Opinia użytkownika: Katarzyna_123
Dotycząca firmy: Reserved
Treść opinii: Odwiedziłam sklep szukając ciepłego, długiego swetra. Towar w sklepie był poukładamy, panował ogólnie porządek mimo dużej ilości klientów w sklepie. Chodziłam po sklepie szukając potrzebnego swetra. W końcu znalazłam model który spełniał moje oczekiwania. Ale była tylko 1 sztuka i nie mój rozmiar. Zobaczyłam pracownika na hali sprzedaży i do niego poszłam. Zapytałam się czy jest więcej tych swetrów i inne rozmiary. Pracownica odpowiedziała “tak gdzieś powinny być” wskazując palcem ścianę z ciuchami. Poszłam poszukać ale nie udało mi się znaleźć, więc poszedłem do tej Pani jeszcze raz i zapytałam się czy nie może sprawdzić w systemie czy są jeszcze na stanie. Ona odburknęła, że nie ma czasu, że jak tam nie ma to nie ma ich w ogóle. Dla mnie takie zachowanie jest naganne, jak można tak lekceważyć klienta i dbać o dobre imię sklepu.