Emka Meble

(2.89)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (9 z 12)

Tak sobie. Na...
Tak sobie. Na minus: personel, sprawność obsługi. Na plus: wiedza i doradztwo, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Tatoo20

09.07.2013

Placówka

Częstochowa, Kiedrzyńska 9

Nie zgadzam się (0)
W ostatnim czasie...
W ostatnim czasie szukałem meblościanki jak i wersalki dla mojej mamy więc udałem się do Emka meble przy ulicy Kiedrzyńskiej. Przez 25 minut chodziłem po sklepie i niestety nikt mnie nawet nie zauważył. Musiałem sam podejść do sprzedawcy i zapytać o asortyment. Wszystko byłoby ok jeżeli sprzedawcy zauważali klienta a nie rozmawiali między sobą. Sklep bez zastrzeżeń.

Tatoo20

21.06.2013

Placówka

Częstochowa, Kiedrzyńska 9

Nie zgadzam się (0)
Chciałem sie rozejrzeć...
Chciałem sie rozejrzeć za narożnikiem ,wstąpiłem do emki ,gdyż zaciekawił mnie asortyment.Narożniki są ciekawe ale co nie które za drogie .Pani obsługująca zrobiła ciekawą prezentacje mebli,fachowo i na temat . nawet raty są interesujące u nich.Ceny sa wysokie ale wykonanie wydaje sie dobre tych narożników.Mogli by dać więcej promocji.

Marcin_13

22.12.2012

Placówka

Głogów, Piłsudskiego 4

Nie zgadzam się (2)
Obserwacje przeprowadziłam podczas...
Obserwacje przeprowadziłam podczas zakupu łóżka w w/w sklepie. Wygląd lokalu był nienaganny, obsługa miła, witająca potencjalnych klientów przy wejściu do salonu. Podczas wyboru ramy, stelaża i materaca obsługa sklepu była niezastąpiona, potrafiąca doradzić oraz odpowiedzieć na zadawane pytania. Czas oczekiwania na dany mebel zgodny z informacjami podanymi w salonie.

Dorota_971

05.11.2012

Placówka

Częstochowa, Kiedrzyńska 9

Nie zgadzam się (1)
Planuję zakup sofy,i...
Planuję zakup sofy,i dlatego wybrałam się do w/w sklepu aby zapoznać się z asortymentem i cenami. Na sali sprzedaży nie było dużo klientów. Po kilku minutach pojawił się Pan z obsługi i zaproponował pomoc. Odmówiłam, ponieważ chciałam chwile sama się rozejrzeć. Po około 5 minutach, znów pojawił się ten sam Pan z obsługi proponując, że pokaże jak rozkładają się poszczególne sofy, jakie mają pojemniki na pościel itp. Zachęcał nawet do samodzielnego rozłożenia sofy, po to aby wybrać najlżejszą w obsłudze dla kobiety. Wymienił mi wady i zalety poszczególnych materiałów na siedziska oraz na obicia. Mimo iż nie nabyłam w danym dniu sofy na pewno wrócę po jej zakup do tego sklepu. Miła i fachowa obsługa zachęca do tego.

Justyna_992

27.06.2011

Placówka

Nie zgadzam się (3)
Do salonu Emka...
Do salonu Emka meble wybrałam się przy okazji zakupu łóżka. Wejście na salę sprzedaży jak i sam sklep były czyste i uporządkowane. Na miejscu powitało mnie 3 pracowników sklepu słowami dzień dobry, jednak żaden z nich zainteresował się klientem. Miejsce obsługi wyglądało na zadbane. Czas oczekiwania na zamówienie wynosił 2 tyg, jednakże po upływie tego czasu nie otrzymałam od salonu żadnej informacji o przedłużającej się dostawie. Aby zasięgnąć jakichkolwiek informacji musiałam sama dowiadywać się telefonicznie, miimo obiecanego kontaktu z ich strony. Ze zwględu na jakość obsługi w tym punkcie, nieterminowość i brak zainteresowania sprawami klienta sądzę, iż to były ostatnie zakupy w tym salonie.

Oliwka

20.06.2011

Placówka

Gorzów Wielkopolski, ul. Przemysłowa 14

Nie zgadzam się (1)
podczas zakupu mebli...
podczas zakupu mebli pracownik w bardzo nie uprzejmy sposób [podszedł do mojej osoby .Najpier podnósł na mnie głos gdy delikatnie mu zakomunikowałam że pare dni wczesniej inny pracownik poinformował mnie ze wybrane przezemnie meble podczas zakupu na raty wyniosą mnie tyle ile jest ich cena bez odsetek.Przy spisywaniu danych nie chciał na moja prośbe spisać ich z mojego dowodu po czym okazało sie w domu że popełnił bląd w nazwie miejscowości.Był również nie uprzejmy podcvzas tłumaczenia dostawy jak ma ona wyglądać.Meble zostały dostarczone 5 dni po termninie i to dopiero po mojej interwencji telefonicznej w dodatku uszkodzone.Nigdy nie napotkałam sie aż z tak nie kompetentną i nie uprzejmą obsługa w sieci tych sklepów

Iwona_31

23.10.2010

Placówka

Piotrków Trybunalski, sulejowska

Nie zgadzam się (3)
zaraz po godz....
zaraz po godz. 10.00 udalam sie do sklepu w celu zakupu drobnego prezentu, konkretnie wybranego już wcześniej naczynia dekoracyjnego (kolor pomarańczowy). Po wejściu do skelpu okazalo sie ,że stosiko jest "zastawione" tapczanoami i fotelami. Do środka nie można było wejść. Dla klientów otwarta była tylko część z meblami. Na pytanie czy miozna wejść do zamknietej częsci pracownik odpowiedział, że "dzisiaj jest remont". Na pytanie "jak długio bedzie to trwało" usłyszałam odpowiedź, że "wymieniamy panele". Sama chyba miałam się domyślić, że potrwa to pewnie cały dzień (!). Na moje chyba jednak i tak szczęście, wybrany wcześniej artykuł leżał w zasięgu mojego wzorku. Poprosiłam zatem Pana, który udzialał mi informacji czy byłyby tak miły i podał pomarańczoą podłużną miskę. Niezbyt zadowolony wsatł i przyniósł ją. Na pytanie czy są inne kolory odpowiedział "nie wiem" i zawołał koleżankę. Ta zaś poinformowała, że są jeszcze brązowe. Zdecydowana na zakup chciałam zapłacić, ale sprzedwca znów poprosił koleżankę stwierdzając jednocześnie, że jest zajęty (wprowadzał coś z gazetki rekalamowej do komputera). Zapłaciłam karta i zapytałam czy można jakoś naczynie zapakować (jak wspomniałam miał to byc prezent, wiięc chociażby folia i wstążeczka jest standardem w obecnych czasach keidy to klient jest (!) najważniejszy). Usłyszałam , że jedynie biały papier lub papierową brązową torebkę (z napisem emka). Gdyby nie zależało mi na tym zakupie pewnie szybko wyszłabym ze sklepu. Czułam się jakbym przeszkadzała pracownikom, tylko nie bardzo wiem w czym bo przecież to właśnie ich praca!!!. Ponownie, szybko tam nie pójdę, bo kilka dni wczesniej chciałam zamówić też meble Black Red White i niestety jakoś nie czułam się jak klient, który chce wydać ok. 4000 zł gotówką i komuś na tym zależy.

Julka2506.

18.08.2009

Placówka

Gorzów Wielkopolski, ul. Przemysłowa 14

Nie zgadzam się (19)
Przymierzając się powoli...
Przymierzając się powoli do zakupu nowego mieszkania, postanowiłam poooglądać meble do sypialni, którą jako pierwszą będę urządzać. W salonie Emka Meble był bardzo duży wybór nie tylko łóżek, szaf, szafek nocnych czy toaletek, ale także wszelkich mebli potrzebnych do urządzenia pozostałych pomieszczeń w domu. Ekspozycja mebli była bardzo przejrzysta, wszędzie było widać ceny, więc nie trzeba było prosić sprzedawcy o taką informację. Zestawy do sypialni były ustawione w bardzo praktyczny sposób (można było niemalże przenieść taką kompozycje do swojego mieszkania). Pokazane było wiele modeli, w różnych kompozycjach kolorystycznych,a do tego bardzo sympatyczny sprzedawca poinformował mnie, że można wybierać z katalogu kolory każdego zestawu, zmieniać np. szafę 2 skrzydłową na trzyskrzydłową oraz że dowóz i wniesienie mebli jest gratis. Emka Meble zdecydowanie zasługuje na 5, bo po prostu nie było tam słabych punktów.

zarejestrowany-uzytkownik

31.01.2009

Placówka

Pabianice, Stary Rynek 23

Nie zgadzam się (21)

Emka Meble

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Emka Meble?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Słabo.
Słabo.