Dostałam prezent. Bransoletkę + beadsy. Z zapięcia wysunął się rzemyk (odkleił), oddałam do reklamacji z prośbą o naprawę. Pytałam darczyńcę, czy ma paragon, ale nie miał. Bransoletka jest grawerowana nazwą firmy, więc nie ma cienia obaw, że to produkt innej firmy. Odrzucono moją reklamację, nie naprawiając bransoletki. Uważam, że firma nie dba o klienta należycie, biżuteria zazwyczaj jest prezentem i nielogiczne jest dołączanie do niej paragonu. Cóż, uważam, że firma z taką renomą mogłay pokusić się o do zapięcia. Konkurencja jest duża.
Nowy sklep, otwarty w marcu 2010 w CH Galaxy w Szczecinie.
Bardzo bogata oferta zarówno w sekcji damksiej, młodzieżowej, dzięcięcej jak i męskiej (choć tu najmniej urozmaicona w stosunku do reszty).
Obsługa nienarzucająca się, dyskretna, chętnie poszuka brakującej rozmiarówki...
Minusik za brak programu lojalnościowego i ... dość nieprzyjemną Panią kierownik (miałam okazję obserwować jej zachowanie w stosunku do swoich pracowników).
Ponieważ sklep jest nowy, daję mu szansę na rozwinięcie skrzydeł:)
Kompetentna, zawsze chętna do niezobowiązującej pomocy obłsuga, doskonała znajomość trendów przez obsługujące Panie, częste dostawy najnowszych kolekcji, atrakcyjne, przyciągające klienta witryny.
Minusik za brak karty lojalnościowej - rabatowej oraz za sztywne trzymanie się zasad "nieściągania" odzieży z wystawy (nawet, jak na sklepie jest ten sam rodzaj, tylko inny rozmiar).
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.