Opinie użytkownika (13)

Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Grzegorz_269

27.12.2017

Kolporter

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Grzegorz_269

27.12.2017

Inmedio

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Grzegorz_269

27.12.2017

empik

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo.
Słabo.

Grzegorz_269

22.12.2017

RTV EURO AGD

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Grzegorz_269

22.12.2017
Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Grzegorz_269

21.12.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie.
Tak sobie.

Grzegorz_269

21.12.2017

Orange

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Grzegorz_269

21.12.2017

Bank Millennium

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Grzegorz_269

21.12.2017

InPost

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Grzegorz_269

21.12.2017

Electro.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Grzegorz_269

21.12.2017

DPD Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Grzegorz_269

21.12.2017

AXA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W połowie maja...
W połowie maja moje auto zaczęło szwankować pojechałem więc do serwisu Renault w Grudziądzu prowadzonego przez firmę Adamowscy Sp. z o.o. Obok placówki zlokalizowany jest parking dla klientów. Na wejściu zdziwiła mnie trochę informacja że godziny otwarcia salonu od 1.czerwca ulegają zmianie na następujące: Poniedziałek - Piątek - od 8.00 do 16.30 Sobota - 8.00 do 14.00 Niedziela - nieczynne Wniosek z tego taki, że większość klientów chcących kupić lub naprawić auto musi tego dokonać w godzinach pracy. Szkoda... Gdy wyjaśniłem cel mojej wizyty pracownik salonu poprosił mnie o opisanie problemu. W trakcie zgłaszania przeze mnie usterki mężczyzna dwukrotnie przerywał mi (bez choćby słowa przepraszam) odbierając telefon i gawędząc najprawdopodobniej z innym pracownikiem stacji serwisowej przez parę chwil. Uważam, że jego zachowanie było niegrzeczne i odebrałem jako lekceważenie mojej osoby. Umówiłem się na diagnostykę na późniejszą godzinę i opuściłem salon. Po południu rozmawiałem już z kierownikiem serwisu i obsługa była lepsza. Zaproponowano mi kawę, i.t.p. Po godzinie wróciłem po odbiór auta a jako, że diagnostyka nie była jeszcze skończona rozejrzałem się po salonie. Ekspozycja była przeciętna - 3 auta, sprzedawcy schowani w przeszklonej kanciapie. W rogu, niedaleko wejścia stał stolik i kilka krzeseł, gdzie można było przejrzeć rozłożoną tam archiwalną prasę i ulotki. Za diagnostykę zapłaciłem 122 zł i w zasadzie podano mi kilka prawdopodobnych przyczyn usterki i kosmiczne ceny za ich usunięcie. Zaproponowano mi kolejną diagnostykę za ok 350 zł która miałaby już konkretnie wykazać jaki element mojego auta szwankuje. Podziękowałem. Liczyłem, że autoryzowana stacja obsługi wyposażona w CLIP do diagnostyki samochodów Renault bez trudu wykryje usterkę i ją usunie. Zawiodłem się. Nadmienię tylko, że inny mechanik, którego odwiedziłem zdiagnozował problem w 5 minut i w około godzinę wymienił dwa elementy za cenę niewiele wyższą niż wyniosła by mnie kolejna diagnostyka w ASO Renault.

Grzegorz_269

25.06.2009

Renault

Placówka

Grudziądz, ul. Szosa Toruńska 29A

Nie zgadzam się (27)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi