Opinie użytkownika (5)

Reklamacja piecyka elektrycznego....
Reklamacja piecyka elektrycznego. Po miesięcznej eksploatacji tego urządzenia produkt zepsuł się. Urządzenie oddane do serwisu, przyjęte bez żadnych problemów. Osoba z serwisu poinformowała mnie, że jak tylko urządzenie będzie gotowe o odbioru przedstawiciel skontaktuje się ze mną telefonicznie. Po 9 dniach rzeczywiście dostałem telefon od pracownika Saturna. Szybka naprawa, bez żadnych problemów. Jak najbardziej pozytywna ocena. Zakupy także jak najbardziej miło wspominam. Pracownik sklepu pomógł znaleźć urządzenie którego szukałem. Cena przystępna. Pani sprzedająca na kasie może bez większego zaangażowania spełnia swoje obowiązki, ale za marne pieniądze które zarabiają nie mogę do niczego się przyczepić. Pan z ochrony widząc że moje zakupy nie mieszczą się do standardowej torby Saturna doradził mi, żebym poprosił większą torbę w punkcie obsługi. Bardzo pozytywne wrażenie to na mnie zrobiło.

Grzegorz_20

10.02.2009

Saturn

Placówka

Warszawa, Złota 59

Nie zgadzam się (20)
Zakup telefonu w...
Zakup telefonu w ofercie Era FUN. Doradca wyjaśnił mi w pełnym zakresie jak wygląda zawarcie umowy kupna telefonu na kartę w promocji. Doradził jaki telefon byłby najodpowiedniejszy dla mnie (potrzebowałem telefonu do rozmów w najniższej cenie). Wybrał dla mnie dobry telefon z dobrą baterią i z dość bogatym wyposażeniem. Po około 15 minutach byłe posiadaczem nowego telefonu. Jestem zadowolony bardzo z obsługi przez doradcę. Minus - pan miał nie obcięte paznokcie które wyglądały bardzo niechlujnie.

Grzegorz_20

10.02.2009

T-Mobile

Placówka

Warszawa, Puławska 12a

Nie zgadzam się (13)
Otwieranie konta internetowego...
Otwieranie konta internetowego ING. Proste założenie konta. Po dwóch dniach od złożenia wniosku kurier przyniósł mi gotową umowę. W zasadzie od tego dnia miałem aktywne konto. Minus to długi okres oczekiwania na kartę bankową i kod PIN, który przychodzi już listem poleconym. Żałuję że umowy nie mogłem podpisać w banku tylko przez kuriera jest dostarczana ( ze względu na prace nie mogłem odebrać od razu umowy ). Jak na razie konto działa bez zarzutu i jestem z niego bardzo zadowolony. Trochę strona internetowa firmy mogła by być bardziej czytelna.

Grzegorz_20

10.02.2009
Nie zgadzam się (23)
Telefoniczne wyliczenie składki...
Telefoniczne wyliczenie składki OC i AC. Rozmowa średnio przyjemna. Doradca znudzony swoją pracą. Szybkie wyliczenie składki co można uznać za plus. Osoba z którą rozmawiałem raczej zainteresowana wepchnięciem polisy niż dobrem klienta. Gdyby nie moja wiedza pewnie wlepiła by mi ubezpieczenie może i atrakcyjne cenowo, ale za to marne w zakresie. Ocena jak dla mnie tej firmy słaba.

Grzegorz_20

10.02.2009

Link4

Placówka

Nie zgadzam się (22)
Poszukiwałem informacji dotyczących...
Poszukiwałem informacji dotyczących pakietu OC, AC. Trafiłem na osobę miłą uprzejmą. Wyjaśniła wszystkie szczegóły w zakresie ubezpieczenia, co zawiera i w jakiej cenie. Nie próbowała mi na siłę wcisnąć ubezpieczenia od razu. Zaproponowała wysłanie na adres Mailowy niezobowiązującej oferty ubezpieczeniowej. Od razu została przedstawiona mi oferta minimalna i maksymalna. Myślę że doradca dopasował zakres pakietu który najbardziej mi powinien odpowiadać. Doradca zaproponował żeby to on do mnie oddzwonił nie narażając mnie na koszty dłuższej rozmowy. Ocena jak najbardziej pozytywna.

Grzegorz_20

10.02.2009

AXA

Placówka

Nie zgadzam się (16)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi