Pani farmaceutka zapytana o tatuaże Hello Kitty dołączone do witamin dla dziewczynek odradza zakup sugerując, że to zaproszenie do demoralizacji. Pan farmaceuta (jedyny w aptece) nigdy nie jest uprzejmy - wręcz przeciwnie - często podnosi głos na klientów i głośno komentuje swoje niezadowolenie. Taka osoba nie powinna w ogóle pracować z ludźmi.
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. Obsługa przebiegła bardzo sprawnie, nie mam większych zastrzeżeń, poza brakiem kilku zwrotów grzecznościowych. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment. Na minus: organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Wielokrotnie zdarzyło mi się korzystać z pomocy obsługi sieci poprzez infolinię i każdorazowo spotkałam się z pełnym profesjonalizmem i pomocą, jakiej oczekiwałam. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.