Opinia użytkownika: Grzegorz_20
Dotycząca firmy: Saturn
Treść opinii: Reklamacja piecyka elektrycznego. Po miesięcznej eksploatacji tego urządzenia produkt zepsuł się. Urządzenie oddane do serwisu, przyjęte bez żadnych problemów. Osoba z serwisu poinformowała mnie, że jak tylko urządzenie będzie gotowe o odbioru przedstawiciel skontaktuje się ze mną telefonicznie. Po 9 dniach rzeczywiście dostałem telefon od pracownika Saturna. Szybka naprawa, bez żadnych problemów. Jak najbardziej pozytywna ocena. Zakupy także jak najbardziej miło wspominam. Pracownik sklepu pomógł znaleźć urządzenie którego szukałem. Cena przystępna. Pani sprzedająca na kasie może bez większego zaangażowania spełnia swoje obowiązki, ale za marne pieniądze które zarabiają nie mogę do niczego się przyczepić. Pan z ochrony widząc że moje zakupy nie mieszczą się do standardowej torby Saturna doradził mi, żebym poprosił większą torbę w punkcie obsługi. Bardzo pozytywne wrażenie to na mnie zrobiło.