Opinia użytkownika: Grażyna_13
Dotycząca firmy: CNF
Treść opinii: zlecenie naprawy samochodu, wymiana klocków hamulcowych + ogóolny przegląd zawiszenia, wymiana wycieraczek szyb przednich i szyby tylnej; bardzo łatwy sposób umówienia się w celu wykonania usługi(wystarczył kntakt telefoniczny), wizyta umówiona na konkretną godzinę i faktycznie od tej godziny zajeto sie samochodem; po okazaniu się iż potrzebne cześci są nietypowe i muszą zostać zamówione - co stwied=rdzono po ok. 20 minutach pobytu w centrum serwisowym umówiono sie na następny dzień aby wykonac jednorazowo całość usług. kolejnego dnia otrzymałąm sms przypominający o terminie naprawy, po odstawieniu auta poinformowano mnie o kosztach usługi z wyszczególnieniem kosztów cześci i robocizny; a poniweż nie mogłam czekac na auto umówionoa sie ze mną na kontakt telefoniczny informujący o wykonaniu zleconej usługi. po określonym wcześniej czasie otzrymałam telefon z informacją o możliwości odebrania sprawnego auta.Jeśli chciałabym czekać na samochód istnieje możliwośc poczytania prasy, napicia się kawy lub innego napoju w specjalnie do tego przeznaczonym miejscu.