poprosiła o piwo (podreślając wyraźnie, że chce pół litrowe, alkoholowe piwo "lane" i podała nazwę piwa).
Kelnerka podeszłą do baru zaczęła nalewać piwo, nalała do połowy i skończyła się kega. A kelnerka wzieła jakis drugi pokal gdzie też było pół piwa i zmieszała oba piwa. To było najgorsze zachowanie kelnera jakie widziałam do tej pory, no nie jest jakaś podrzędna knajpka tylko restauracja i takich rzeczy się nie robi.
Podsumowując kelnerzy robią wszytsko od niechcenia, nie zwarzają w ogóle na klientów i w znacznym stopniu obniżają renome restauracji.
Z początkiem stycznia powstał nowy salon w Wałbrzychu na Nowym Mieście ze stołami Slender Life. Dostałam na akcji promocyjnej salonu ulotkę, która umożliwiała skorzystanie z jednej wizyty GRATIS. Skorzystałam z tej okazji.
Nie znam dobrze tej dzielnicy, na ktorej znajduje się salon i miałam obawy, że nie wtrafię. Na szczęście salon jest bardzo dobrze widoczny juz z daleka. Nad drzwiami wisi duży niebiesko-żółty szyld, który widać już z daleka. W oknie widnieje monitor/telewizor na którym jest wyświetlany film, któwy pokazuje działanie łóżek. Tak więc odnalezienie salonu jest bardzo proste.
Moje pierwsze odczucia były bardzo pozytywne. Miła obsługa i ładne wnętrze.
Nie znałam wcześniej stołów Slender Life. Ale na miejscu zostało mi wszytsko dokładnie opowiedziane i pokazane jak wyglądaja ćwiczenia. W salonie pracuje także fizoterapeuta , tak więc ma się poczucie bezpieczeństwa ćwiczeń i mozliwośc uzyskania fachowej porady. Personel cały czas opiekuje się każdym klientem. Na miejscu także znajduję się dogona przebieralnia, toaleta. Nie umowiłam się wczesniej na wizytę, przyszłam "w ciemno" i musiałam ok 15 minut czekać, gdyz były zajete stoły i w tym czasie Pan zaproponował mi kawę. bardzo było to miłe i polepszylo komfor oczekiwania.
Dodatkowo po skończonej calej serii ćwiczeń (to jest 8 stołów, każdy po 5min, razem 40 min) zaproponowano mi skorzystanie z dodatkowych usług całkowiecie za darmo. Mogłam skorzystac z materacu do masażu (wibracyjny, nie znam nazwy) a także z pasu wibracujnego, rowerka stacjonarnego, piłki do ćwieczeń, skakanki itd.
Moim zdaniem bardzo fajne miejsce, osługa i komfort tego miejsca umozliwia naprawdę całkowite odprężenie, widac że personel naprawdę troszczy się o klienta. I jest jeszcze jedna fajna rzecz. Na miejscu można zapłacić także wszystkie rachunki i doładować telefon, jak widzialam obsługują wszytskie sieci telefoni.
Przy wykupienu karnetu cena jest duzo niższa, niż prz pojedyńczych wejściach.
Przyszliśmy do lokolu w około 6 osób. Każdy z nas podchodza do baru złozył zamównie. Po zrealizowaniu zamóienia, kelnerka podbiegła do stolika, rzuciła jakąś pizze i odbiegła. Nie powiedziała jaka jest jej nazwa, numer ani nic. zamaist ją jeszcze normalnie połozyć, to ona ją rzuciła. Tak zrobiła z każdą kolejną Pizza.
Poszukiwałam mebli do sypialni/pokoju. Po wejściu do sklepu pracownik od razu się mną zainteresował, podeszedł spytał w czym mozna pomóc. Opisalam czego szukam. Doradzał mi co by pasowało i naprawde rzetelnnie odpowieadał na każde moje pyatnie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.