Będąc ostatnio w swoim Banku, niestety musiałam domyślać się, gdzie udać, aby uzyskać informację. Kiepsko było oznaczone, gdzie mam się udać. Kompetencja pracownika banku ok.
Super. Sklep godny polecenia. Jednak kobiety o bardziej okrągłych kształtach mogą mieć problem z zakupem asortymentu, ponieważ brakuje dla nich rozmiarówki. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. Asortyment zróżnicowany, niestety rozmiarówka zdarza się być w niewielkiej ilości. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Sklepy pod względem promocji super. Obsługa kompetentna, wygląd sklepu zachęcający do dokonywania zakupów. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. Sklep 5.10.15 odpowiada moim oczekiwaniom, zarówno pod względem obsługi, wyglądu i asortymentu. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Obsługa i kompetencja, jak dla mnie na dobry poziomie. Sam wygląd sklepu mi nie pasuje. Zbyt ciasny sklep, jak na taką ilość obuwia. Dziecięce obuwie ma ograniczona rozmiarówkę, nie ma w ogóle rozmiaru. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. Obsługa, wygląd sklepu dla mnie rewelacja. Szkoda, że rozmiarówka buta jest ograniczona i np. z jednego numeru jest tylko para danego obuwia. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. Restauracja Sphinx to kompetencja obsługi, nienaganny wygląd restauracji. Jednak czas oczekiwania na zamówione dania, jak dla mnie jest zbyt długi. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. W McDonald"s bywam przynajmniej raz w miesiącu. Obsługa jest kompetentna, wygląd sali też oceniam dobrze. Jedno co mnie zniechęca do pobytu tam to czas, jaki trzeba spędzić, aby otrzymać swoje zamówienie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Tankując na stacji Shell, chciałam zakupić pióro do wycieraczki i poprosić pracownika o pomoc w założeniu. Niestety sposób odpowiedzi, powiedziałabym arogancki i lekceważący, spowodował, że poczułam niechęć do tej stacji. Pracownik stwierdził, że on w swoich obowiązkach nie ma napisane, aby zakładać wycieraczki, więc nie będzie się wychylał(tak to określił). Sam wygla stacji oceniam dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.
W mojej firmie dostawcą internetu jest firma Netia. Rano, kiedy najwięcej korzystam z sieci internetowej okazało się, że nie mogę połączyć się z siecią. Spróbowałam resetować komputer, bo szukałam winy po stronie mojego komputera. Jednak to nic nie dało. Zaczęłam dzwonić na infolinię Netii, ale połączenie się z doradcą, było nie możliwe. Prób dodzwonienia podjęłam kilkanaście, aż w końcu byłam gotowa dzwonić do informatyka, aby naprawił mi usterkę. Kolejny telefon na infolinię, a tak żadnego konsultanta, a ni informacji co się dzieje. Dopiero po ok. 5 godzinach dzwoniąc do Netii usłyszałam, komunikat, że usterka leży po stronie Netii.
Pracownica banku BGŻ skontaktowała się ze mną, proponując mi pożyczkę. W związku z tym, że w banku posiadam konto pożyczka będzie przyznana na preferencyjnych warunkach. Pani była kompetentna o miłej aparycji. Odmówiłam wzięcia pożyczki, a pracownica banku nie nalegała i to ocenia, jako dużą zaletę.
Przedłużałam umowę z jednym z operatorów sieci komórkowych, a co za tym idzie dokonałam zakupu telefonu komórkowego. Kurier firmy DPD miał dostarczyć umowę wraz z telefonem pod wskazany przeze mnie adres. Niestety, mimo dowodu osobistego osoby, która widniała na umowie kurier nie chciał zostawić paczki. Twierdził, że adres dostarczenia nie zgadza się z adresem na dowodzie osobistym. Wyjaśniając cała tą sytuację z siecią komórkową okazało się, że kurier nie powinien sprawdzać adresu tylko pesel osoby, na którą jest umowa. Paczka wróciła do operatora, ja ponownie musiałam dokonać zamówienia i kiedy drugi raz kurier dostarczał paczkę sytuacja się powtórzyła. Dopiero interwencja w siedzibie firmy DPD pomogła i kurier zostawił paczkę.
Po wejściu do budynku dałam się do punktu informacyjnego, w którym Pani udzieliła mi wskazówki, gdzie mam się zgłosić, aby załatwić sprawę związaną z gruntem pod mieszkaniem. Pani była kompetentna, ale zabrakło mi uśmiechu na twarzy i większej otwartości na petenta.
Po wejściu do wskazanego pokoju musiałam poczekać, aby ktoś z siedzących tam pracowników podszedł do mnie. Pani, która się mną zajęła była miła i uprzejma, a przede wszystkim kompetentna. Jasno objaśniała mi zasady obowiązujące przy wykupie gruntu.
Nie interesuję się ogólnie rybkami, ale mój mąż jest fascynatem tych "zwierzątek", ma swoje akwarium i ciągle w nim chce coś zmieniać. W związku z tym bywam w tym sklepie. Ostatnio chcieliśmy kupić nowe rybki do akwarium, wybieraliśmy rybki przy akwariach i było moje wielkie zdziwienie, że nikt z pracowników nie pojawił się, aby zapytać czy ma nam pomóc w wyborze. Po jakiś 15 min. Poprosiliśmy sprzedawcę, aby nam podał rybki. Wcześniej, kiedy sklep znajdował się w innym miejscu nigdy nie mieliśmy problemu z obsługą.
Pani obsługująca mnie sprawiała wrażenie, jakbym była tam niepotrzebna i przeszkadza jej w piciu kawy (stojąc w kolejce słyszałam, jak mówiła do drugiej sprzedawczyni, że dobra kawa to gorąca kawa i zniknęła na chwilę na zapleczu). Kiedy poprosiłam o kawałek mięsa, okazał się, że jest resztka mięsa i pani chciała, abym wzięła całość.Jak powiedziałam, że nie wezmę, bo nie będzie miał mi kto tego zjeść to ona mi na to: a kto mi to kupi. Przez takie zachowanie tej pani nic więcej nie kupiłam, bo chyba ja wiem, ile potrzebuje danego produktu.
26 sierpnia br. miałam trzecia rocznice ślubu i mąż zabrał mnie do restauracji, gdzie mieliśmy pierwszą randkę, czyli do Restauracji Królewska.Usiedliśmy przy tym samy stoliku i miałam nadzieję, że będzie tak jak kiedyś, oczywiście chodzi mi o obsługę i lokal. Lokal jest bardzo elegancji, ale sama obsługa już budziła we mnie mieszane uczucia. Usiedliśmy przy stoliku i czekaliśmy jakieś 10 min. na podanie karty, mimo, że o nią prosiliśmy wcześnie, żaden z chodzących kelnerów nie chciał nam jej podać. Gdy już zamówiliśmy deser i kawę mieliśmy czekać jakiejś 15 min na przyniesienie zamówienia. Kawa mrożona i desery były smaczne, ale niestety nikt się nami nie interesował. Kelnerka, która na obsługiwała nawet się do nas nie uśmiechnęła. Także powtórka naszej pierwszej randki się nie udała.
Z firmą PZU Ubezpieczenia ma do czynienia od kilku lat. Obecnie kontakt z Firmą mam poprzez tradycyjną formę kontaktu, czyli listy. Firma doba o swoich klientów przysyłając przed upływem końca ubezpieczenia swoja ofertę. Jest ona jest zawsze przekazywana w podstawowej wersji oraz z rozbudowaną ofertą.PZU udostępnił obecnie możliwość wpłaty składek na ubezpieczenia poprzez bankowość elektroniczną wychodząc na przeciw oczekiwaniom klientom.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.