Po wejściu do lokalu niestety nikt się nie zainteresował moją osobą, więc sama wybrałam stolik. Były moje urodziny, więc od gości dostałam kwiaty. Po chwili zjawił się kelner z wazonem, co było miłym zaskoczeniem. Następnie przyniósł karty. Powiedział „dzień dobry”, był osobą miłą i uśmiechniętą, czysto i schludnie ubraną. Przyjął zamówienie z uwagą. Zamówienie zostało zrealizowane po 8 minutach, było zgodne z oczekiwaniami. Gdy poprosiłam o rachunek, kelner przyniósł go po 4 minutach. Lokal czysty i zadbany, toalety czyste.
Po wejściu do lokalu przywitała nas miła Pani i zaprowadziła do stolika. Po chwili (20 sekund) zjawił się kelner z menue. Powiedział „dzień dobry”, był osobą miłą i uśmiechniętą, czysto i schludnie ubraną. Przyjął zamówienie (desery lodowe) z uwagą. Zamówienie zostało zrealizowane po 6 minutach, było zgodne z oczekiwaniami. Gdy poprosiłam o rachunek został on przyniesiony po 3 minitach. Lokal był czysty, toalety były czyste.
Po wejściu do sklepu nie czułam tłoku, byłam zainteresowana towarami z letniej kolekcji. Znalazłam je bez problemu, co prawda nie skupiały się w jednym miejscu, ale nie przeszkadzało mi to. Wybrała rzeczy, które mnie interesowały i poszłam do przymierzalni. W przymierzalni nie było kolejki, a obsługiwała miła Pani. Po wyborze ubrań, które chciałam zakupić udałam się do kasy. Przy kasie również nie było kolejki (1os była przede mną, czas oczekiwania ok 1/2 min.). Pani kasjerka była bardzo miła i uśmiechnięta, ubrana schludnie. Powiedziała "dzień dobry".
Po wejsciu do lokalu (lokal czysty i schludny) udałam sie do kasy. Przy kasie była mała kolejka - 1 osoba przezde mną, czas oczekiwania ok 2min, czynne były 4 kasy. Po złożeniu zamówienia czekałam ok 1,5 min na jego realizację. Kasjerka była miła i uśmiechnięta, powiedziała dzień dobry. Nie było problemu ze znalezieniem miejsca do spożycia posiłku. Stolik przy którym siedziałam był czysty. Kanapki były w odpowiedniej temperaturze.
Przy wejściu do hipermarketu nie było problemu ze znalezieniem wózka. Po zakupie towarów udałam sie do kasy gdzie jak było sporo soób. Przedemna stały 4 osoby, czas oczekiwania na swoją kolej 12 min. Zakupiłam 5 towarów, czas kasowania ich przez kasjera 20 sekund. Kasjer mily i schludnie ubrany.
Do sklepu weszłam aby zakupić parę drobiazgów do domu. Gdy rozglądałam sie po sklepie podeszła pani z obslugi. Milym i serdecznym głosem zapytala sie czy w czymś pomóc. Po wyborze interesujących mnie rzeczy udałam się do kasy. Przy kasie była jedna osoba przedemną, nie czekając długo (ok 20 s.) nadeszła moja kolej. Kasjerka była bardzo miła, schludnie ubrana.
Moja wizyta w banku miała na celu wypłatę gotówki. Placówka czysta i zadbana. Byłam mile zaskoczona,gdy w weszłam do placówki - nie było kolejki. Obsługiwało 2 kasjerów - dwie czynne kasy z dwóch możliwych. Przy kasie przywitał mnie miły pan (kasjer 614), schludnie ubrany i uśmiechnięty.
Nie było problemu z zaparkowaniem auta. Po wejsciu do lokalu (lokal czysty i schludny) udałam sie do kasy. Przy kasie była mała kolejka - 2 osoby przezde mną, czas oczekiwania ok 2min, czynne 3 kasy. Po złożeniu zamówienia czekałam ok 1,5 min na jego realizację. Kasjerka (Dagmara) była miła i uśmiechnięta, powiedziała dzień dobry. Nie było problemu ze znalezieniem miejsca do spożycia posiłku. Stolik przy którym siedziałam był czysty. Kanapki i frytki były w odpowiedniej temperaturze.
Do sklepu weszłam aby sie rozejrzeć, czy coś ciekawego by się znalazło. Wybrałam parę rzeczy i ruszyłam do przymierzalni. W przymierzalni nie było dużej kolejki - czas oczekiwania ok. 1 min. Wybrałam rzeczy, które mi pasowały i ruszyłam do kasy. Przy kasie nie było duzej kolejki - 1 osoba przede mną, czas oczekiwania ok 0,5min. Kasjerka (Pani Ewa) była miła i uśmiechnięta. Chciałam zapłacić karta kredytową, ale okazało sie ze terminal nie działa i mogę zapłacic tylko gotówką. Gotówki nie miałam, poprosilam o odłozenie rzeczy. Wyszłam ze sklepu i zaczęłam szukac bankomatu. Wróciłam z gotówka, zapłaciłam za rzeczy i wyszłam ze sklepu.
Do drogerii weszłam po zakup tuszu do rzęs, bardzo łatwo odnalazłam regał gdzie się znajdował taki, który mnie interesował. Sklep był czysty i schludny. Wzięłam towar z półki i ruszyłam do kasy. Przy kasie nie było dużej kolejki - 1 osoba przede mną, czas oczekiwania ok. 1min, 2 kasy były czynne. Przy kasie obsługiwała miła i uśmiechnięta pani.
Do drogerii weszłam po określone zakupy, sklep był czysty i schludny. Przy kasie nie było długiej kolejki, 1 osoba przede mną, mój czas oczekiwania to ok. 1 min (2 kasy były czynne). Pani kasjerka była miła i uśmiechnięta, zapakowała towar do siatki.
Moja wizyta w banku miała na celu wypłatę większej gotówki. Byłam mile zaskoczona, nie było kolejki, przede mną była tylko 1 osoba (czas oczekiwania ok. 0,5 minuty). Były dwie czynne kasy. Podeszłam do kasy, z uśmiechem przywitała mnie miła pani (kasjer 432), wypłaciła mi pieniążki i z uśmiechem na twarzy mnie pożegnała.
Weszłam do banku aby wypłacić większa gotówkę. W placówce przeraziła mnie długa kolejka (5 osób przede mną), tylko 1 kasa czynna (z 3 w banku). Czekałam ok. 3 min., kolejka się nie zmniejszała, więc opuściłam bank.
Po wejściu do sklepu nie czułam tłoku, byłam zainteresowana towarami przecenionymi. Znalazłam je bez problemu, co prawda nie skupiały się w jednym miejscu, ale nie przeszkadzało mi to. Wybrała rzeczy, które mnie interesowały i poszłam do przymierzalni. W przymierzalni nie było kolejki, a obsługiwała miła Pani. Po wyborze ubrań, które chciałam zakupić udałam się do kasy. Przy kasie również nie było kolejki (1os była przede mną, czas oczekiwania ok 0,5 min.). Pani kasjerka była bardzo miła i uśmiechnięta.
Po wejściu do salonu TP/Orange natknęłam się kolejkę (przede mną stały 2os, później za mną również 2os). Obsługiwała tylko 1 osoba, po ok 5 min. wyszedł 2 konsultant. W salonie można skorzystać darmowo z Internetu i przetestować nowości (np. nowe modele telefonów), co za tym idzie wchodzą tam osoby, które robią niepotrzebny tłok ponieważ zazwyczaj są to dzieci, które chcą za darmowo skorzystać z Internetu lub pograć na grach w telefonie do testowania. Tak tez było w tym przypadku, przypadkowe dzieci, które robiły tłok, przypadkowy Pan korzystający z Internetu, który dziwnie się zachowywał. Po oczekiwaniu ok 7 min. od wejścia do salonu przyszła kolej na mnie. Trafiłam na szczęście na bardzo kompetentną osobę, która szczegółowo odpowiedziała mi na moje pytania, przekazała odpowiednie druki itp.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.