W dniu 16/11/2009 zgłaszałam telefonicznie na infolinii szkodę osobową. Pani z infolinii mnie wysłuchała i poinformowała, że mam trzy dni na zgłoszenie się osobiście do Placówki PZU bo szkoda jest zarejestrowana elektronicznie i będzie widoczna w systemie. Następnego dnia udałam się do Oddziału PZU i jakież było zdziwienie, że nie ma zarejestrowanej mojej szkody. Pracownik poinformował mnie, że powinnam dostać numer zgłoszenia.Zeby nie zgłaszać podwójnie zadzwoniłyśmy jeszcze raz i okazało się , że oczywiście nie zostało nic zarejestrowane. Szkoda było więc mojego czasu i straconych pieniędzy.
W dniu wczorajszym robiłam zakupy w Realu i nie jestem zbytnio zadowolona, ponieważ straciłam dużo czasu na poszukiwania towaru. Nie podoba mi się reorganizacja sklepu. Jako klient przyzwyczaiłam się do poprzedniego wystroju i ułożeniu towarów i uważam to za zbyteczne . Zauważyłam,że wielu klientów też miało problemy ze znalezieniem produktów. Wczoraj nie było w ogóle w asortymencie żadnych jogurtów i serków- a po to w szczególności tam pojechałam.Nie istniał wczoraj w ogóle dział nabiałowy. Kartony z tym towarem były poukładane byle gdzie i byle jak. Żadnych cen- zasada kliencie radź sobie sam i najpierw znajdź czytnik. Natomiast na stoisku z wędlinami zostałam obsłużona bardzo miło i sprawnie, Pani była uśmiechnięta i na koniec obsługi życzyła miłego dnia.
Wszystko było by ok gdyby nie ta reorganizacja.
W dniu dzisiejszym w godzinach popołudniowych chciałam się zarejestrować do lekarza pierwszego kontaktu. Ponieważ pracuję w nietypowych godzinach, nie mogę tego zrobić rano. A dodzwonić się do rejestracji nie ma szans.W rejestracji na moją prośbę o zarejestrowanie wzruszyła ramionami nawet na mnie nie spojrzawszy( tylko szukała coś w zeszycie) i kategorycznie stwierdziła , że dzisiaj już są wyczerpane wszystkie numerki. Powiedziałam, że chciałam tylko receptę.Pani na to, że nic z tego.Dlatego pytam co mam zrobić iść prywatnie? Co z moimi składkami?
Sam wygląd przychodni schludny i czysty, po gruntownym remoncie.Lecz co z tego jak lekarz dostępny tylko dla osób starszych które nie pracują.Godziny popołudniowe powinny być zarejestrowane dla osób pracujących. Jestem niezadowolonym pacjentem.
W DNIU 02/11/2009 DZWONIŁAM DO ODDZIAŁU ZUS CELEM UZYSKANIA INFORMACJI NA TEMAT ORZECZNICTWA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH. OCZEKIWANIE NA ODBIÓR ROZMOWY BYŁO DOŚĆ DŁUGIE OKOŁO 2 MINUT. GDY SIĘ W KOŃCU DODZWONIŁAM, PANI ,KTÓRA ODEBRAŁA TELEFON NIE PRZEDSTAWIŁA SIĘ.TON GŁOSU NIE BYŁ ZBYT UPRZEJMY. NA MOJE PYTANIA ODPOWIEDZIAŁA MI BARDZO LAKONICZNIE. JA JAKO OSOBA,KTÓRA NIE JEST ZORIENTOWANA W TYCH SPRAWACH NIE WIEDZIAŁAM O CO ZAPYTAĆ BARDZIEJ SZCZEGÓŁOWO, A PANI NIE PRÓBOWAŁA W OGÓLE ROZPOZNAĆ MOJEGO PROBLEMU, NIE ZADAŁA MI ŻADNYCH PYTAŃ.
W sobotę jak co tydzień robiłam zakupy w Biedronce ze względu na to,że są to jedne z tańszych sieci handlowych. W sklepie ogólnie było czysto, chociaż gdzie nie gdzie były poustawiane w przejściach puste kartony, które utrudniały przejście z wózkiem. Ceny nie były poukładane pod odpowiednim towarem, co utrudniało zakupy. Na plus jest to, że owoce i warzywa są zawsze świerze. Sklep oferuje wiele promocji na różne produkty co jest kolejnym atutem sklepu ponieważ przyciąga kolejnych kupujących. Panie kasjerki są uśmiechnięte i pracują bardzo sprawnie. W momencie gdy robi się duża kolejka natychmiast zasilana jest kolejna kasa. Podsumowując warto robić zakupy w Biedronce.
Ubezpieczam swoje dzieci w PZU SA i jestem zadowolona z obsługi i ofert jakie prezentuje dla klientów. Siedziba PZU jest w centrum miasta i co ważne z dostępem do parkingu. Placówka jest utrzymana w czystości, są plakaty i informatory dla klientów. Dość dobrze są oznakowane pokoje przyjęć interesantów.
Ponieważ moje dziecko uległo wypadkowi, chciałam dowiedzieć się jakie mam dostarczyć dokumenty, udałam się do placówki PZU. Pani, która mnie obsługiwała była bardzo sympatyczna i kompetentna. Jej odpowiedzi były jasne i rzetelne.Odpowiedziała na wszystkie moje pytania i nurtujące mnie niejasności. Będąc obsługiwaną zwróciłam uwagę na to, że na biurku jest porządek, dokumenty są poukładane w opisanych kuwetach, nie ma kubka z kawą ani innych gażetów nie związanych z wykonywaną pracą. Pani jako pracownik biurowy była ubrana czysto i schludnie. W jej ubiorze nie było jaskrawych i wyzywających kolorów. Zwróciłam uwagę również na to, że pracownicy odnosili się do siebie z pełną kulturą.
Opóściłam placówkę jako zadowolony klient.
Wstąpiłam wczoraj do sklepu Alma, który mieści się w Galerii Solaris. Jest to sklep, gdzie niektóre towary są z wyższej pólki, chociaż są również towary w bardzo przystępnych cenach np. żółty ser, tańszy niż gdzie indziej. Są produkty w przecenach i ładnie wyeksponowane na pólkach.W sklepie jest bardzo czysto i elegancki wystrój. Wybór towarów jest bardzo szeroki, są tutaj takie produkty , których nie mozna kupić w innych sklepach. Pomimo upału , w sklepie jest chłodno bo działa klimatyzacja. Panie ekspedientki są uprzejme i potrafią wskazać gdzie konkretnie znajduje interesujący mnie produkt. Pani sprzedająca pieczywo grzecznie zapytała, który chę chleb i czy chcę go pokroić. Ładnie zapakowała w papierową torbę , na koniec życzyła każdemu klientowi miłego dnia. Lubię Almę , ponieważ przez cały tydzien, nawet późnym wieczorem mają świeży i naprawdę bardzo dobry chleb.Kupowałam również wędliny, a tam pani każdą pokrojoną wędlinę pięknie pakowała w ozdobny biały pergamin z inincjałami stoiska. Starała się uprzejmie doradzić w wyborze wędlin. Była ubrana w firmowy, ładny strój. Wyglądała ładnie.Czas obsługi przy kasie bardzo krótki.Pani kasowała towar bardzo sprawnie. Była usmiechnięta.
Bardzo dobre wrażenie zrobiło na mnie to, że przed wejściem do Galerii jest stoisko w kształcie pieska zawsze z pełną miską wody dla psów, które można tam zostawić bezpiecznie na czas naszych zakupów.Naprawdę jestem zadowolona.
W dniu dzisiejszym składałam dokumenty do ZUS. Ponieważ jest to dość obszerny budynek, składający się z dwóch częsci nie wiedziałam gdzie się udać i chwilę zastanawiałam się w holu wejścia.Nie czekałam długo, zaraz pojawiła się Pani z ochrony, była bardzo uprzejma i zorientowana, starała się dokładnie wyjaśnić jak udać się do biura, podała dokładnie piętro i numer pokoju. W biurze, chociaż byłam przez chwilę, zauważyłam porządek na biurkach pracowników, Panie ubrane były schludnie. Moja sprawa została załatwiona szybko i sprawnie. Pani była bardzo miła i usmiechnieta.
W dniu dzisiejszym robiłam zakupy w tym sklepie i muszę przyznać, że sklep jest bardzo dobrze zaopatrzony w towar choć dość drogi. Jedną z rzeczy, które mnie raziła, to ta , że produkty spożywcze, które zostały przecenione były wrzucone do kosza byle jak. Nie wyglądało to estetycznie, bo przecenione to nie znaczy złe. Niewygodą dla klientów jest bardzo mało miejsca pomiędzy regałami a kasami, ponieważ ustawiona kolejka blokuje przejścia do innych regałów.Niewygodne są również taśmy do wykładania towaru- są bardzo krótkie. Obsługa kasowa bardzo uprzejma i miła,pani kasowała towary bardzo sprawnie. Również pani na stanowisku wędliny-ser była cierpliwa i bardzo chciała mi doradzić w wyborze towaru.Koszyki na zakupy są dostępne zaraz przy wejściu na sklep więc nie trzeba ich szukać, dostępne są gazetki z aktualnymi promocjami. Ogólne wrażenie dobre.
Realizowałam w Aptece receptę . Pani farmaceutka była usmiechnięta i bardzo zyczliwa. Bardzo dokładnie wyjasniła mi zasady przyjmowania leków. Opisała mi to na każdym opakowaniu. Chciałam płacić karta ale należność była niższa niż 20 złotych, a ja nie miałam przy sobie gotówki,pomimo tego pani zrealizowała płatość. W aptece są schludnie poukładane ulotki i gazetki dostępne dla każdego klienta. Kiedy zrobiła się dość duża kolejka natychmiast druga pani otworzyła drugie stanowisko. Apteka reklamuje się cenami hurtowymi, ceny te obowiązują do godziny 15.00 i oferta ta bardzo przyciąga nowych i stałych juz klientów. Wyszłam z apteki zadowolona.
W sobotę robiłam zakupy w Biedronce. Ta sieć supermarketów jest bardzo tania. Odzwierciedla to ilośc klientów robiących tam zakupy. Towary są wyeksponowane bardzo przejrzyście, ceny towarów są przy konkretnym produkcie więc nie ma możliwości pomyłki przez klienta. Pracownicy na bieżąco uzupełniają towar. W sklepie jest czysto, dużo miejsca między regałami co umożliwia swobodne poruszanie się po sklepie. Towary w promocji są ułożone są w osobnych koszach więc jest to dla klienta z korzyścią.Dodatkowo przy wejściu do sklepu są gazetki a przed sklepem tablica z ofertami promocyjnymi . W kasach pracownicy są usmiechnięci i życzliwie nastawieni do klientów. Kiedy trzeba znależć jakiś produkt , panie pracujące tam chętnie pomagają. Wszyscy pracownicy ubrani są w jednakowe firmowe stroje. Kiedy robi się dłuższa kolejka pani w kasie zaraz reaguje i przywołuje nowego kasjera aby rozładować kolejki.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.