Opinia użytkownika: Julia_114
Dotycząca firmy: DPD Polska
Treść opinii: Przez 2 tygodnie próbowałam doprosić się, by ktoś odebrał ode mnie paczkę. Za każdym razem musiałam wysłuchać litanii infolinijnej, ktoś z obsługi zapewniał mnie, że paczka zostanie odebrana w najbliższym czasie, czekałam tydzień i nic. Firma, która zlecała ponowiła zlecenie i znowu nikt nie przyjechał. Zadzwoniłam, podobno to problemy serwisowe i musiałam ponowić zlecenie, wydrukować kolejny list przewozowy, miał być kurier następnego dnia. Oczywiście nikogo nie było, a ja straciłam dzień na czekanie. Kolejny telefon, konsultant odnotuje, napisze e-maila, przełączył mnie do kuriera. Kurier mówi, że to nie jego rejon, kolega jest na urlopie, nic nie wie. Kolejny telefon na infolinię. Konsultant obiecał, że w poniedziałek (05.06.2020) przyjedzie kurier na 100%, ma ktoś być w domu. W poniedziałek nikt nie przyjechał, we wtorek zadzwoniłam z rana na infolinię. Zapewniono mnie, że tego samego dnia do 18 kurier na pewno przyjedzie. Czekałam. Nikogo nie było. Kolejnego dnia zadzwoniłam, pani nie była w stanie powiedzieć mi dlaczego nie było kuriera, miałam CZWARTY raz ponowić zlecenie i czekać. Myślę, że ta firma to jakiś żart. Za nic mają klienta. Dałam te pół gwiazdki, bo mniej nie można.