Opinia użytkownika: Jadwiga_7
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: W maju 2008 wzięłam kredyt w Polbanku i płaciłam regularnie wysokie raty do czerwca br. W lipcu moja sytuacja finansowa gwałtownie pogorszyła się i już nie mogłam spłacac kredytu. Wg podpowiedzi jednej z pań pracujących w tym banku w lipcu złożyłam wniosek o restrukturyzację mojego długu. Pomimo tego byłam nękana telefonami o zapłacenie kolejnej raty. W sierpniu napisałam reklamację dotyczącą mojego wniosku, w dalszym ciągu bez odpowiedzi tylko stale telefony o spłatę długu. czoraj pan z centrali tego banku zadzwonił i oświadczył, że jeżeli do wtorku 22 września wpłacę 1000,- to dostanę restrukturyzację. Gdybym miała tyle pieniążków to nie prosiłabym o zmiejszenie wysokości moich rat! POLBANK reklamuje się, że postępuje z klientami "po ludzku", moim zdaniem NIE! Słyszałam już kilka opinii podobnych do mojej, więc nie ja jedna jestem wprowadzona w błąd przez ten bank.