Chciałabym podzielić się opinią (bardziej przemyśleniami) na temat tego butiku, nie ze względu na kiepską czy świetną jakość obsługi, ale z powodów zupełnie innych. Lubię tą markę, mimo że obsługa posprzedażna (gwarancja) jest drogą przez mękę i nie kończy się dobrze. Jeżeli chodzi o stricte ten akurat salon, moje wątpliwości budzą kompetencje personelu - przy ostatniej wizycie, podczas której chciałam zareklamować buty (oczywiście z przekonaniem poniesienia porażki) - samo zgłoszenie reklamacyjne wypisywano mi 15 minut przy czym zajmowały się tym 3 ekspedientki uzupełniając swoją wiedzę wzajemnie (tu już byłam pewna, że moja reklamacja nie zostanie uznana). Ponadto, nie wiem czy winnam oceniać aspekt wyglądu ekspedientek, ale wiele osób zapewne zgodzi się ze mną, że wchodząc do salonu, wcale z nie najtańszym obuwiem, oprócz wyglądu samego salonu, asortymentu oraz kompetencji personelu - chciałabym zostać obsłużona przez zadbaną, elegancką i uśmiechniętą osobę - która jakby nie patrzeć tworzy wizerunek całego sklepu.
Zakupy robię tutaj zawsze z niezwykłą przyjemnością. Cała drogeria wraz z apteką, jest niezwykle schludna, produkty są poukładane, mają swoje miejsce, nie ma problemu ze znalezieniem odpowiadającym im cenówek. W razie jakiegokolwiek problemu - obsługa zawsze służy pomocą, nie będąc nachalną - potrafi doradzić.
Sklep ten, prawdopodobnie nigdy nie należał do najbardziej przystępnych dla klienta z racji niewielkich rozmiarów i wynikających z tego problemów z nieładem towarów. Jednakże do takich rzeczy można się po prostu przyzwyczaić. Jednakże to, co dziś miało miejsce w sklepie to kompletna abstrakcja: klientów wielu, kasy otwarte jedynie dwie, kasjerzy nie radzący sobie z wycofaniem błędnie (bądź co bądź przez nich) wprowadzonych kodów towarów i jednocześnie nie rozpoznawalne przez systemy kody towarów na opakowaniach, powodujące piętrzenie się kolejek, awaria terminali płatniczych i związany z tym amok klientów, w dalszej kolejności - totalny bałagan na hali sprzedażowej (kałuże błota i wody przy regałach chłodniczych), palety utrudniające przejście i dostanie się do towarów, nieświeże owoce i zwiędnięte warzywa po drugiej stronie... podsumowując - 10 minutowa wizyta w sklepie, zakończyła się traumą przy kasie.
Do tego sklepu weszłam przy okazji innych zakupów, bo przyciągnął mnie jeden ze stroi kąpielowych na wystawie. Sklep jest niewielki, ale na prawdę posiada szeroki asortyment i bardzo ładnie wyeksponowany. Mimo dość sporej ilości klientek, od razu się mną zainteresowano. Podziękowałam za pomoc, ponieważ nie miałam zamiaru nic kupować, jednak za chwilę pani podeszła do mnie ponownie i przedstawiła w skrócie, ale bardzo fotograficznie praktycznie całą kolekcję. Zazwyczaj takie zachowanie uważam za natarczywe, jednak to było bardzo miłe, wręcz ciekawe doświadczenie zaproponowała mi katalog i zaprosiła na następną wizytę. Pierwszy raz zostałam obsłużona bez mojej prośby tak przyjemnie.
Przede wszystkim pełna, profesjonalna obsługa klienta wraz z kompleksowym doradztwem. Obsługa niezwykle miła, uprzejma i uśmiechnięta. Sklep czysty, schludny, produkty doskonale wyeksponowane wraz z przejrzystymi cenami i obowiązującymi aktualnie promocjami na dane produkty.
Sklep schludny, towar wyeksponowany, szeroka rozmiarówka, obsługa przyjemna i zawsze chętna do pomocy. Zwrot czy wymiana towaru nie stanowi najmniejszego problemu dla obsługi.
Obsługa jest na wysokim poziomie, pracownicy są zawsze schludni, posiadają plakietki, potrafią szybko i bezbłędnie przedstawić pewne propozycje klientom a zamówienie podać w sposób estetyczny. Jedyny, ale niewielki minus za szybkość w działaniu obsługi, czasem przypłaconej niekompletnym zamówieniem lub pomyłkami, ale z racji tego iż restauracja znajduje się w galerii, co wiąże się z nieustającymi kolejkami i ich presją - zostaje to wybaczone.
Uwielbiam robić tutaj zakupy. Panie są miłe, uprzejmie i bardzo pomocne. Nawet najdłuższa kolejka gwarantuje nam szybką obsługę, dzięki dobrej organizacji personelu. Towar ułożony, widoczny dla klienta, to samo dotyczy cen. Lokal zawsze czysty i schludny, zachęcający wręcz do robienia zakupów akurat w tym miejscu.
Obsługa na bardzo wysokim poziomie, zwłaszcza że firma sprzedaje produkt stosunkowo nowy na polskim rynku, o którym klienci nie wiedzą jeszcze wiele. Po wejściu do lokalu przywitały mnie kolorowe tablice z jasno opisanymi produktami znajdującymi się w aktualnej sprzedaży i uśmiechnięte twarze personelu, który uprzejmie i chętnie poinformował mnie o sprzedawanym produkcie i pytając o moje preferencje względem zakupu, udało nam się wspólnie stworzyć napój odpowiedni dla mnie. Co ważne przygotowanie napoju odbywa się na naszych oczach, a personel swoim zachowaniem sprawia, jakbyśmy brali czynny udział w jego powstawaniu. .Ogólne bardzo pozytywne wrażenia.
Mimo, że mieszkam bardzo blisko, staram się unikać robienia w tym sklepie zakupów. Samo wejście tam nie należy do najprzyjemniejszych, nie wspominając o przejściu pomiędzy regałami. Tuż przy wejściu, znajdują się warzywa i owoce, które są nie poukładane, nie mają swojego miejsca. Duży problem sprawia mi również znalezienie odpowiedniej ceny danego produktu, często naklejone jest ich więcej niż jest samego towaru, lub też żadna z cen nie odpowiada tej przekazanej mi przy kasie. Wręcz przerażające jest dla mnie oczekiwanie w kolejce, które trwa i trwa. Pracownicy nie spieszą się z wykonywaniem obowiązków, nie są skorzy do udzielania jakichkolwiek informacji (lub też nie znają właściwej odpowiedzi na zadane pytanie) a nawet najmniejsza uwaga w ich stronę spotyka się z nieprzyjemną odpowiedzią. W związku z czym kolejka dalej się nie zmniejsza a wśród klientów narasta frustracja.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.