Opinie użytkownika (18)

Będąc ostatnio w...
Będąc ostatnio w swoim Banku, niestety musiałam domyślać się, gdzie udać, aby uzyskać informację. Kiepsko było oznaczone, gdzie mam się udać. Kompetencja pracownika banku ok.

JOANNA_401

04.10.2017

BNP Paribas

Placówka

Gniezno, Mieszka I 15

Nie zgadzam się (0)
Super. Sklep godny...
Super. Sklep godny polecenia. Jednak kobiety o bardziej okrągłych kształtach mogą mieć problem z zakupem asortymentu, ponieważ brakuje dla nich rozmiarówki. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

JOANNA_401

25.07.2017

Quiosque

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Asortyment zróżnicowany,...
Super. Asortyment zróżnicowany, niestety rozmiarówka zdarza się być w niewielkiej ilości. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

JOANNA_401

25.07.2017

Endo

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Sklepy pod...
Rewelacyjnie. Sklepy pod względem promocji super. Obsługa kompetentna, wygląd sklepu zachęcający do dokonywania zakupów. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

JOANNA_401

25.07.2017

Reserved Kids

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Sklep 5.10.15...
Super. Sklep 5.10.15 odpowiada moim oczekiwaniom, zarówno pod względem obsługi, wyglądu i asortymentu. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

JOANNA_401

25.07.2017

5.10.15.

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Obsługa...
Bardzo dobrze. Obsługa i kompetencja, jak dla mnie na dobry poziomie. Sam wygląd sklepu mi nie pasuje. Zbyt ciasny sklep, jak na taką ilość obuwia. Dziecięce obuwie ma ograniczona rozmiarówkę, nie ma w ogóle rozmiaru. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

JOANNA_401

25.07.2017

DEICHMANN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Obsługa, wygląd...
Super. Obsługa, wygląd sklepu dla mnie rewelacja. Szkoda, że rozmiarówka buta jest ograniczona i np. z jednego numeru jest tylko para danego obuwia. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

JOANNA_401

25.07.2017

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Restauracja Sphinx...
Super. Restauracja Sphinx to kompetencja obsługi, nienaganny wygląd restauracji. Jednak czas oczekiwania na zamówione dania, jak dla mnie jest zbyt długi. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

JOANNA_401

18.07.2017

Sphinx

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. W McDonald"s...
Super. W McDonald"s bywam przynajmniej raz w miesiącu. Obsługa jest kompetentna, wygląd sali też oceniam dobrze. Jedno co mnie zniechęca do pobytu tam to czas, jaki trzeba spędzić, aby otrzymać swoje zamówienie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

JOANNA_401

18.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Tankując...
Bardzo dobrze. Tankując na stacji Shell, chciałam zakupić pióro do wycieraczki i poprosić pracownika o pomoc w założeniu. Niestety sposób odpowiedzi, powiedziałabym arogancki i lekceważący, spowodował, że poczułam niechęć do tej stacji. Pracownik stwierdził, że on w swoich obowiązkach nie ma napisane, aby zakładać wycieraczki, więc nie będzie się wychylał(tak to określił). Sam wygla stacji oceniam dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.

JOANNA_401

18.07.2017

Shell

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W mojej firmie...
W mojej firmie dostawcą internetu jest firma Netia. Rano, kiedy najwięcej korzystam z sieci internetowej okazało się, że nie mogę połączyć się z siecią. Spróbowałam resetować komputer, bo szukałam winy po stronie mojego komputera. Jednak to nic nie dało. Zaczęłam dzwonić na infolinię Netii, ale połączenie się z doradcą, było nie możliwe. Prób dodzwonienia podjęłam kilkanaście, aż w końcu byłam gotowa dzwonić do informatyka, aby naprawił mi usterkę. Kolejny telefon na infolinię, a tak żadnego konsultanta, a ni informacji co się dzieje. Dopiero po ok. 5 godzinach dzwoniąc do Netii usłyszałam, komunikat, że usterka leży po stronie Netii.

JOANNA_401

03.08.2011

Netia

Placówka

Nie zgadzam się (2)
Pracownica banku BGŻ...
Pracownica banku BGŻ skontaktowała się ze mną, proponując mi pożyczkę. W związku z tym, że w banku posiadam konto pożyczka będzie przyznana na preferencyjnych warunkach. Pani była kompetentna o miłej aparycji. Odmówiłam wzięcia pożyczki, a pracownica banku nie nalegała i to ocenia, jako dużą zaletę.

JOANNA_401

03.08.2011

BNP Paribas

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Przedłużałam umowę z...
Przedłużałam umowę z jednym z operatorów sieci komórkowych, a co za tym idzie dokonałam zakupu telefonu komórkowego. Kurier firmy DPD miał dostarczyć umowę wraz z telefonem pod wskazany przeze mnie adres. Niestety, mimo dowodu osobistego osoby, która widniała na umowie kurier nie chciał zostawić paczki. Twierdził, że adres dostarczenia nie zgadza się z adresem na dowodzie osobistym. Wyjaśniając cała tą sytuację z siecią komórkową okazało się, że kurier nie powinien sprawdzać adresu tylko pesel osoby, na którą jest umowa. Paczka wróciła do operatora, ja ponownie musiałam dokonać zamówienia i kiedy drugi raz kurier dostarczał paczkę sytuacja się powtórzyła. Dopiero interwencja w siedzibie firmy DPD pomogła i kurier zostawił paczkę.

JOANNA_401

03.08.2011

DPD Polska

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Po wejściu do...
Po wejściu do budynku dałam się do punktu informacyjnego, w którym Pani udzieliła mi wskazówki, gdzie mam się zgłosić, aby załatwić sprawę związaną z gruntem pod mieszkaniem. Pani była kompetentna, ale zabrakło mi uśmiechu na twarzy i większej otwartości na petenta. Po wejściu do wskazanego pokoju musiałam poczekać, aby ktoś z siedzących tam pracowników podszedł do mnie. Pani, która się mną zajęła była miła i uprzejma, a przede wszystkim kompetentna. Jasno objaśniała mi zasady obowiązujące przy wykupie gruntu.

JOANNA_401

03.08.2011

Urząd Miasta Gniezno

Placówka

Gniezno, ul. Lecha 6

Nie zgadzam się (0)
Nie interesuję się...
Nie interesuję się ogólnie rybkami, ale mój mąż jest fascynatem tych "zwierzątek", ma swoje akwarium i ciągle w nim chce coś zmieniać. W związku z tym bywam w tym sklepie. Ostatnio chcieliśmy kupić nowe rybki do akwarium, wybieraliśmy rybki przy akwariach i było moje wielkie zdziwienie, że nikt z pracowników nie pojawił się, aby zapytać czy ma nam pomóc w wyborze. Po jakiś 15 min. Poprosiliśmy sprzedawcę, aby nam podał rybki. Wcześniej, kiedy sklep znajdował się w innym miejscu nigdy nie mieliśmy problemu z obsługą.

JOANNA_401

13.01.2010

Słoń

Placówka

Gniezno, Czarneckiego 11

Nie zgadzam się (30)
Pani obsługująca mnie...
Pani obsługująca mnie sprawiała wrażenie, jakbym była tam niepotrzebna i przeszkadza jej w piciu kawy (stojąc w kolejce słyszałam, jak mówiła do drugiej sprzedawczyni, że dobra kawa to gorąca kawa i zniknęła na chwilę na zapleczu). Kiedy poprosiłam o kawałek mięsa, okazał się, że jest resztka mięsa i pani chciała, abym wzięła całość.Jak powiedziałam, że nie wezmę, bo nie będzie miał mi kto tego zjeść to ona mi na to: a kto mi to kupi. Przez takie zachowanie tej pani nic więcej nie kupiłam, bo chyba ja wiem, ile potrzebuje danego produktu.

JOANNA_401

05.11.2009

Bystry

Placówka

Gniezno, Paczkowskiego

Nie zgadzam się (39)
26 sierpnia br....
26 sierpnia br. miałam trzecia rocznice ślubu i mąż zabrał mnie do restauracji, gdzie mieliśmy pierwszą randkę, czyli do Restauracji Królewska.Usiedliśmy przy tym samy stoliku i miałam nadzieję, że będzie tak jak kiedyś, oczywiście chodzi mi o obsługę i lokal. Lokal jest bardzo elegancji, ale sama obsługa już budziła we mnie mieszane uczucia. Usiedliśmy przy stoliku i czekaliśmy jakieś 10 min. na podanie karty, mimo, że o nią prosiliśmy wcześnie, żaden z chodzących kelnerów nie chciał nam jej podać. Gdy już zamówiliśmy deser i kawę mieliśmy czekać jakiejś 15 min na przyniesienie zamówienia. Kawa mrożona i desery były smaczne, ale niestety nikt się nami nie interesował. Kelnerka, która na obsługiwała nawet się do nas nie uśmiechnęła. Także powtórka naszej pierwszej randki się nie udała.

JOANNA_401

28.08.2009

Restauracja Królewska

Placówka

Gniezno, Dąbrówki

Nie zgadzam się (25)
Z firmą PZU...
Z firmą PZU Ubezpieczenia ma do czynienia od kilku lat. Obecnie kontakt z Firmą mam poprzez tradycyjną formę kontaktu, czyli listy. Firma doba o swoich klientów przysyłając przed upływem końca ubezpieczenia swoja ofertę. Jest ona jest zawsze przekazywana w podstawowej wersji oraz z rozbudowaną ofertą.PZU udostępnił obecnie możliwość wpłaty składek na ubezpieczenia poprzez bankowość elektroniczną wychodząc na przeciw oczekiwaniom klientom.

JOANNA_401

28.08.2009

PZU

Placówka

Nie zgadzam się (17)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi