Opinia użytkownika: Karolina_1123
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Pod końca sierpnia bieżącego roku, odwiedziłam sklep Biedronka w Częstochowie. Poza rzeczami spożywczymi kupiłam również Skafander Neoprenowy. Okazało się jednak, że skafander jest za mały. W związku z tym na drugi dzień postanowiłam wymienić zakupiony towar. Przy okazji wymiany towaru, robiłam też inne zakupy. Podeszłam do kasy ze skafandrem i poinformowałam, że chciałabym go wymienić. Kasjerka zawołała w tym celu pracownika, który był na sali sprzedaży. Pracownik będący na sali sprzedaży, podszedł do kasy i zaczął zwracać się do mnie w sposób bardzo niegrzeczny, nieuprzejmy. Zwróciła się do mnie z pretensjami, dlaczego nie podeszłam od razu do kasy po wejściu do sklepu w celu poinformowania o zamiarze wymiany produktu. Powiedziałam Pani, że pierwszy raz dokonuję wymiany w Biedronce, w związku z czym nie znam zasada panujących w tym sklepie. Pracownik w tym momencie zaczął mnie obrażać, sugerując, że nie myślę logicznie. Mówiła do mnie w sposób ironiczny, niegrzeczny i w moim mniemaniu lekceważący. Według mnie zachowała się bardzo nieprofesjonalnie. Bardzo niemiło wspominam tę sytuację.