Rewelacyjnie. Osobiście jestem zadowolona z jakości usług tego banku oraz z ich tabeli opłat i prowizji. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Tak sobie. Nikomu nie rekonenduję tego typu miejsc gdyż po aferze z Amber Gold należy zachować czujność. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. W tej restauracji przeważnie są kolejki, ale personel stara się szybko je rozładować. Ceny są w miarę dobrane do porcji i rodzaju potrawy, ale jest wszystko zbyt pikantne. Uważam, że restauracja pogorszyła swoje menu przez to, że mocno przyprawia potrawy. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.
OK. Personel jest wykwalifikowany i dobrze pracuje, miejsce czyste, bez zarzutów, ale jakość jedzenia względem do ceny pozostawia wiele do życzenia. Ceny są wygórowane, a porcje minimalistyczne oraz chemiczne, nie polecam zwłaszcza dla rodzin z dziećmi. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.
Dobrze. Stacja zawsze utrzymana jest w czystości, personel chodzi w firmowych strojach i zawsze jest pomocny. Często można liczyć również na pomoc przy tankowaniu. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Tak sobie. Pracownik zamknięty jest w maleńkiej budce i jedyny kontakt z nim jest podczas płacenia za paliwo. Paliwo jest w miarę dobrej jakości, ale za to ceny są przystępne. Na plus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.
Super. Sprzedawca zawsze wychodzi na przeciw klienta i oferuje swoją pomoc. W sklepie nie ma kolejek i panuje porządek. Towar jest drogi, ale podczas przecen staje się adekwatny do ceny. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Towar jest dość dobrej jakości, personel zawsze jest chętny do pomocy, a w sklepie panuje ład i porządek. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. W sklepach CCC brak jest personelu, tzn. jest go za mało na tak duży sklep. Bardzo często nie ma nikogo na sklepie, gdyż sprzedawca musi stać przy kasie przez co generują się kolejki. Poza tym w sklepie zawsze jest porządek, a towar jest odpowiedni do ceny. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment.
OK. Na plus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, wygląd miejsca obsługi.
OK. Na plus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.
Sklep Reserved jest bardzo duży, a personel tam pracujący nieliczny i dlatego bardzo ciężko jest się czegoś dowiedzieć. Ekspedientki nie mają rozeznania w towarze i ciągle trzeba ich szukać. Dodatkowym minusem jest kolejka do kasy i zawsze ktoś tam się dopiero uczy co wydłuża czas oczekiwania. Może dlatego wolę robić zakupy w sklepie on-line.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.