Opinie użytkownika (13)

Fakt, że pracuje...
Fakt, że pracuje tam sporo nastolatków trochę mierzi.

Karolina_2294

12.02.2024

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zawsze kolejki i...
Zawsze kolejki i obsługa zero standardów. Nigdy nie wiadomo, na co można liczyć.

Karolina_2294

12.02.2024

Carrefour

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Allegro ma pewne...
Allegro ma pewne niedociągnięcia, jak brak opcji o dogadaniu się ze sprzedawcą np. W sprawie wysyłki dwóch zakupów razem.

Karolina_2294

12.02.2024

Allegro

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie zorganizowana firma....
Świetnie zorganizowana firma. Uwielbiam korzystać z ich usług.

Karolina_2294

12.02.2024

InPost

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zapowiedź na infolinii...
Zapowiedź na infolinii jest niepotrzebnie tak długa. Jest to niezwykle denerwująca rzecz.

Karolina_2294

12.02.2024

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Czasami jestem pełna...
Czasami jestem pełna podziwu dla tych Pań kasjerek - mimo różnych sytuacji potrafią zawsze znaleźć powód do uśmiechu i zarazić nim klientów.

Karolina_2294

28.04.2020

Kaufland

Placówka

GŁOGÓW, ul. GENERAŁA JÓZEFA, GENERAŁA BEMA 4

Nie zgadzam się (0)
Pani farmaceutka zapytana...
Pani farmaceutka zapytana o tatuaże Hello Kitty dołączone do witamin dla dziewczynek odradza zakup sugerując, że to zaproszenie do demoralizacji. Pan farmaceuta (jedyny w aptece) nigdy nie jest uprzejmy - wręcz przeciwnie - często podnosi głos na klientów i głośno komentuje swoje niezadowolenie. Taka osoba nie powinna w ogóle pracować z ludźmi.

Karolina_2294

28.04.2020

ZiKO Apteka

Placówka

Kędzierzyn-Koźle, Armii Krajowej

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Karolina_2294

01.08.2017

Santander Consumer Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Karolina_2294

25.07.2017

DEICHMANN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Karolina_2294

25.07.2017

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Obsługa przebiegła...
Super. Obsługa przebiegła bardzo sprawnie, nie mam większych zastrzeżeń, poza brakiem kilku zwrotów grzecznościowych. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Karolina_2294

18.07.2017

LOTOS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment. Na minus: organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Karolina_2294

27.03.2017

PLUS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Wielokrotnie zdarzyło...
Rewelacyjnie. Wielokrotnie zdarzyło mi się korzystać z pomocy obsługi sieci poprzez infolinię i każdorazowo spotkałam się z pełnym profesjonalizmem i pomocą, jakiej oczekiwałam. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Karolina_2294

18.01.2017

PLUS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi