Opinie użytkownika (6)

Kilka dni temu...
Kilka dni temu podjechałam na stację Orlen w celu zatankowania paliwa. W momencie kiedy podjechałam pod dystrybutor pracownik stacji od razu do mnie podszedł i zapytał czy może mi pomóc zatankować. Chętnie się zgodziłam na ofertę pomocy. Pracownik miał schludne i czyste ubranie, zgodnie ze standardami. Był bardzo uprzejmy, udzielił mi pomocy bardzo chętnie. Wokół dystrybutorów panował porządek, przed wejściem do budynku było czysto, wewnątrz również nie było żadnych zanieczyszczeń. Pani przy kasie była bardzo uprzejma, zaproponowała również kawę oraz spryskiwacz do szyb. Obsługa przebiegała sprawnie, pracownicy przy kasie byli odpowiednio, zgodnie ze standardami ubrani, mieli przypięte widoczne identyfikatory. Na koniec pani przy kasie powiedziała: „dziękuję i zapraszam ponownie”.

Karolina_1123

18.09.2011

ORLEN

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu od razu dało się zauważyć czystość i świeżość podłogi. Nie było widocznych żadnych zanieczyszczeń. Szyby były czyste. Sklep oraz towar był ładnie oświetlony. W powietrzu unosił się przyjemny i miły zapach. Bezpośrednio po wejściu do sklepu zostałam zauważona i powitana przez pracownika perfumerii Douglas słowami "dzień dobry”. Pani, która mnie przywitała uśmiechnęła się, była bardzo miła i sympatyczna. Podeszłam do półek, gdzie znajdowały się perfumy i zaczęłam oglądać produkty. Po krótkiej chwili podeszła do mnie konsultantka Douglasa i zapytała: „W czym mogę Pani pomóc?”. Poinformowałam, że jestem zainteresowana zakupem perfum. Konsultantka najpierw zaczęła mi zadawać pytania, które miały na celu poznanie moich potrzeb, następnie zaczęła proponować różne zapachy z różnych firm. Za każdym razem proponowała, żebym wypróbowała zapach, zachwalała konkretne produkty. Konsultantka była miła i uprzejma, wykazywała dużą chęć pomocy, moim zdaniem wykazała się kompetencją i wiedzą o danym produkcie.

Karolina_1123

17.09.2011

DOUGLAS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Kilka dni temu...
Kilka dni temu wybrałam się do sklepu Media Mark w celu zakupu lustrzanki cyfrowej. Po wejściu do sklepu od razu dało się zauważyć świeżość podłogi. Nie było widocznych żadnych zanieczyszczeń. Sklep oraz towar był ładnie oświetlony. Towar na półkach był ładnie wyeksponowany, uporządkowany zgodnie z tematyką. Z łatwością odnalazłam towar, którym była zainteresowana, z odnalezieniem ceny również nie miałam żadnych problemów. Pracownicy sklepu ubrani byli według ustalonych standardów, mieli widoczne identyfikatory. Po chwili oglądania przeze mnie aparatów i obiektywów, podszedł do mnie pracownik z pytaniem „Czy mogę Pani w czymś pomóc?” Pracownik był bardzo sympatyczny i uprzejmy, nie był nachalny, pozwolił mi najpierw na zorientowanie się co do oferowanego towaru i dopiero po chwili do mnie podszedł. Pracownik chętnie udzielił mi pomocy, zaczął proponować różne produkty, jednocześnie wskazując na ich wady i zalety. Według mnie pracownik sklepu Media Markt zachował się profesjonalnie, wykazał się kompetencją, wiedzą na temat produktów oraz chęcią pomocy.

Karolina_1123

16.09.2011

Media Markt

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (2)
Około 7 września...
Około 7 września br. odwiedziłam sklep odzieżowy Monnari, w którym często dokonuję zakupów. Po wejściu do sklepu od razu dało się zauważyć czystość i świeżość podłogi. Nie było widocznych żadnych zanieczyszczeń. Szyby były czyste. Sklep oraz towar był ładnie oświetlony. W powietrzu unosił się przyjemny i miły zapach. Ubrania były ładnie i starannie poukładane na półkach, równo powieszone na wieszakach. Ubrania ułożone były według koloru. Rozmiary i ceny ubrań bardzo łatwo można było dostrzec. Po wejściu do sklepu zostałam od razu powitana przez pracownika stojącego przy kasie słowami: „dzień dobry”. Pani, która mnie przywitała miała widoczny uśmiech na twarzy. Po chwili oglądania ubrań przeze mnie, podeszła do mnie z pytaniem: „W czym mogę Pani pomóc?”. Pani była bardzo sympatyczna i uprzejma, nie zachowywała się nachalnie – mogłam swobodnie przejrzeć asortyment znajdujący się w sklepie. W momencie kiedy poprosiłam o pomoc, chętnie mi jej udzieliła, zaczęła proponować różne produkty, jednocześnie zachwalając ich jakość i cenę. W moim mniemaniu Ekspedientka zachowała się profesjonalnie - była miła, sympatyczna, wykazała się kompetencją i chęcią pomocy.

Karolina_1123

14.09.2011

monnari

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (4)
Dwa tygodnie temu...
Dwa tygodnie temu udałam się do sklepu CCC, w celu zakupu obuwia jesiennego. Przez 10 minut oglądania butów nikt do mnie nie podszedł, żaden pracownik nie zapytał mnie w czym może mi pomóc. W końcu sama podeszłam do pracownika będącego na sali sprzedaży i poprosiłam o pomoc. Pracownik podszedł do mnie z uśmiechem na twarzy. Na początku rozmowy zbadał moje potrzeby, a następnie zaproponował mi kilka produktów odpowiadające moim oczekiwaniom. Zaproponował również przymierzenie obuwia, jednocześnie zachwalając dane produkty, wymieniając jego cechy. Pracownik, który mnie obsługiwał był bardzo sympatyczny i uprzejmy, bardzo chętnie udzielił mi pomocy. Moim zdaniem pracownik zachował się profesjonalnie.

Karolina_1123

12.09.2011

CCC

Placówka

Częstochowa, al. Wolności 1

Nie zgadzam się (1)
Pod końca sierpnia...
Pod końca sierpnia bieżącego roku, odwiedziłam sklep Biedronka w Częstochowie. Poza rzeczami spożywczymi kupiłam również Skafander Neoprenowy. Okazało się jednak, że skafander jest za mały. W związku z tym na drugi dzień postanowiłam wymienić zakupiony towar. Przy okazji wymiany towaru, robiłam też inne zakupy. Podeszłam do kasy ze skafandrem i poinformowałam, że chciałabym go wymienić. Kasjerka zawołała w tym celu pracownika, który był na sali sprzedaży. Pracownik będący na sali sprzedaży, podszedł do kasy i zaczął zwracać się do mnie w sposób bardzo niegrzeczny, nieuprzejmy. Zwróciła się do mnie z pretensjami, dlaczego nie podeszłam od razu do kasy po wejściu do sklepu w celu poinformowania o zamiarze wymiany produktu. Powiedziałam Pani, że pierwszy raz dokonuję wymiany w Biedronce, w związku z czym nie znam zasada panujących w tym sklepie. Pracownik w tym momencie zaczął mnie obrażać, sugerując, że nie myślę logicznie. Mówiła do mnie w sposób ironiczny, niegrzeczny i w moim mniemaniu lekceważący. Według mnie zachowała się bardzo nieprofesjonalnie. Bardzo niemiło wspominam tę sytuację.

Karolina_1123

08.09.2011

Biedronka

Placówka

Katowice, Leopolda 15

Nie zgadzam się (3)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi