Planuję zakup sofy,i dlatego wybrałam się do w/w sklepu aby zapoznać się z asortymentem i cenami. Na sali sprzedaży nie było dużo klientów. Po kilku minutach pojawił się Pan z obsługi i zaproponował pomoc. Odmówiłam, ponieważ chciałam chwile sama się rozejrzeć. Po około 5 minutach, znów pojawił się ten sam Pan z obsługi proponując, że pokaże jak rozkładają się poszczególne sofy, jakie mają pojemniki na pościel itp. Zachęcał nawet do samodzielnego rozłożenia sofy, po to aby wybrać najlżejszą w obsłudze dla kobiety. Wymienił mi wady i zalety poszczególnych materiałów na siedziska oraz na obicia. Mimo iż nie nabyłam w danym dniu sofy na pewno wrócę po jej zakup do tego sklepu. Miła i fachowa obsługa zachęca do tego.
Często robię zakupy w dyskoncie Biedronka, ponieważ cenię ten sklep za polskie produkty dobrej jakości oraz stosunkowo niskie ceny. Zazwyczaj nie mam problemów ze znalezieniem potrzebnych produktów. Problem pojawił się przy poszukiwaniu mąki ziemniaczanej. Logicznie myśląc udałam się do działu gdzie znajdują się mąki i cukier, niestety nie znalazłam w/w produktu. Po przeszukaniu jeszcze kilku półek w dziale z produktami sypkimi i podobnym rezultatem postanowiłam poprosić o pomoc. Niestety na sali sprzedaży nie było nikogo z pracowników. Na szczęście odnalazłam mąkę ziemniaczaną przy produktach potrzebnych do ciast i wypieków. Moim zdaniem trochę niefortunne umiejscowienie tego produktu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.