Po raz kolejny musiałam skorzystać z infolinii Centrum Medyczno Diagnostycznego w Siedlcach w celu sprawdzenia dostępności terminów wizyt oraz ich kosztów – bo oczywiście w obecnych czasach kolejki na wizyty w ramach NFZ są gigantyczne. Po nawiązaniu połączenia miły głos tradycyjnie powiedział: „ Witamy w Centrum Medyczno Diagnostycznym. Proszę czekać na połączenie z rejestracją. W trosce o najwyższą jakość obsługi rozmowy są nagrywane. Jeżeli nie zgadzasz się na nagranie przerwij połączenie.” Czas oczekiwania na rozmowę dzisiaj był bardzo krótki. Wynosił około 5 minut. Dwa dni wcześniej na połączenie czekałam około 20 minut i zrezygnowałam z dalszego oczekiwania. W dniu dzisiejszym informacji udzielała mi miła Pani, która poinformowała o koszcie wizyty. Termin wizyty musiała z kimś skonsultować więc poprosiła mnie abym pozostała na linii i za chwilę udzieliła mi informacji. Ale nie zawsze tak jest. Miałam już sytuacje, że ktoś udzielał nie prawdziwych informacji. Zdarzyło się również, że otrzymałam informację, iż w celu sprawdzenia terminów i rejestracji powinnam przybyć osobiście do przychodni, gdyż tego typu telefony blokują infolinię i potem pacjenci dziwią się, że tak ciężko jest się dodzwonić. Poinformowałam osobę, która ze mną rozmawiała, że nie mam czasu aby w taki osobisty sposób uzyskiwać informację. Rozmowa nie należała do przyjemnych ale to co chciałam dowiedziałam się. Ale swoją drogą potem zastanawiałam się jak taka obsługa klienta ma się do „troski o najwyższą jakość obsługi”.
Po raz kolejny musiałam skorzystać z infolinii Centrum Medyczno Diagnostycznego w Siedlcach w celu sprawdzenia dostępności terminów wizyt oraz ich kosztów – bo oczywiście w obecnych czasach kolejki na wizyty w ramach NFZ są gigantyczne. Po nawiązaniu połączenia miły głos tradycyjnie powiedział: „ Witamy w Centrum Medyczno Diagnostycznym. Proszę czekać na połączenie z rejestracją. W trosce o najwyższą jakość obsługi rozmowy są nagrywane. Jeżeli nie zgadzasz się na nagranie przerwij połączenie.” Czas oczekiwania na rozmowę dzisiaj był bardzo krótki. Wynosił około 5 minut. Dwa dni wcześniej na połączenie czekałam około 20 minut i zrezygnowałam z dalszego oczekiwania. W dniu dzisiejszym informacji udzielała mi miła Pani, która poinformowała o koszcie wizyty. Termin wizyty musiała z kimś skonsultować więc poprosiła mnie abym pozostała na linii i za chwilę udzieliła mi informacji. Ale nie zawsze tak jest. Miałam już sytuacje, że ktoś udzielał nie prawdziwych informacji. Zdarzyło się również, że otrzymałam informację, iż w celu sprawdzenia terminów i rejestracji powinnam przybyć osobiście do przychodni, gdyż tego typu telefony blokują infolinię i potem pacjenci dziwią się, że tak ciężko jest się dodzwonić. Poinformowałam osobę, która ze mną rozmawiała, że nie mam czasu aby w taki osobisty sposób uzyskiwać informację. Rozmowa nie należała do przyjemnych ale to co chciałam dowiedziałam się. Ale swoją drogą potem zastanawiałam się jak taka obsługa klienta ma się do „troski o najwyższą jakość obsługi”.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.