Teatr Śląski

(4.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 3)

Zadzwoniłam do Teatru...
Zadzwoniłam do Teatru Śląskiego by dokonać telefonicznej rezerwacji biletów na długo przeze mnie wyczekiwaną sztukę. Pan, z którym miałam przyjemność rozmawiać, poinformował mnie o wszystkich miejscach już zarezerwowanych, prócz miejsc znajdujących się na balkonie. Jako, że nie miałam wcześniej okazji być w tym teatrze, ponieważ zazwyczaj wybierałam sztuki odbywające się w Teatrze w Bielsku Białej, kompletnie nie było mi znane układ tamtejszych miejsc. Zapytałam wiec, czy widoczność z tegoż balkonu jest dobra. Pan rozmawiający ze mną, szczerze powiedział, że miejsca są miejscami dobrymi, ale jednak nie najlepszymi. Bilety zamówiłam, natomiast przy zakończeniu rozmowy, Pan dokonujący rezerwacji zasugerował możliwość wymiany miejscówek na lepsze, w momencie odbioru biletów przy uprzednim dowiedzeniu się, czy te „lepsze” miejsca nie zostały odwołane i ponownie wystawione na sprzedaż. Szybka rezerwacja. Uważam, że szczerość tegoż Pracownika jest wysoce ceniona biorąc pod uwagę czasy, kiedy klienci zwykle zostają oszukani na poczet większej ilości sprzedawalności. Wybrałam się więc po kilku dniach po odbiór biletów do teatru. Faktycznie, po zapytaniu czy są jeszcze jakieś inne wolne miejsca, które zostały odwołane okazało się że są. Po krótkiej rozmowie, dowiedziałam się, że jest to standardem, że zawsze kilka osób, w ostatnim momencie odwoła rezerwację. Jest to ważne, bo ludzie zwykle nie pytają, a warto skoro może nam się trafić za tą samą cenę coś znacznie lepszego.

zalogowany_użytkownik

09.02.2010

Placówka

Katowice, Rynek 2

Nie zgadzam się (27)
Placówka dosyć zadbana,...
Placówka dosyć zadbana, chociaż dosyć trudno się tam odnaleźć, pomimo, że teatr jest mały. Atrakcyjne promocje dla klientów, a to ważne, gdyż normalne bilety są tak naprawdę drogie. Obsługa bez zarzutu, pomocna. Małym minusem jest to, że często zdarzają się opóźnienia w rozpoczęciu spektaklu.

Karina_12

29.10.2009

Placówka

Katowice, Rynek 2

Nie zgadzam się (29)

Teatr Śląski

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Teatr Śląski?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Rewelacyjnie!
Rewelacyjnie.