Opinia użytkownika: Ewelina_62
Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska
Treść opinii: Po wejściu do salonu TP/Orange natknęłam się kolejkę (przede mną stały 2os, później za mną również 2os). Obsługiwała tylko 1 osoba, po ok 5 min. wyszedł 2 konsultant. W salonie można skorzystać darmowo z Internetu i przetestować nowości (np. nowe modele telefonów), co za tym idzie wchodzą tam osoby, które robią niepotrzebny tłok ponieważ zazwyczaj są to dzieci, które chcą za darmowo skorzystać z Internetu lub pograć na grach w telefonie do testowania. Tak tez było w tym przypadku, przypadkowe dzieci, które robiły tłok, przypadkowy Pan korzystający z Internetu, który dziwnie się zachowywał. Po oczekiwaniu ok 7 min. od wejścia do salonu przyszła kolej na mnie. Trafiłam na szczęście na bardzo kompetentną osobę, która szczegółowo odpowiedziała mi na moje pytania, przekazała odpowiednie druki itp.