wiele różnorodnych kierunków do wyboru, studia zarówno na poziomie licencjackim jak i magisterskim, wykładowcy z Uniwersytetu Gdańskiego, jedynym mankamentem jest dojazd i miejsca parkingowe, szczególnie dotyczy to zajeć dla studentów niestacjonarnych, parkin jest niewielki i brkuje na nim miejsc postojowych
Wyraziłam chęć zakupu mebli będących w promocji, otrzymałam pełną informację na temat możliwości zakupu tych mebli, otrzymałam także katalog wraz z cennikiem mebli objętych promocją - należy podkreślić fakt, iż cennik ten musiał zostać indywidualnie dla mnie wydrukowany. Złożyłam zamówienie i otrzymałam informację, iż w ciągu 7 dni zacznie ono być realizowane i dopiero po dotarciu zamówionych mebli do Gdyni zostanę poproszona o zapłatę za nie. Transport jest wliczony w cenę i nie musiałam wnosić żadnej zaliczki, nie był to warunek realizacji zamówienia.
zlecenie naprawy samochodu, wymiana klocków hamulcowych + ogóolny przegląd zawiszenia, wymiana wycieraczek szyb przednich i szyby tylnej; bardzo łatwy sposób umówienia się w celu wykonania usługi(wystarczył kntakt telefoniczny), wizyta umówiona na konkretną godzinę i faktycznie od tej godziny zajeto sie samochodem; po okazaniu się iż potrzebne cześci są nietypowe i muszą zostać zamówione - co stwied=rdzono po ok. 20 minutach pobytu w centrum serwisowym umówiono sie na następny dzień aby wykonac jednorazowo całość usług. kolejnego dnia otrzymałąm sms przypominający o terminie naprawy, po odstawieniu auta poinformowano mnie o kosztach usługi z wyszczególnieniem kosztów cześci i robocizny; a poniweż nie mogłam czekac na auto umówionoa sie ze mną na kontakt telefoniczny informujący o wykonaniu zleconej usługi. po określonym wcześniej czasie otzrymałam telefon z informacją o możliwości odebrania sprawnego auta.Jeśli chciałabym czekać na samochód istnieje możliwośc poczytania prasy, napicia się kawy lub innego napoju w specjalnie do tego przeznaczonym miejscu.
złożenie dyspozycji bankowej + wpłata na konto osoby posiadającej rachunek w innym oddziale banku; obsługa rzeczowa choc pozbawiona zainteresowania klientem, czynności wykonywane mechanicznie, na pytania dotyczące szczegółów odpowiedzi niepełne i przekazywane jakby na odczepnego, pracownice ewidentnie zmęczone pracą, byc może wpływ na taki stan rzeczy ma panujący we wnetrzu placówki zaduch i dośc wysoka temeratura
Po otrzymaniu karty debetowej z banku należy ją aktywować. Można to zrobić przez internet lub telefonicznie. Po zalogowaniu się na stronie banku wystąpiły problemy z aktywacją karty. Zadzwoniłam pod wskazany numer, po połączeniu z konsultantem zostałam zidentyfikowana jako właściciel rachunku. Krok po kroku konsultant poprowadził mnie przez proces aktywacji, zwrócił mi uwagę na pewne szczegóły, które ułatwiają korzystanie z konta, podpowiedział jak zdefiniować pewne funkcje na rachunku i jak zwiększyć bezpieczeństwo używania kart. Na koniec naszej rozmowy usłyszałam "Miłego dnia" i "Do usłyszenia". Mam nadzieję, że jak jeszcze kiedyś będę musiała skorzystać z infolinii banku będę równie skutecznie poinformowana.
Wybierając aparat fotograficzny musiałam szukać osoby, która mogłaby mi doradzić. Nie było takiej. Spędziłam 20 minut przed gablotami z wystawionymi różnymi aparatami. Przy dziale AGD poprosiłam obsługującego tam pana o pokazanie mi konkretnego modelu aparatu (wybranego na podstawie opisu, umieszczonego obok towaru). Usłyszałam, iż sprawdzi, czy jest taki w magazynie, czy musi go wyjąć z szafy? Pan oddalił się do komputera, sprawdził, że taki model jest w magazynie i poprosił, abym poczekała a on mi taki aparat przyniesie. Po ok 15 minutach zaczęłam rozglądać się po sklepie, szukając pana z interesującym mnie aparatem i cóż ujrzałam? Pan rozmawiał sobie z jakąś panią na temat depilatora i suszarki, gdy stanęłam w jego pobliżu spojrzał na mnie i odwrócił się. Jak zwróciłam uwagę, iż od dłuższej chwili czekam na towar, który chciałam zakupić nic nie odpowiedział, tylko odwrócił się do mnie plecami i odszedł. Zrezygnowałam z zakupów w sieci EURO RTV.
Wybierałam prezent dla 18-latki. Wybrałam ok. 10 kompletów biżuterii, wszystkie zostały mi pokazane na specjalnej tacce. Pracownica pomagała mi skompletować kolczyki i zawieszki, doradzała i donosiła pasujące elementy biżuteryjne. Profesjonalnie i z uśmiechem starała się poznać upodobania osoby, dla której miał być prezent, podpowiadała co najczęściej wybierają osoby w wieku 18 lat. Niestety, na półki nie był wyłożony pełen asortyment i ekspedientka musiała wyciągać "spod lady" sztuki, które chciała mi pokazać. Z jednej strony cieszący jest fakt, iż chciała pokazać i zaprezentować wszystko, co ma, ale patrząc na to z drugiej strony lady nie wiem, czy w którejś z innych szuflad nie znalazłaby się biżuteria, która jeszcze bardziej przypadłaby mi do gustu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.