Opinie użytkownika (39)

O godz. 19.40...
O godz. 19.40 poszłam po uzupełniające zakupy do marketu spożywczego BILLA. Zakupy zrobiłam bez problemu, odpowiedni asortyment i jakośc towaru. KOLEJKA DO KASY! Czynna 1 kasa, tak JEDNA KASA a ludzi ponad 20 osób, aby zapłacic za towar czekałam 27 munit. Dotychczas nie miałam ujemnych uwag do BILLI, ale dzisiaj byłam bardzo zaskoczona podejściem do klienta, 8 kas + 1 w stoisku z alkoholem (czynna) i bardzo długa kolejka do jednej kasy!

Jadwiga_7

20.02.2010

Billa

Placówka

Poznań, Głogowska 132

Nie zgadzam się (17)
chcąc kupic baterie...
chcąc kupic baterie do zegarka poszłam do salunu firmy APART w KUPCU POZNAŃSKIM. Był tam jeden klient właśnie obsługiwany i ja. Z personelu na widuku były 4 osoby. Jedna zajmowała się obsługą klienta a ja czekałam sześc minut aż ktoś z personelu zainteresuje się mną. Nie polecam nikomu tego salonu, lekceważenie klienta jest bardzo widoczne!

Jadwiga_7

03.02.2010

Apart

Placówka

Poznań, Kupiec Poznański, pl. Wiosny Ludów 1

Nie zgadzam się (24)
23.12. pojechałam do...
23.12. pojechałam do TESCO w celu zrobienia reszty zakupów świątecznych + karpie. Zobaczyłam ładną reklamę żywych karpi z ceną - 9,99 (wyjątkowo drogo jak na TESCO) więc podeszłam do basenu, aby dokonac zakupu, niestety nie kupiłam. Wszystkie karpie w wodzie "pływały" brzuchem do góry, były śnięte. Więc reklama nieuczciwa, i widziałam, że większośc klientów odchodzi nie kupując takich ryb. Na pytanie do, osoby obsługującej to stoisko o świeżośc ryb usłyszałam odpowiedż, że one są przecież świeże!

Jadwiga_7

25.12.2009

Tesco

Placówka

Poznań, Mrągowska 4

Nie zgadzam się (20)
Codziennie robię zakupy...
Codziennie robię zakupy w BILLI (mieszkam obok) i jestem bardzo zadowolona z asortymentu i jakości towarów. Dodatkowo, gdy o coś pytam otrzymuję dokładną informację. Ekspedientki są bardzo życzliwe, zdarzyło mi się, że chciałam kupic 1/2 kg wędliny a Pani mnie obsługująca odradziła mi kupno z przesunięciem na dzień następny z uwagi na to, że ta konktretna kiełbasa będzie w promocji o 5,- zł tańsza, skorzystałam z jej rady. Jedynym minusem są kolejki do kas. Zdarza się, że w kolejce stoi 10-14 osób a czynne są tylko dwie kasy.

Jadwiga_7

04.12.2009

Billa

Placówka

Poznań, Głogowska 132

Nie zgadzam się (25)
Wystawiłam już szpitalowi...
Wystawiłam już szpitalowi złą ocenę, więc nie będę powtórnie o tym pisała. Prawie 1,5 miesiąca chodziłam do przychodni przyszpitalnej celem wyleczenia nie gojącej się rany pooperacyjnej. Zaopiekowała się mną pani dr L.-S., wspaniała kobieta i lekarz. Wyjątkowo cierpliwie zajmowała się moją raną, nia kazała nic robic pielęgniarce tylko sama mnie opatrywała i wyczerpująco odpowiadała na moje pytania. WIELKI CZŁOWIEK, chciałabym aby wszyscy lekarze byli tacy jak ona.

Jadwiga_7

21.10.2009

Szpital HCP

Placówka

Poznań, 28 Czerwca 1956

Nie zgadzam się (25)
13 września oddałam...
13 września oddałam do wyczyszczenia skórzaną kurtkę syna w pralni MEWA mieszczącej się w markecie BILLA. Kurtka miała byc gotowa na dzisiaj 20-tego. Niestety nie jest gotowa, a na pytanie o nowy termin Pani nie umiała dac konkretnej odpowiedzi.

Jadwiga_7

21.10.2009

Pralnia MEWA

Placówka

Poznań, Głogowska

Nie zgadzam się (19)
31 sierpnia b.r....
31 sierpnia b.r. przeszłam zabieg chirurgiczny. Następnego dnia po zabiegu wyszłam do domu z poleceniem zgłoszenia się po 10 dniach do poradni przyszpitalnej celem wyjęcia szwów. Była to moja 5 operacja i dotychczas nie miałam żadnych kłopotów z gojeniem się rany. Teraz niestety nie, stale coś mi wycieka z rany (ropa z krwią), chodzę do przychodni do zmiany opatrunku. Dzisiaj spotkałam tam panią, która miała zabieg w tym samym dniu co ja i ona również przychodzi z takimi samymi objawami. Kto zawinił, że mamy zakażone rany? Dwie zupełnie obce sobie osoby na pewno nie zakażą sobie ran aby miec identyczne objawy.

Jadwiga_7

19.09.2009

Szpital HCP Poznań

Placówka

Poznań, 28 Czerwca 1956

Nie zgadzam się (16)
W maju 2008...
W maju 2008 wzięłam kredyt w Polbanku i płaciłam regularnie wysokie raty do czerwca br. W lipcu moja sytuacja finansowa gwałtownie pogorszyła się i już nie mogłam spłacac kredytu. Wg podpowiedzi jednej z pań pracujących w tym banku w lipcu złożyłam wniosek o restrukturyzację mojego długu. Pomimo tego byłam nękana telefonami o zapłacenie kolejnej raty. W sierpniu napisałam reklamację dotyczącą mojego wniosku, w dalszym ciągu bez odpowiedzi tylko stale telefony o spłatę długu. czoraj pan z centrali tego banku zadzwonił i oświadczył, że jeżeli do wtorku 22 września wpłacę 1000,- to dostanę restrukturyzację. Gdybym miała tyle pieniążków to nie prosiłabym o zmiejszenie wysokości moich rat! POLBANK reklamuje się, że postępuje z klientami "po ludzku", moim zdaniem NIE! Słyszałam już kilka opinii podobnych do mojej, więc nie ja jedna jestem wprowadzona w błąd przez ten bank.

Jadwiga_7

16.09.2009
Nie zgadzam się (20)
28 sierpnia b.r....
28 sierpnia b.r. zostałam pacjentką oddziału chirurgicznego szpitala HCP w Poznaniu. W niedzielę 30.08. miałam zgłosic się po przepustce. Przygotowania do zabiegu chirurgicznego rospoczęły się już w niedzielę od założenia wenflonu. W jednej sali byłyśmy we dwie rozpoczynające swoje leczenie. Pani magister pielęgniarstwa zakładała nam wenflon. Ja miałam założony w przedramieniu, gdzie nie było widac żadnej żyły, zrobił mi się tylko olbrzymi siniak wielkości męskiej dłoni, usłyszałam, że tak musi byc! Druga pani miała zakładany wenflon przez tą samą pielęgniarkę w łokci, kłuta była dwa razy i również jest porobiły się sińce (dwa). Po zmianie dyżuru poszłyśmy do pielęgniarek z nowej zmiany, natychmiast wyjęły nam te wenflony i założyły nowe, w dłoniach, gdzie było widac dokładnie nasze żyły. Dzisiaj miałam wyjęty wenflon z dłoni i mam ślad tylko po wejściu igły.

Jadwiga_7

01.09.2009

Szpital HCP Poznań

Placówka

Poznań, 28 Czerwca 1956

Nie zgadzam się (19)
Synowi "wysiadł" telefon...
Synowi "wysiadł" telefon komórkowy i usłyszałam "mamo załatw mi",(wtorek 4.08. ), a więc usiadłam z telefonem i zadzwoniłam pod numer telefonu firmy HP znaleziony w internecie i zgłosiłam usterkę telefonu. Musiałam podac numer seryjny telefonu i po chwili pan poinformował mnie, że nazajutrz przyjdzie kurier po ten telefon, a naprawa będzie trwała ok. 1 tyg. Już w poniedziałek 10.08. był kurier z telefonem. Nie był to naprawiony telefon tylko nowy, taki sam. Firma HP znajduje się w Amsterdamie i w tak krótkim czasie załatwili sprawę na korzyś klienta. Brawo. Dodatkowo "5+" dla UPS za szybki odbiór przesyłki i dostarczenie jej z powrotem do klienta.

Jadwiga_7

12.08.2009
Nie zgadzam się (26)
Wybrałam się z...
Wybrałam się z synem w sobotę 8.08. do ośrodka NIEZAMYŚL w Zaniemyślu na sobotę i niedzielę. Reklama w interecie wspaniała i dlatego zdecydowaliśmy się tam pojechac. Niestety teren zaniedbany, pokoje nie posprzątane, pełno kurzu i pajęczyn. Dodatkowo cena - 140.- za 1 nocleg w pokoju dwóosobowym. Jedynym plusem jest położenie tego ośrodka blisko jeziora. Jeżeli będę słyszała, że ktoś chce tam pojechac będę stanowczo odradzała. I znowu potwiedza się moja teoria: "reklama kłamie"!

Jadwiga_7

10.08.2009

NIEZAMYŚL

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (23)
Miałam bardzo duże...
Miałam bardzo duże trudności z telefonem i internetem, zrywało się łącze. Co robic, a więc telefon komórkowy w rękę i telefon do konsultanta przez infolinię. Na połączenie czekałam ponad 10 minut, zgłosił się pan i po wysłuchaniu mojego problemu udzielił mi porady, z której niezwłocznie skorzystałam. Internet i telefon działają teraz bez problemu.

Jadwiga_7

27.07.2009

Netia

Placówka

Nie zgadzam się (23)
Złożyłam wniosek w...
Złożyłam wniosek w banku o zniżenie rat za pobrany przeze mnie kredyt, którego rata była ja na moje możliwości bardzo wysoka. Przez 13 m-cy udawało mi się płacic, ale w obecnie już nie mogę zebrac odpowienich funduszy. W banku Pani Magdalena udzieliła mi porady jak mam napisac taki wniosek i dzisiaj przyjęła go ode mnie. Nasza rozmowa była prowadzona konkretnie, ale też bardzo sympatycznie. Niestety muszę czekac na odpowiedż z centrali. Pani Magdalena pocieszyła mnie, że nie tylko ja jestem w takiej sytuacji i klienci otrzumują pozytywną odpowiedż.

Jadwiga_7

20.07.2009

Raiffeisen Digital Bank

Placówka

Poznań, Głogowska 68

Nie zgadzam się (16)
Długo wahałam się...
Długo wahałam się przed napisaniem tej obserwacji. 29 maja byłam zachwycona uzyskanymi informacjami na temat kredytu konsolidacyknego dla syna i dla mnie. Syn złożył wymagane dokumenty i po upływie 2 tygodni dowiedział się, że niestety nie może uzyskac potrzebnego kredytu. Pani Marta B. która załatwiała syna sprawę naprawdę bardzo się starała ale nie udało się. Mam pytanie do banku: jak pracownicy są szkoleni aby uzyskac ja najwięcej klientów, dlaczego pracownicy tej samej placówki udzielają różnych informacji?

Jadwiga_7

01.07.2009

Alior Bank

Placówka

Poznań, Głogowska 84

Nie zgadzam się (27)
Sklep z bielizną...
Sklep z bielizną damską w Górczyńskim entrum Handlowym BILLA - chciałam zobaczyc jakie są w tym sklepie staniki. Pani z bardzo miłym uśmiechem zapytała mnie o fason jaki chcę i rozmiar. Rozmiaru nie umiałam podac, ponieważ każdy producent ma swoje rozmiary, ale Pani rzuciła na mnie tylko okiem i już wybierała odpowiednie staniki dla mnie. Zostałam zaproszona do przymierzalni - przyjemne światło, czyste lustro, taboret, wieszaki na ubranie - i przymierzałam chyba 8 staników aż wybrałam 2. Dodatkowo Pani dzwoniła przy mnie do hurtowni ponieważ interesował mnie kolor czekoladowy konkretnego fasonu; niestety nie było a szkoda. Chciałabym wszędzie byc tak profesjonalnie i miło obsłużona.

Jadwiga_7

10.06.2009

Billa

Placówka

Poznań, Głogowska 132

Nie zgadzam się (28)
Towarzyszyłam synowi podczas...
Towarzyszyłam synowi podczas jego wizyty w AliorBanku aby uzyskac informacje na temat kredytu konsolidacyjnego. Informacji udzielała nam pani Ewelina S. - miły uśmiech na twarzy, wyczerpująca informacja, a dodatkowo cierpliwe wyjaśnianie różnych wątpliwości. Dodatkowo ja też uzyskałam informacje na temat mojego kredytu. Oboje skorzystamy z usług tego banku, a zasób wiedzy i sposób rozmowy z nami pani Eweliny zasługuje na uznanie! Polecam!!!

Jadwiga_7

30.05.2009

Alior Bank

Placówka

Poznań, Głogowska 84

Nie zgadzam się (20)
Zadzwoniłam do przychodni...
Zadzwoniłam do przychodni chcąc zarejestrowac się do lekarza na poniedziałek 25 maja, ponieważ dotychczas w ten sposób była przyjmowana rejestracja - trzy dni przed czasem. Niestety dowiedziałam się, że lekarz może przyjąc mnie dopiero w środę 27-go maja, a więc 2 dni póżniej tylko dlatego, że jestem na emeryturze a nie jestem "w wieku produkcyjnym"! Kolejna dyskryminacja: dotychczas osoby niepełnosprawne + emeryci i renciści!!!!!

Jadwiga_7

21.05.2009

Przychodnia Lekarza Rodzinnego

Placówka

Poznań, Głogowska 140

Nie zgadzam się (25)
Ponowna dobra ocena...
Ponowna dobra ocena ORANGE! Płacąc rachunek pomyliłam miesiące: zapłaciłam 2x za kwiecień zamiast za maj. Nie chcąc miec z tego powodu kłopotów zadzwoniłam do Biura Obsługi Klientów, odezwała się pani W. B. - doradca i po wysłuchaniu mnie rozproszyła moje wątpliwości, wystarczy, że wpłaciłam określoną kwotę na właściwe konto. Brawo Pani W.!

Jadwiga_7

17.05.2009

Orange

Placówka

Nie zgadzam się (23)
Po powrocie z...
Po powrocie z 6 tygodniowego pobytu w szpitalu (rehabilitacja) zastałam rachunek za energię elektryczną w wysokości opiewającej na ogrzewanie mieszkania (mam grzałki w piecach). Spisałam stan liczników i pojechałam do Biura Obsługi Klienta przy ul.Polnej. Pani (stanowisko 9) z miłym uśmiechem wysłuchała mnie i natychmiast skorygowała mój rachunek, ponadto podała mi numer telefonu pod który mogę zadzwonic w przypadku mojej ponownej nieobecności podczas wizyty inkasenta. Chciałabym w każdym urzędzie by tak miło i kompetentnie obsłużona.

Jadwiga_7

13.05.2009

Enea

Placówka

Poznań, Polna 60

Nie zgadzam się (30)
O godz. 11.02...
O godz. 11.02 zadzwonił mój telefon komórkowy a numer osoby dzwoniącej był zastrzeżony. Pani dzwoniąca prosiła do telefonu mojego syna i przedstawiła się, że dzwoni z POLBANKU. Około 3 tygodni temu również miałam taki telefon, ale wówczas przebywałam w szpitalu na rehabilitacji. Syn mój ma konto w tym banku,(ja również mam tam konto) ale nigdzie nie podawał mojego numeru telefonu tylko swój, którego numer ma już od 9 lat. A więc sprawa dla mnie jest jasna: zatrudniają w tym banku osoby, które mają złe informacje o swoim zakresie czynności albo otrzymują niewłaściwe dane o swoich klientach. Nasuwa się pytanie to wina pracownika czy polityki banku?

Jadwiga_7

11.05.2009
Nie zgadzam się (28)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi