Opinie użytkownika (12)

Miła obsługa, są...
Miła obsługa, są zainteresowani klientem. Obsługa kompetentna, klient wychodzi zadowolony.

Jolanta_636

07.09.2017

ING Bank Śląski

Placówka

Gdynia, Unruga 48b

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. kontakt dość...
Dobrze. kontakt dość dobry, ceny za wysokie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Jolanta_636

25.07.2017

WITTCHEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. pracownicy...
Bardzo dobrze. pracownicy dbają o dobry kontakt z klientem, potrafią doradzić. Buty nie na każdą kieszeń Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jolanta_636

25.07.2017

RYŁKO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Miła...
Bardzo dobrze. Miła obsługa, doradztwo również, dobre skórzane obuwie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jolanta_636

25.07.2017

wojas

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Obsługa godna...
Super. Obsługa godna ceny towarów. Odzież ładnie odszyta, z dobrych materiałów. Ceny za wysokie więc klientki czekają na przeceny. Za mała ilość większych rozmiarów 48-52. Nr obuwia do 40, zaś sporo kobiet ma nr 41.Ostatnio brak oznaczenia większej garderoby. Brak toreb skórzanych. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jolanta_636

25.07.2017

monnari

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Pracownicy...
Bardzo dobrze. Pracownicy zainteresowani klientami. Produkty na każdą kieszeń. Czysto, mile, przyjemnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jolanta_636

25.07.2017

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Pracownicy...
Tak sobie. Pracownicy zainteresowani klientami, podchodzą i próbują pomóc w wyborze butów. Koszmar przeżywa się przy zwrocie towaru. Niejasne procedury, niepotrzebna strata czasu. Odszukanie klienta w bazie zajmuje sporo czasu. Na plus: oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.

Jolanta_636

25.07.2017

DEICHMANN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Pracownicy...
Bardzo dobrze. Pracownicy wiedzą, że sprzedają b dobre obuwie, potrafią doradzić. Cena jednak nie na każdą kieszeń. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jolanta_636

25.07.2017

ECCO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Stacja blisko...
Rewelacyjnie. Stacja blisko miejsca zamieszkania, obsługa rewelacyjna, często panowie z obsługi wyręczają w zatankowaniu pojazdu. Jedyny mankament to dość wygórowane ceny paliw. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jolanta_636

18.07.2017

moya

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Obsługa miła,...
Super. Obsługa miła, szybko wydają zamówione potrawy. Dania są smaczne, świeże. Jedynym mankamentem jest to, że czasami zapominają włożyć serwetki-drive zakupy Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jolanta_636

18.07.2017

KFC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Jestem bardzo...
Rewelacyjnie. Jestem bardzo zadowolona z usług, kontakt z personelem bardzo miły, imponujące ceny więc nawet dość daleki dojazd jest opłacalny. Bliskość sklepów zachęca do tankowania. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jolanta_636

18.07.2017

Stacje paliw Auchan

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa w dziale...
Obsługa w dziale dom i ogród jest na wysokim poziomie, pracownicy w umiejętny sposób potrafią doradzić, zamówić towar, którego nie ma akurat w sklepie. Powiadamiają telefonicznie kiedy zamówiony towar jest do odebrania. Jest możliwość zamówienia towaru przez telefon. Pracownicy są zainteresowani klientem a bywa, że pomogą nawet załadować ciężkie elementy do prywatnych samochodów. Wskazują również, gdzie należy udać się po inny, szukany towar tj podają nr alejki. Lubię tam robić zakupy.

Jolanta_636

23.06.2017

OBI

Placówka

Gdynia, Kcyńska 27

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi