Opinia użytkownika: Karolina_1123
Dotycząca firmy: monnari
Treść opinii: Około 7 września br. odwiedziłam sklep odzieżowy Monnari, w którym często dokonuję zakupów. Po wejściu do sklepu od razu dało się zauważyć czystość i świeżość podłogi. Nie było widocznych żadnych zanieczyszczeń. Szyby były czyste. Sklep oraz towar był ładnie oświetlony. W powietrzu unosił się przyjemny i miły zapach. Ubrania były ładnie i starannie poukładane na półkach, równo powieszone na wieszakach. Ubrania ułożone były według koloru. Rozmiary i ceny ubrań bardzo łatwo można było dostrzec. Po wejściu do sklepu zostałam od razu powitana przez pracownika stojącego przy kasie słowami: „dzień dobry”. Pani, która mnie przywitała miała widoczny uśmiech na twarzy. Po chwili oglądania ubrań przeze mnie, podeszła do mnie z pytaniem: „W czym mogę Pani pomóc?”. Pani była bardzo sympatyczna i uprzejma, nie zachowywała się nachalnie – mogłam swobodnie przejrzeć asortyment znajdujący się w sklepie. W momencie kiedy poprosiłam o pomoc, chętnie mi jej udzieliła, zaczęła proponować różne produkty, jednocześnie zachwalając ich jakość i cenę. W moim mniemaniu Ekspedientka zachowała się profesjonalnie - była miła, sympatyczna, wykazała się kompetencją i chęcią pomocy.