CNF

(3.55)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (11 z 15)

Samochód oddany został...
Samochód oddany został w celi napełnienia klimy, szybko załatwiona sprawa, jednak... na miejscu dowiaduje się, że układ klimatyzacji niesprawny, Pan informuje o wymianie chodnicy i kompresora, ja wielkie oczy, zapytałam czy zbiornik napełniony czynnikiem został, mechanik, który wie, że do jakiejkolwiek naprawy układu klimatyzacji niezbędny jest pusty zbiornik, odpowiada tak, napełniliśmy ale nie działa. To po co napełniać? na siłę klienta nie zatrzymasz. Za przegląd klimatyzacji 100 zł i zero szczegółowych informacji, zniechęcenie i brak opieki nad klientem, przecież to w waszym interesie jest aby klient wyszedł zadowolony, zaopiekowany. Dopiero po kolejnych telefonach uzyskuje informacje co jest do naprawy, okazuje się, że znacznie mniej niż początkowo przekazano. Podsumowując: Po pierwsze brak kontaktu, po drugie niezrozumiały przekaz informacji, co jest do naprawy, po trzecie brak propozycji rozwiązania, oferty ile będzie kosztowała naprawa, w jakim czasie ją zrobimy itp. itd. po czwarte nikt mi nie zaproponował ściągnięcia czynnika ze zbiornika pomimo tego ze było to wskazane. Po co napełniać coś co jest nieszczelne? Dramat, nie wiem jak z jakością wykonywania samych napraw ale komunikacja już na starcie zniechęca do dalszej współpracy. Tutaj już nawet wygórowana cena by nie zniechęciła jak fakt potraktowania klienta, na zasadzie nawciskamy tyle usług ile się da nie ważne czy tego klient potrzebuje czy nie. Nie polecam.

Niezweryfikowany Klient_yvRT

25.06.2020

Placówka

Gdańsk, Osowski Zakątek 21

Nie zgadzam się (0)
Nie Polecam. Ceny...
Nie Polecam. Ceny z kosmosu. Jakość usługi "0". Prosta sprawa, wyważenie kół. Nie prosta i kosztowna bo po poprawkach prawie 35 g różnicy i cena 300,- PLN !!!!! Po prostu: Centrum Nabierania Klientów. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Niezweryfikowany Klient_BGZA

10.09.2019

Placówka

Gdańsk, Osowski Zakątek 21

Nie zgadzam się (0)
Byłem co prawda...
Byłem co prawda tylko 2 razy, ale doświadczenia bardzo pozytywne. Szybka diagnoza (bezpłatna) i fachowe doradztwo. Polecam.

Rizenus

06.05.2018

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Obsługa w biurze...
Obsługa w biurze bardzo rzetelna, fachowo doradzają i pomagają. Potrafią rozwiązywać problemy klientów. Mechanicy poważnie podchodzą do każdego powierzonego im zadania, w razie jakiś nieprawidłowości lub dodatkowej pracy pokazują klientowi co jest do zrobienia i dlaczego. W poczekalni dostajemy ciepłą kawę lub herbatę, można pooglądać telewizję lub poczytać czasopisma. Bardzo polecam.

Joanna_3054

08.01.2015

Placówka

Gdańsk, Kartuska 240

Nie zgadzam się (3)
W CNF przy...
W CNF przy ulicy Osowski Zakątek w Gdańsku wymieniłem hamulce na piszczące. Nie dotarły się po kilku tygodniach. W związku z pilnym wyjazdem załatwiłem wymianę na hamulce innej firmy. Nie pamiętam nazwy, ale hamują jak "brzytew". Teraz jestem zadowolony, bo obawiałem się, że nie będzie uznana reklamacja. Pan Robert wszystko pozałatwiał. OkDzięki, że szybko mi wymieniliście przed tą długą trasą.

Nekzem

18.11.2014

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobra wizualizacja...
Bardzo dobra wizualizacja placówki, w punkcie przyjęć obsługa stara się szybko obsłużyć Klienta. Pomimo nie umówienia się na usługę warsztatu zostałem obsłużony. Uprzedzono mnie, że mogę dłużej poczekać ponieważ w godzinie, w której się zjawiłem jest umówionych trzech Klientów. Zostałem zapewniony, że moja sprawa zostanie załatwiona jednak muszę uzbroić się w cierpliwość ponieważ nie są w stanie zagwarantować czasu obsługi. Pomieszczenie przystosowane dla czekających Klientów, jednak w przypadku dużej ilości oczekujących powyżej 8 osób jest kłopot z miejscem siedzącym. Telewizja włączona dla urozmaicenia oczekiwania, osoba z obsługi zaproponowała Klientom kawę, obsługa biura poza jednym przedstawicielem nie posiadała loga firmy. Na stanowiskach technicznych panował porządek. W momencie rozpoczęcia naprawy została przekazana informacja o przybliżonym czasie naprawy.

Krzysztof_1282

01.04.2012

Placówka

Gdańsk, Kartuska 240

Nie zgadzam się (0)
Odradzam wizytę w...
Odradzam wizytę w tym warsztacie. Zleciłem im sezonową wymianę opon wraz z prostowaniem alufelg. Niestety, na kierownicy po wykonaniu usługi czuć mocne bicie. Uważam, że po skorzystaniu z usługi w "profesjonalnym" warsztacie nie powinno się to zdarzyć. Za co więc takie ceny? Prawdopodobnie za spędzenie trzech kwadransów na skórzanej kanapie na poczekalni.

zarejestrowany-uzytkownik

17.03.2011

Placówka

Gdańsk, Osowski Zakątek 21

Nie zgadzam się (1)
Dnia 15/11/2010 przybyłem...
Dnia 15/11/2010 przybyłem do Centrum Naprawy Felg w Gdańsku przy ulicy Kartuskiej celem wymiany kół na zimowe. Po przyjeździe pracownik biura obsługi powitał mnie i poprosił o wstawienie samochodu do warsztatu. Po około 10 minutach moje koła zostały przyniesione z magazynu. Sama wymiana kół trwała poniżej 10 minut. Pracownicy posmarowali piasty przed montażem. Ponadto pracownik ocenił stan klocków hamulcowych. Obsługa przebiegła szybko. Miła niespodzianka spotkała mnie przy kasie, kiedy mimo braku prośby okazałem kartę lojalnościową ze zgromadzonymi punktami – zapłaciłem tylko 2 zł.

Rafał_8

17.11.2010

Placówka

Gdańsk, Kartuska 240

Nie zgadzam się (3)
Dnia 10/11/2010 zadzwoniłem...
Dnia 10/11/2010 zadzwoniłem do Centrum Naprawy Felg w Gdańsku celem umówienia terminu wymiany kół na zimowe. Poprzednio zawsze proszono mnie o podanie nr depozytu, abym po przyjechaniu nie musiał czekać, tym razem nie poproszono mnie o to. Na moją sugestię, że podam numer, aby koła były już przygotowane usłyszałem, że będą przygotowane, kiedy przyjadę. W związku z tym zacząłem się poważnie zastanawiać nad miejscem składowania kół przez kolejny sezon.

Rafał_8

17.11.2010

Placówka

Gdańsk, Kartuska 240

Nie zgadzam się (3)
W dniu wczorajszym...
W dniu wczorajszym byłam klientką Centrum Naprawy Felg w Gdańsku-Osowej. Celem mojej wizyty była wymiana opon na odpowiednie na tę porę roku. Nie pierwszy raz korzystam z usług tej firmy, najczęściej w innym punkcie na ul. Kartuskiej w Gdańsku, nie zmienia to jednak faktu doskonałej jakości, którą można zaobserwować w obu punktach. Obsługa perfekcyjna - rzeczowa i konkretna. Ilekroć korzystałam z usług tej firmy, nigdy nie zdarzyły się przesunięcia w czasie. Okres oczekiwania na wykonanie usługi również nie pozostawia tu nic do życzenia, natomiast w trakcie wykonywania usługi, można poczytać bieżącą prasę, przy filiżance kawy bądź herbaty. Bardzo przyjazne miejsce z bardzo przyjaznymi cenami.

zarejestrowany-uzytkownik

22.04.2010

Placówka

Gdańsk, Osowski Zakątek 21

Nie zgadzam się (27)
zlecenie naprawy samochodu,...
zlecenie naprawy samochodu, wymiana klocków hamulcowych + ogóolny przegląd zawiszenia, wymiana wycieraczek szyb przednich i szyby tylnej; bardzo łatwy sposób umówienia się w celu wykonania usługi(wystarczył kntakt telefoniczny), wizyta umówiona na konkretną godzinę i faktycznie od tej godziny zajeto sie samochodem; po okazaniu się iż potrzebne cześci są nietypowe i muszą zostać zamówione - co stwied=rdzono po ok. 20 minutach pobytu w centrum serwisowym umówiono sie na następny dzień aby wykonac jednorazowo całość usług. kolejnego dnia otrzymałąm sms przypominający o terminie naprawy, po odstawieniu auta poinformowano mnie o kosztach usługi z wyszczególnieniem kosztów cześci i robocizny; a poniweż nie mogłam czekac na auto umówionoa sie ze mną na kontakt telefoniczny informujący o wykonaniu zleconej usługi. po określonym wcześniej czasie otzrymałam telefon z informacją o możliwości odebrania sprawnego auta.Jeśli chciałabym czekać na samochód istnieje możliwośc poczytania prasy, napicia się kawy lub innego napoju w specjalnie do tego przeznaczonym miejscu.

Grażyna_13

17.10.2008

Placówka

Nie zgadzam się (24)

CNF

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż CNF?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Samochód oddany został...
Samochód oddany został w celi napełnienia klimy, szybko załatwiona sprawa, jednak... na miejscu dowiaduje się, że układ klimatyzacji niesprawny, Pan informuje o wymianie chodnicy i kompresora, ja wielkie oczy, zapytałam czy zbiornik napełniony czynnikiem został, mechanik, który wie, że do jakiejkolwiek naprawy układu klimatyzacji niezbędny jest pusty zbiornik, odpowiada tak, napełniliśmy ale nie działa. To po co napełniać? na siłę klienta nie zatrzymasz. Za przegląd klimatyzacji 100 zł i zero szczegółowych informacji, zniechęcenie i brak opieki nad klientem, przecież to w waszym interesie jest aby klient wyszedł zadowolony, zaopiekowany. Dopiero po kolejnych telefonach uzyskuje informacje co jest do naprawy, okazuje się, że znacznie mniej niż początkowo przekazano. Podsumowując: Po pierwsze brak kontaktu, po drugie niezrozumiały przekaz informacji, co jest do naprawy, po trzecie brak propozycji rozwiązania, oferty ile będzie kosztowała naprawa, w jakim czasie ją zrobimy itp. itd. po czwarte nikt mi nie zaproponował ściągnięcia czynnika ze zbiornika pomimo tego ze było to wskazane. Po co napełniać coś co jest nieszczelne? Dramat, nie wiem jak z jakością wykonywania samych napraw ale komunikacja już na starcie zniechęca do dalszej współpracy. Tutaj już nawet wygórowana cena by nie zniechęciła jak fakt potraktowania klienta, na zasadzie nawciskamy tyle usług ile się da nie ważne czy tego klient potrzebuje czy nie. Nie polecam.