Sprzedawczynie przywitały się, gdy oglądałam gabloty z biżuterią jedna z pań uprzejmie zapytała czy chciałabym coś przymierzyć. Po wybraniu przeze mnie kilku modeli kolczyków sprzedawczyni wszystko mi pokazała i udzieliła wyczerpujących odpowiedzi na zadane przeze mnie pytania. Pani była miła i uśmiechnięta. Zostałam poinformowana o programie lojalnościowym. Punkt był czysty a obsługa bardzo miła i cierpliwa.
Sprzedawca zauważył moją obecność w punkcie i rozpoczął rozmowę handlową. Był kompetentny i miły. Zadawał wiele pytań mających na celu zbadanie moich potrzeb odnośnie usług telekomunikacyjnych. Podczas rozmowy sporządzał notatki, a następnie dokonał podsumowania moich potrzeb i upewnił się że właściwie je zrozumiał. Podczas prezentowania oferty używał technik sprzedaży, mówił językiem korzyści. Aktywnie zachęcał mnie do prezentowanej oferty. Po upewnieniu się że nie mam dodatkowych pytań i wszystko jest dla mnie zrozumiałe dążył do finalizacji sprzedaży. Osoba która mnie obsługiwała używała prostego rzeczowego języka, sprawiała wrażenie osoby kompetentnej i przekonywującej oraz przez większość czasu rozmowy utrzymywała ze mną kontakt wzrokowy. Poleciłabym ten punkt moim znajomym.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.