Odwiedziłam po raz pierwszy sklep Pepco i pozytywnie się zaskoczyłam. Bogaty asortyment użytecznych rzeczy. Jednak mogłyby być sensowniej poustawiane, ponieważ rzeczy dziecięce przeplatały się z artykułami gospodarstwa domowego. Duży szok to ceny, które w przeciwieństwie do większości tego typu sklepów nie były wygórowane. Wiele ciekawych artykułów. Obsługa OK.
Uczęszczałam z koleżanką na zajęcia zumby w klubie tańca Carmen przez 2 miesiące. Za każdym razem obsługa była miła i pomocna, a prowadząca zajęcia uśmiechnięta i potrafiła zachęcić do angażowania się w ćwiczenia. Potrafiła dostosować się do oczekiwań grupy. Jedyny minus, to taki, że wcześniejsza grupa z zajęć tanecznych zawsze wychodziła za późno, w związku z czym nasze zajęcia odbywały się z opóźnieniem.
W trakcie czekania na pociąg zdecydowaliśmy się zjeść coś na szybko przed podróżą i poszliśmy do McDonald's, który znajduje się obok dworca centralnego. Kolejki nie były zbyt długie jak na to miejsce. Ceny wysokie, jednak to co zwróciło naszą uwagę to wielkość porcji. Ja osobiście nie znam się na jedzeniu tam, ponieważ unikam takich miejsc. Jednak znajomi twierdzili, że w porównaniu do innych placówek tej firmy to dostaliśmy bardzo małe porcje.
W salonie Artemida już po raz kolejny miałam regulację brwi. Pomimo, że panie miały dość napięty grafik przez sporą ilość klientów, udało mi się wcisnąć w lukę. Jak zwykle pani, która robiła mi regulację była bardzo profesjonalna i dokładna, pomimo, że gonił ją czas. Po raz kolejny wyszłam z tego salonu zadowolona. Co więcej jest to jedno z niewielu miejsc w Katowicach gdzie można mieć ten zabieg za rozsądną cenę.
Placówka dosyć zadbana, chociaż dosyć trudno się tam odnaleźć, pomimo, że teatr jest mały. Atrakcyjne promocje dla klientów, a to ważne, gdyż normalne bilety są tak naprawdę drogie. Obsługa bez zarzutu, pomocna. Małym minusem jest to, że często zdarzają się opóźnienia w rozpoczęciu spektaklu.
Udałam się do Castoramy aby znaleźć dywanik do łazienki. Nie mogłam go sama znaleźć na działach, na których powinien się znajdować, a pracownicy, którzy mogliby mi udzielić odpowiedzi byli akurat zajęci. Podeszłam więc do punktu informacji. Pani pracująca przy tym stanowisku wytłumaczyła mi gdzie mogę je znaleźć. Niestety jak się okazało tych produktów nie było na wskazanym miejscu. Po czym zrezygnowałam z dalszych poszukiwań.
W celu znalezienia zimowej kurtki chciałam poprosić ekspedientkę Orsay o pomoc. Niestety wszystkie były zajęte, więc poczekałam aż któraś będzie wolna i zgłosiłam się do niej. Pani powiedziała że teraz nie może bo musi poukładać porozrzucane ubrania i odesłała mnie do drugiej ekspedientki. Ta druga Pani poszła na zaplecze, gdzie spędziła około 5 minut, po czym dopiero wtedy doradziła mi w wyborze produktu.
Wybraliśmy się do RTV Euro AGD w celu dokonania zakupu zmywarki do naczyń. Nie jesteśmy obeznani w temacie, więc chcieliśmy poprosić kogoś z obsługi o poradę. Na początku nikogo nie było do pomocy, ale po około 2 minutach wyszedł Pan, który nas obsłużył. Powiedział jakie są różnice między dwoma modelami i wyjaśnił inne wątpliwości w miarę dokładnie. Pomógł nam również dobrać odpowiednie środki czyszczące i określił jak je stosować. Dziś zmywarka została dostarczona do domu, ale godzinę wcześniej niż się umawialiśmy. Na montaż musimy poczekać do stycznia.
Uczęszczam do szkoły językowej Profi-lingua juz 4 lata. W tym czasie zdążyłam już wyrobić sobie na nią pogląd i chciałam przedstawić swoje wrażenia
Zalety:
-niska cena relatywnie do innych szkół językowych w K-cach
-odrabianie przepadających zajęć
-większość bardzo pozytywnie nastawionych lektorów
-miła atmosfera na zajęciach
-duży wybór kursów
Wady:
-możliwość zapisania się tylko na cały rok a nie tak jak kiedyś na semestr, co skutkuje poniesieniem kary finansowej w przypadku rezygnacji po 1 semestrze
-zdecydowanie zbyt liczne grupy, przez co nauka jest mniej efektywna
-mało możliwości doskonalenia języka poza zajęciami przez internet
-informowanie o wydarzeniach typu test próbny lub odwołanie zajęć jest często zbyt późne
Udałam się do sklepu Jysk w celu dokonania zakupu kołder i pościeli. Nie bardzo jestem zaorientowana w tym temacie, dlatego chciałam poprosić kogoś o pomoc. Spytałam o nią panią z obsługi, wykładającą w tym momencie produkty na półki. Czekałam około 5 minut po czym ta pani zjawiła się i doradziła mi, która kołdra będzie dla mnie najlepsza i po korzystnej cenie. Ogólnie pomijając dość długi okres oczekiwania na pomoc oceniam wizytę pozytywnie.
Wybrałam się do Saturna w Silesii City Center aby dokonać zakupu sokowirówki. Poprosiliśmy o poradę panią z obsługi, która przedstawiła nam najbardziej pasujące pod nasze wymagania modele. Co więcej, pokazała nam nawet jak te sokowirówki działają, dzięki czemu mogliśmy wybrać tę, która pracuje najciszej. Niestety produkt po dwóch użyciach się zepsuł, ale to raczej wina producenta a nie obsługi sklepu.
-bardzo dobra jakoś jedzenia, dania przechowywane w czystych pojemnikach, zasłonięte szybą
-dobra jakość obsługi, szczegółowa znajomość składników każdego z dań; szybka obsługa
-mały lokal, gdzie często trzeba czekać na miejsce
-łazienka mało sterylna, bardzo malutka
-pokój dla niepalących bardzo mały i klaustrofobiczny, mieszczą się w nim tylko 2 stoliki
-wystrój niezachęcający
Sprzedawczyni obsługująca kasę fiskalną, skanując produkty klientów, w porównaniu z innymi pracownicami, wykonywała swoją pracę w bardzo wolnym tempie, jakby od niechcenia. W kasie ekspresowej tworzyły się większe kolejki, niż w normalnej, poprzez tempo obsługi. Pracownica w pewnym momencie musiała opuścić stanowisko pracy i podejść do innej sprzedawczyni, jednak bardziej przypominało to spacer, co niestety, przyczyniało się do zniecierpliwienia oczekujących klientów.
Moją ostatnią wizytę w Praktikerze odbyłam w celu zakupu tablicy korkowej. Jak się okazało produkt ten był, ale nie było podanej ceny. Chciałam sprawdzić w czytniku cen. Jak się okazało, na terenie sklepu żaden czytnik nie działał. Postanowiłam spytać kogoś z obsługi, ponieważ ze względu na długie kolejki, nie miałam szansy na dostanie się do kas w celu zdobycia informacji. Niestety, nikogo z obsługi nie było w okolicy odpowiedniego działu przez ponad 10 minut, więc zrezygnowałam z zakupu.
Zaginął mi telefon komórkowy i tego samego dnia zgłosiłam to do Biura Obsługi Abonenta sieci Era. Pracownik infolinii od razu poradził mi co mogę w tej sytuacji zrobić, aby bezpiecznie odzyskać swój numer telefonu. (O samym telefonie mogę zapomnieć ponieważ na policji ciągle odsyłali mnie z komendy na komendę i nie śpieszyło im się do pomocy..) Mogłam zablokować swój numer na połączenia wychodzące i już za kilka dni odebrać duplikat swojej karty w dowolnym punkcie Ery.
Odwiedziłam placówkę szkoły językowej Empik, ponieważ szukałam najbardziej optymalnej dla mnie oferty kursu j.angielskiego. Pracownica tejże placówki zrobiła na mnie pozytywne wrażenie, ponieważ bardzo dokładnie odpowiadała na każde moje pytania. Już na wejściu pani przywitała mnie i zaprosiła do stanowiska. Wszystko co najważniejsze zapisywała mi na ulotce żebym mogła zachować podane informacje. Odpowiadała pewnie, szczegółowo i z uśmiechem na twarzy.
Wybraliśmy się do biura podróży Gama w celu zorientowania się w ofertach wycieczek. Weszliśmy do środka i usiedliśmy. Po chwili pewna kobieta, prawdopodobnie właścicielka biura, stwierdziła, że skoro chwilę na nią czekaliśmy to możemy poczekać jeszcze chwilę. Gdy już nas poprosiła, zaczęliśmy pytać o oferty. Nie byliśmy jednak zdecydowani (przecież biuro podróży jest m.in. po to, aby doradzić). Jednak ta pani niechętnie i z pretensjami udzielała nam informacji, tak jakby to było nienormalne, że nie znamy wszystkich katalogów na pamięć. Oczywiście postanowiliśmy poszukać gdzieś indziej.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.