Opinia użytkownika: Ewa_1484
Dotycząca firmy: wojas
Treść opinii: Chciałabym podzielić się opinią (bardziej przemyśleniami) na temat tego butiku, nie ze względu na kiepską czy świetną jakość obsługi, ale z powodów zupełnie innych. Lubię tą markę, mimo że obsługa posprzedażna (gwarancja) jest drogą przez mękę i nie kończy się dobrze. Jeżeli chodzi o stricte ten akurat salon, moje wątpliwości budzą kompetencje personelu - przy ostatniej wizycie, podczas której chciałam zareklamować buty (oczywiście z przekonaniem poniesienia porażki) - samo zgłoszenie reklamacyjne wypisywano mi 15 minut przy czym zajmowały się tym 3 ekspedientki uzupełniając swoją wiedzę wzajemnie (tu już byłam pewna, że moja reklamacja nie zostanie uznana). Ponadto, nie wiem czy winnam oceniać aspekt wyglądu ekspedientek, ale wiele osób zapewne zgodzi się ze mną, że wchodząc do salonu, wcale z nie najtańszym obuwiem, oprócz wyglądu samego salonu, asortymentu oraz kompetencji personelu - chciałabym zostać obsłużona przez zadbaną, elegancką i uśmiechniętą osobę - która jakby nie patrzeć tworzy wizerunek całego sklepu.