Bardzo dobrze. Obsługa na wysokim poziomie. Kompetentni pracownicy.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Świetnie. Fachowe doradztwo w wyborze wariantu ubezpieczenia.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Wysłałam zgłoszenie, że jestem zainteresowana ofertą tego operatora i już po minucie odebrałam telefon od konsultantki. Pani szczegółowo i w jasny sposób wyjaśniła szczegóły ofert. Odpowiedział także na pytania. Była miła i uprzejma. Jesteśmy umówione na telefon w przyszłym tygodniu, gdy podejmę już decyzję.
Ze względu na fakt, że goście zapowiedzieli się poprzedniego dnia wieczorem musiałam z rana wybrać się do sklepu po ciasto. Trafiłam na miłą Panią z tego działu, która podpowiedział co wybrać i ogólnie doradziła. Przy kasie było mało osób więc szybko zrobiłam zakupy.
Wybrałam się na zakupy po znicze. Niestety nie było już zniczy z promocji a i pozostałych był niezbyt duży wybór. Zrobiłam szybkie zakupy artykułów spożywczych i zrezygnowałam z zakupów zniczy. Dobrze, że nie było kolejki do kasy.
Duży wybór preparatów na przeziębienie. Pracownik szybko i sprawnie zapytał jakie są dolegliwości i polecił preparaty. W aptece panował porządek. Pomimo tego, że było kilka osób w aptece nie tworzyły się duże kolejki, gdyż sprawnie odbywała się obsługa. Apteka godna polecenia.
Rano wybrałam się do sklepu, żeby dokonać mięsa z promocji - karkówka. Niestety bardzo rozczarowała mnie dosyć duża kolejka w dziale mięsnym. Kolejne zdziwienie przyszło gdy okazało się, że obsługuje tylko jedna osoba. Pomimo tego, że osób w kolejce przybywało nie pojawiła się nowa osoba do obsługi.Ogólnie sklep wyposażony bardzo dobrze w asortyment spożywczy jak i do gospodarstwa domowego.Na szczęście przy kasie nie było dużej kolejki.
Duży wybór ciuchów. Produkty ładnie wyeksponowane na wieszakach. W sklepach panował porządek i ład. Obsługa sklepu ubrana elegancko. Kilka osób do obsługi. Nie było kolejki w oczekiwaniu do kasy ani do tego aby poprosić ekspedientkę o inny rozmiar. Sklep godny polecenia.
Po raz kolejny okazało się, że można liczyć na pomoc i rzetelne informacje pracowników NFZ delegatura w Siedlcach. Pracownicy dzień wcześniej udzielili informacji telefonicznie a kolejnego dnia przyjęli pismo i również byli mili i służyli rzetelnymi informacjami.
Mały sklep bardzo dobrze wyposażony w artykuły podstawowe. Miła obsługa na dziale mięsnym (szybko i sprawnie Pani obsługiwała). Codziennie jest dostępne świeże pieczywo, którego jest duży wybór. Promocje są takie jak i w innych Topazach. Przy kasie nie było kolejki więc szybko mogłam zapłacić za małe zakupy.
Wybrałam się do Biedronki po produkty promocyjne artykułów żywieniowych dla dzieci. Regał z promocją dobrze oznakowany był. Ceny umieszczone były na zielonych kartkach więc od razu były widoczne. Nie których artykułów już brakowało pomimo tego, że był to pierwszy dzień promocji. Ale znalazłam produkty, które również mnie zainteresowały. Rozczarowaniem była dosyć duża kolejka do dwóch kas. Byłam z maluszkiem więc tym bardziej zależało mi na jak najszybciej opuszczeniu sklepu. Jedna z ekspedientek nacisnęła dzwonek, który sugerował, że zostanie otwarta kolejna kasa. niestety nikt nowy się nie pojawił i żadna kasa nie została otwarta.
Konieczność dokonania zakupów dla maluszka spowodowała wizytę w pobliskim sklepie z akcesoriami dla dzieci. W sklepie tradycyjnie panował porządek, towar poukładany i oznakowany widocznie cenami. Duży wybór asortymentu. W sklepie pracuje kilku pracowników (było 3) co nie powoduje kolejek do kasy.Gdy zastanawiałam się nad wyborem towaru podeszła Pani ze sklepu i pomogła dobrać właściwy rozmiar.Była miłą i uczynna.
W sobotni poranek postanowiłam zrobić zakupy w pobliskim sklepie. Zależało mi na zakupie mięsa. Niestety kolejka na dziale łączonym mięso/wędlina / sery była jak zwykle duża. Ale postanowiłam odstać swoje. Osoba , która mnie obsługiwała była miła i ubrana zgodnie ze standardem firmy. Stoisko bardzo dobrze wyposażone w towar. W sklepie panował porządek, dobrze oznakowane promocje, świeże warzywa i owoce. Czynnych było kilka kas więc nie było kolejek chociaż klientów było sporo.
Korzystając z okazji, że byłam w centrum miasta postanowiłam sprawdzić dostępność parówek (kiełbaski) z konkretnej firmy, których już od dwóch tygodni nie ma w Topazie, który znajduje się niedaleko mojego miejsca zamieszkania. Parówki dostałam więc wzięłam kilka opakowań. Niestety spotkało mnie rozczarowanie przy kasie, gdzie była gigantyczna kolejka pomimo tego, że były czynny dwie kasy. Jednak szkoda było mi rezygnować z zakupu ulubionych parówek więc musiałam odczekać swoje. Gdy już zbliżała się moja kolej została otwarta trzecia kasa.
Udałam się do apteki po konkretne preparaty. Czynne były 3 stanowiska. Nie było kolejki. W aptece panował porządek i było czysto. Pracownicy bardzo sprawnie i w sposób bardzo miły obsługiwali Klientów. Gdy zapytałam Panią farmaceutkę o preparaty innych firm, które może są tańsze osoba obsługująca mnie sprawdziła i zaproponowała wybrane produkty. Porównała składy i podała ceny. Była przy tym uprzejma i miła. Przed apteką znajdują się miejsca parkingowe więc można bez problemu zaparkować i iść na zakupy z niemowlakiem. Jest również podjazd dla wózków co jest ogromnym plusem zarówno dla osób niepełnosprawnych jak i dla rodziców z wózkami.
Po raz kolejny potrzeba dokonania zakupu niezbędnych artykułów dla maluszka skłoniła mnie do odwiedzenia pobliskiego sklepu z artykułami dla dzieci. W sklepie panował porządek, artykuły były poukładane starannie na półkach z dokładnie oznakowanymi cenami. Sklep wyposażony jest w różnorodny asortyment. W sklepie jest także miła obsługa. Niestety jedna z Pań tam pracujących nie bardzo orientuje się w produktach – nie ma dzieci i trudno jej cokolwiek doradzić. A na pewno wiele młodych mam oczekuje porady podczas zakupów. Raz trafiłam tam na jedną z Pań, która ma własne dziecko i świetnie potrafiła doradzić. Do dziś miło wspominam zakupy, które okazały się bardzo trafione .
W dniu wczorajszym wieczorkiem robiłam zakupy. Trafiłam na bardzo miłą Panią na dziale łączonym mięso/wędlina / sery. Bardzo rzadko spotykam się z taką uprzejmością. Pani ubrana była zgodnie ze standardem firmy, była uprzejma, uczynna i doradzała przy wyborze produktów. Stoisko świetnie wyposażone w towar nawet o godzinie 20. Ogólnie w sklepie panował porządek, dobrze oznakowane promocje, świeże warzywa i owoce. Czynnych było kilka kas więc nie było kolejek chociaż klientów było dużo.
W związku ze zbliżającymi się Mikołajkami korzystając z chwili wolnego czasu postanowiłam sprawdzić asortyment zabawek dla dzieciaków. W sklepie jak zwykle panował porządek. Za chwilę po wejściu do sklepu podeszła osoba pracująca w sklepie z zapytaniem czy może w czymś pomóc. Była przy tym życzliwa i miła. Podziękowałam za pomoc, ponieważ chciałam się tylko zorientować w produktach oraz cenach. Towar był starannie poukładany na półkach oraz czytelnie oznakowany cenami. W sklepie jest na pewno spory wybór zabawek. Teraz będę musiała pomyśleć, żeby na coś się zdecydować.
Niestety ostatnio ze względu na pewne kłopoty zdrowotne jakie wystąpiły w mojej rodzinie mam kontakt z lekarzami zarówno prywatnie jak i na NFZ. Organizuję także wizyty na poszczególne zlecone badania. Jest to istny koszmar. Ostatnio spotkałam się z sytuacją, iż nie wystarczy skierowanie na badanie wystawione przez lekarza, żebym mogła sobie wybrać miejsce gdzie je wykonam. Pacjenta ogranicza dodatkowo umowa, która została zawarta między przychodnią, w której przyjmuje lekarz wystawiający skierowanie a podmiotem, który wykona dane badanie. Nie ważne, ze mogę zrobić w jakimś miejscu badanie szybciej lub szybciej mieć wyniki. Muszę czekać. Postanowiłam zweryfikować te informacje w NFZ. Pani, z która rozmawiałam była bardzo miła. Była zaskoczona wiedzą, którą posiadam. Niestety potwierdziła fakt, że są takie wewnętrzne umowy, do których pacjent musi się dostosować. Dobrze, że chociaż rozmowa z pracownikiem NFZ przebiegła w miłej i życzliwej atmosferze. Byłam bardzo miło zaskoczona taką postawą pracownika.
Po raz kolejny musiałam skorzystać z infolinii Centrum Medyczno Diagnostycznego w Siedlcach w celu sprawdzenia dostępności terminów wizyt oraz ich kosztów – bo oczywiście w obecnych czasach kolejki na wizyty w ramach NFZ są gigantyczne. Po nawiązaniu połączenia miły głos tradycyjnie powiedział: „ Witamy w Centrum Medyczno Diagnostycznym. Proszę czekać na połączenie z rejestracją. W trosce o najwyższą jakość obsługi rozmowy są nagrywane. Jeżeli nie zgadzasz się na nagranie przerwij połączenie.” Czas oczekiwania na rozmowę dzisiaj był bardzo krótki. Wynosił około 5 minut. Dwa dni wcześniej na połączenie czekałam około 20 minut i zrezygnowałam z dalszego oczekiwania. W dniu dzisiejszym informacji udzielała mi miła Pani, która poinformowała o koszcie wizyty. Termin wizyty musiała z kimś skonsultować więc poprosiła mnie abym pozostała na linii i za chwilę udzieliła mi informacji. Ale nie zawsze tak jest. Miałam już sytuacje, że ktoś udzielał nie prawdziwych informacji. Zdarzyło się również, że otrzymałam informację, iż w celu sprawdzenia terminów i rejestracji powinnam przybyć osobiście do przychodni, gdyż tego typu telefony blokują infolinię i potem pacjenci dziwią się, że tak ciężko jest się dodzwonić. Poinformowałam osobę, która ze mną rozmawiała, że nie mam czasu aby w taki osobisty sposób uzyskiwać informację. Rozmowa nie należała do przyjemnych ale to co chciałam dowiedziałam się. Ale swoją drogą potem zastanawiałam się jak taka obsługa klienta ma się do „troski o najwyższą jakość obsługi”.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.