Opinie użytkownika (20)

Przez 2 tygodnie...
Przez 2 tygodnie próbowałam doprosić się, by ktoś odebrał ode mnie paczkę. Za każdym razem musiałam wysłuchać litanii infolinijnej, ktoś z obsługi zapewniał mnie, że paczka zostanie odebrana w najbliższym czasie, czekałam tydzień i nic. Firma, która zlecała ponowiła zlecenie i znowu nikt nie przyjechał. Zadzwoniłam, podobno to problemy serwisowe i musiałam ponowić zlecenie, wydrukować kolejny list przewozowy, miał być kurier następnego dnia. Oczywiście nikogo nie było, a ja straciłam dzień na czekanie. Kolejny telefon, konsultant odnotuje, napisze e-maila, przełączył mnie do kuriera. Kurier mówi, że to nie jego rejon, kolega jest na urlopie, nic nie wie. Kolejny telefon na infolinię. Konsultant obiecał, że w poniedziałek (05.06.2020) przyjedzie kurier na 100%, ma ktoś być w domu. W poniedziałek nikt nie przyjechał, we wtorek zadzwoniłam z rana na infolinię. Zapewniono mnie, że tego samego dnia do 18 kurier na pewno przyjedzie. Czekałam. Nikogo nie było. Kolejnego dnia zadzwoniłam, pani nie była w stanie powiedzieć mi dlaczego nie było kuriera, miałam CZWARTY raz ponowić zlecenie i czekać. Myślę, że ta firma to jakiś żart. Za nic mają klienta. Dałam te pół gwiazdki, bo mniej nie można.

Julia_114

05.06.2020

DPD Polska

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Uwielbiam tę stronę,...
Uwielbiam tę stronę, można kupić tanio produkty i dba się o interes klienta. Gdy coś przyszło mi nie tak, zostało to zbadane i zawsze na moją korzyść rozstrzygniete. Jestem stałym kupującym.

Julia_114

29.09.2019

AliExpress

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Gdziekolwiek pójdę do...
Gdziekolwiek pójdę do kawiarni Grycan, tam wspaniała, miła obsługa, zawsze pomocna, uśmiechnięta.

Julia_114

27.09.2019

GRYCAN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Pracownicy są profesjonalistami,...
Pracownicy są profesjonalistami, szanują czas klienta i bez zbędnych słów, wykonują usługę.

Julia_114

26.09.2019

Pekao SA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobre filmy, jednak,...
Dobre filmy, jednak, powinno być przysłane przypomnienie dodatkowe o zbliżajacym się terminie zakonczenia subskrypcji.

Julia_114

21.09.2019

Netflix

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wiele razy kupiłam...
Wiele razy kupiłam tam produkty, oczywiście allegro pomaga rozwiązać spory, jednak wszystko i tak zależy od sprzedających. Ja akurat dostałam wadliwy produkt, ale zachowanie sprzedającego było wzorowe. Zapytał czy chcę zwrot pieniędzy, czy ponownie wysłany produkt.

Julia_114

19.09.2019

Allegro

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dostałam pismo ponaglające...
Dostałam pismo ponaglające do zapłaty, cieszy mnie to, że taka jest polityka tej firmy, ponieważ dzięki temu listowi, mogłam zapłacić zapomniane ubezpieczenie.

Julia_114

19.09.2019

AXA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Kurierzy bardzo mili...
Kurierzy bardzo mili i paczka szybko do mnie dociera

Julia_114

17.09.2019

InPost

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobra platforma do...
Dobra platforma do wyszukania pracy.

Julia_114

16.09.2019

Pracuj.pl

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dużo interesujących...
Bardzo dużo interesujących rzeczy mogę znaleźć, stale odwiedzam zakładki nieruchomość i praca. Wystawiałam tam też przedmioty, łatwo znaleźć kupującego i wszystko zawsze przebiegło pomyślnie.

Julia_114

14.09.2019

OLX.pl

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Paczka warta 300...
Paczka warta 300 zł (prezent dla koleżanki) została zostawiona u sąsiada na tarasie. Sąsiad zauważył tylko jak kurier wrzuca mu na taras, nie zdążył zareagować. Na stronie śledzenia sprawdziłam i odebrałam niby, ale podpisałam się jakimś innym, lecz podobnym nazwiskiem, kurier nawet nie spojrzał dokładnie do kogo to było, bo zrobił błąd w nazwisku.

Julia_114

13.09.2019

DPD Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Kupowałam wczoraj ubrania...
Kupowałam wczoraj ubrania w sinsay i w sklepie było czysto, ubrania poukładane, a pani przy kasie obsłużyła mnie prawidłowo. W punktacji ogólnej odjęłam pół gwiazdki, ponieważ informacje o innych pracownikach mogły pani zostawić dla siebie.

Julia_114

28.05.2019

Sinsay

Placówka

Lipienice, Podmiejska 2a

Nie zgadzam się (0)
Rozumiem, że może...
Rozumiem, że może brakować drobnych gdy płaci się 6 zł a daje banknot 20-złotowy. Ale można zapytać innych czekających w kolejce czy mają rozmienić. Co zrobiła Pani w restauracji? Wydała mi 14 złotych w bilonie. 2 razy po 5 oraz...4 zł po 20 gr i 10 gr. Gdybym mogła płacić kartą, zapłaciłabym w ten sposób. Oprócz tego problem był, bo ktoś zrobił/nie zrobił komuś shake'a. Takie kłótnie przy klientach są naprawdę niepotrzebne.

Julia_114

28.05.2019

KFC

Placówka

Lipienice, ul. Podmiejska 2a

Nie zgadzam się (0)
Najpierw kobieta się...
Najpierw kobieta się zakręciła przy płatności po zamówieniu aplikacją, potem gdy doszłam do stolika okazało się, że nie ma surówki, którą zamówiłam, potem nie było shake'a. No słabo trochę :(

Julia_114

22.04.2019

KFC

Placówka

Lipienice, ul. Podmiejska 2a

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Obsługa potrafiła...
Rewelacyjnie. Obsługa potrafiła doradzić i zaproponować ale nie była nachalna. Takie wyważenie to rzadkość

Julia_114

20.11.2018

Hebe

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Przyszłam kupić kwiat...
Przyszłam kupić kwiat o 20.50, czyli chwilę przed zamknięciem. Zostałam bardzo mile obsłużona.

Julia_114

18.10.2014

POLOmarket

Placówka

Czersk, Kościuszki 32

Nie zgadzam się (0)
Czekałam z rodziną...
Czekałam z rodziną w kolejce do kasy, po skanowaniu zacięła się kasa, czekaliśmy bardzo długo. Pracownicy uśmiechali się do siebie, a my musieliśmy czekać ok. 30 min by zapłacić. W końcu moja mama się zdenerwowała i zapytała czy możemy skasować to wszystko w innej kasie, pani powiedziała, że skoro nie chcemy czekać, to musimy przejść do innej kasy. Potem musieliśmy się ustawić do innej kasy, znowu odczekać swoją kolejkę i zmarnowaliśmy bardzo dużo czasu. No i oczywiście ani przepraszam, anie żadnego powiadomienia nas że to potrwa.

Julia_114

16.10.2014

Tesco

Placówka

Starogard Gdański, Nowowiejska 9

Nie zgadzam się (1)
Przy kasowaniu produktów,...
Przy kasowaniu produktów, pracownik rozmawiał na tematy prywatne z klientem stojącym 2 osoby dalej, płaciłam kartą, a jednak przez rozmowy pracownika z innym klientem obsługa była wolna.

Julia_114

11.09.2014

NETTO

Placówka

Czersk, Piłsudskiego 2

Nie zgadzam się (0)
Weszłam do sklepu...
Weszłam do sklepu o 18.40. Pracownik od razu poinformował mnie ze złością że za chwilę zamykają. Chciałam kupić szlafrok i zapytałam o inny kolor. Pani poszła po inny kolor na zaplecze a potem zdenerwowana powiedziała, że przecież był na sklepie mój rozmiar ( zaznaczyłam wcześniej, że kolor mi nie odpowiada). Podsumowując zostałam niemile obsłużona

Julia_114

06.09.2014

Pepco

Placówka

Czersk, Cmentarna 1

Nie zgadzam się (1)
Musiałam bardzo długo...
Musiałam bardzo długo czekać aż ktoś zechce mnie obsłużyć przy stoisku monopolowym

Julia_114

20.04.2014

POLOmarket

Placówka

Czersk, Kościuszki 32

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi