Pojechaliśmy wczoraj wieczorem na zakupy do Kauflandu i pierwszy problem pojawił się z zaparkowaniem samochodu, a konkretniej z poruszaniem się po parkingu. Wprawdzie był on trochę odśnieżony, ale na drodze przejazdowej stał rząd sklepowych wózków, co uniemożliwiało minięcie się dwóch pojazdów. Ponadto samochody zaparkowane były także na drodze przejazdowej przy samym wejściu do marketu. Wewnątrz między regałami wyeksponowane były produkty świąteczne, co znacznie utrudniało poruszanie się z wózkiem. Towar na regałach był porozrzucany, a gdzieniegdzie zamiast na dolnych półkach to leżał na podłodze. Plusem byla ilość otwartych kas, dzięki czemu nie trzeba było czekać w długich kolejkach.
Strona internetowa uczelni TEB EDUKACJA jest bardzo przejrzysta. Mogłam bez problemu odszukać interesujący mnie kierunek. Plusem jest także możliwość zapisu przez internet oraz zamówienia informatora, w którym jest mnóstwo cennych informacji odnośnie danego kierunku nauki. Łatwy kontakt z przedstawicielem uczelni, do którego mogłam się zwrócić w razie niejasności, a on w krótkim czasie odpisał na moje pytania.
Apteka przyjazna pacjentowi. Miła farmaceutka, która doradziła przy wyborze kosmetyków, zaproponowała tańszy odpowiednik leku, nie było problemu z wydaniem reszty co czasem się zdarza, gdy ekspedientki nie mają drobnych pieniędzy. Towar na półkach ładnie poukładany, przez co farmaceutka nie miała problemu z odnalezieniem konkretnego produktu. Nie trzeba stać w kolejkach, gdyż ilość otwartych okienek jest dostosowana do ilości oczekujących klientów.
Pomimo brzydkiej pogody jaka jest obecnie na zewnątrz sklep był czysty. Towar na półkach dobrze poukładany, przez co klient nie ma problemu z odnalezieniem interesującego go produktu. Jednakże nie dość, że w sklepie jest mało miejsca, między regałami zostały dodatkowo poukładane artykuły świąteczne, co dodatkowo utrudnia przejście, np. z wóżkiem dziecięcym. Koło regałów stały także nierozpakowane kartony z dostawy, przez co nie da się swobodnie poruszać. Kasjerka, aby skrócić czas oczekujacych klientów po zwiększeniu kolejki dzwoniła po pomoc i otwarta została druga kasa.
Jestem mile zaskoczona obsługą petentów w MOPS w Lęborku. Zważywszy na problemy jakie zwykle stwarzają panie pracujące w MOPSie ich wczorajsza obsługa była godna podziwu. Miłe, bezproblemowe załatwienie sprawy,pomoc w wypełnieniu wniosku. Pierwszy raz nie trzeba było czekać w kilometrowych kolejkach, gdyż czynne były wszystkie okienka i ludzie przyjmowani byli na bieżąco.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.