telefon na infolinię okolo godz. 22. Czekalam na odebranie telefonu przez konsultanta około 5 min. Konsultant był bardz mily i uprzejmy. Szybko i sprawnie rozwiązal mój problem. Dodatkowo przedstawił mi oferte przygotowana dla mnie, po uzyskaniu odmowy nie nalegał, co bardz mi się spodobało i nie dopytywał 10 razy "dlaczego, nie chce skorzystać".
Obsługa w punkcie miła, chętnie i z uśmiechem polecają dodatkowe produkty. Produkty są zawsze świeże. Zachowanie personelu było trochę nie ma miejscu, ponieważ Pani podczas obsługi rozmawiały między sobą nt. która z nich, co będzie sprzątała.
Od dzisiaj rozpoczynała się nowa ulotka promocyjna. Wizyta w sklepie krótko po otwarciu. Towary w głównej alejce nie ułożone, brak przejścia, ponieważ pracownicy dopiero wykładali część towaru i stały palety z towarami. Nie wszystkie produkty objęte promocją byly oznaczone. Jak np. jajka, mleko - brak było informacji, że drugi produkt za 1 zł. Na stoisku z wędlinami przede mną było 6 osób a obsługiwała jedna sprzedawczyni, a dwie inne dopiero oznaczały produkty cenami... Na stoisku z warzywami były braki towarowe, po prostu puste miejsca. Niektóre owoce i warzywa nie wygladały na świeże.
Wizyta z dzieckiem u stomatologa. Mega super podejście. Rewelacja :) Gorąco polecam. Trochę cena wysoka jak za ząbek 2 letniego dziecka. Ogólnie super!
W punkcie tym zakupy to przyjemność. Pracownice są zawsze miłe i uprzejme. Za każdym razem poleca jakiś produkt. Wędliny i mięso zawsze świeże. Polecam!
Telefon z infolinii ze specjalną ofertą... Pan z wadą wymowy, trzeba było uważnie wsłuchać się, żeby zrozumieć. Ewidentnie czytał z kartki, a na dodatek mylił się. Pomylił moje imię. Mie zapytał mnie czy mam czas na rozmowę, a na dodatek miałam się tłumaczyć dlaczego nie jestem zainteresowana ofertą, którą mi przedstawił.
W punkcie tym zawsze jest czysto i schludnie. Bardzo przejrzyście ułożone leki, widoczne. Farmaceuci zawsze służą pomocą, dopytują, rozpoznaja potrzeby. Jakość obsługi zawsze na wysokim poziomie.
Tym razem wizyta w Kauflandzie wyglądała zupełnie inaczej niż ostatnio. Na sali sprzedażowej bylli pracownicy układający towar, jednak robili to w sposób, który pozwalał na sowbodne robienie zakupów. W sklepie panowal porządek.
Jesteśmy wdzięczni, że zadała sobie Pani trud, by dokonać oceny naszego marketu w Chojnicach. Opinia naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland oraz jakości naszych produktów jest dla nas bardzo ważna. Obiecujemy, iż w dalszym ciągu będziemy dbać o to, by zakupy w naszych marketach upływały w jak najlepszej dla Klientów atmosferze. Pozdrawiamy Kaufland Team
Zabawki drogie, ceny...
Zabawki drogie, ceny średnio o 10-15 zł wyższe niż w innych punktach. Obsługa jest słaba; sklep z zabawkami, świat dzieci... a jak dziecko zaczepia Panią, mówi do niej 2 letni maluch, to ona udaje, że nie słyszy... Poza artykułami w promocji, to ceny są mocno przesadzone.
Czas oczekiwania w kolejce był krótki, przede mna 1 osoba. Zachowanie i sposób rozmowy wskazywał na pracownika lokalu. Żartobliwie pouczała koleżanki za ladą co mają robić i jak ja obslugiwać. Zamówienie i jego realizacja przebiegły sprawnie. Pani dodatkowo polecała inne produkty. W trakcie przygotowywania zamowienia koleżanka z kasy obok wydała osobie obsługującej mnie polecenie służbowe, żeby wstawiła frytki - jak dla mnie mało profesjonalne podejście.
Wiizyta w punkcie w celu zakupu obuwia dla dziecka. Pełen asortyment w skelpie. Zabrakło mi jednak zaangażowania, któregoś ze sprzedawców w pomoc. Sama poszukałam obuwia, nikt do mnie nie podszedł, nie zapytał o pomoc. Kolejka przy kasie obsłgiwana była sprawnie. Kasjerka była miła.
Wizyta w lokalu przy okazji zakupów. Na przyjęcie od nas zamówienia czekaliśmy około 20 minut. Najpierw przyjmowano zamówienia od klientów, którzy weszli po nas. Obsługa stała przy barze i rozgladała się niewiadomo za czym albo kim. Następnie długi czas oczekiwania na zamówione jedzenie... można by z głodu umrzeć przy takiej obsludze. Co ciekawe... zamówiliśmy 2 tortille każdą z innym sosem... Oczywiście kelnerka podała je odwrotnie, taki mały szczegół. Jedzenie przygotowane bez zaangażowania i staranności w porównaniu do wcześniejszych wizyt. Zawiodłam się i nie wiem czy tam jeszcze wrócę.
Wizyta w celu zakupu śniadania do pracy. Sklep dobrze zaopatrzony w towary. Największym minusem dzisiejszych zakupów było duże rozproszenie po sklepie osób układających towary. W wielu alejkach palety z towarem do ułożenia. Czasami kartony położone na podłodze prz regale na którym mają być ułożone, slalom gigant dla Klienta, który musi uważać żeby się nie przewrócić albo żeby nie zdeptać czegoś. Kosze z pustymi kartonami... Może warto by robić to przed otwarciem placówki dla Klientów.
Jesteśmy wdzięczni, że zadała sobie Pani trud, by dokonać oceny naszego marketu w Chojnicach. Opinia naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland oraz jakości naszych produktów jest dla nas bardzo ważna. Pragniemy poinformować, iż wszystkie Pani uwagi przekazaliśmy do dyrekcji marketu i dyrekcji regionalnej. Mamy nadzieję, iż pozostanie Pani naszą Klientką, a dokonywanie zakupów w naszym markecie będzie upływać w przyjemnej atmosferze.
Pozdrawiamy Kaufland Team
W dniu 25-02-2014...
W dniu 25-02-2014 dukrotna próba kontaktu z Infolinią. Za pierwszym razem przerwane połączenie - nagle nastąpiła w słuchawce cisza. Przy drugim połączeniu - nie doczekałam się, zeby ktoś odebrał. Dodam, że każde połaczenie płatne 1,99 zł. Klientka sieci jestem od kilku lat, ale ostatnio są same problemy.
Zgłoszenie nieprawidłowości po stronie zasięgu. Konsultant bardzo miły, rzeczowy. Przyjął zgłoszenie. Szkoda tylko, że rozmowa trwała aż 17 minut. Nie każdy ma tyle czasu, żeby prowadzić rozmowę. Dla mnie były to stracone minuty, ponieważ uważam, że można by takie zgłoszenie przyjąć szybcie.Ogólnie jakość obsługi podczas tej rozmowy oceniam jako bardzo dobrą.
po raz kolejny zawitaliśmy w tym punkcie. Bardzo miła obsługa, jedzenie przepyszne. Przed posiłkiem podane zostało pieczywo, swojski smalec, pasztet. Po posiłku otrzymalismy pyszną nalewkę oraz jabłko na drogę. Jedzenie świeże, pachnące, pyszne. Podane ze starannością. Obsługa bardzo miła i rzeczowa. Gorąco polecam to miejsce.
Zakupy w okolicach godziny 17:30. Jak zwykle w sklepie panował bałagan. Wiele rzeczy nie na swoim miejscu, ubrania porozkladane. Mała przestrzeń sklepu, ciasno. Nie bardzo lubię robić tam zakupy. Po podejściu do kasy musiałam czekać, gdyż nie było żadnego sprzedawcy. Po około minucie pojawiła się Pani i jakby za karę powiedziała, że proponuje mi produkt tygodnia i doładowanie telefonu. Obsługa w tym punkcie jest średnia.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.