Opinie użytkownika (13)

Dobrze. Bardzo duży...
Dobrze. Bardzo duży wybór za rozsądną cenę. Można znaleźć coś dla siebie. Pracownicy uprzejmi, nie nachalni. Nie spotkałam się z naciskiem zakupu dodatkowych środków do pielęgnacji. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Estera_35

25.07.2017

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Wolę unikać...
OK. Wolę unikać tego sklepu. Od momentu gdy przekraczam jego próg, czuję się obserwowana. Za mną krok w krok chodzi pracownik niby układając (poprawiając) pudełka. Na minus dla mnie jest także wciskanie na siłę akcesoriów pielęgnacyjnych. W moim przypadku zakupione kosmetyki do obuwia zniszczyły wierzchnią warstwę butów. Po niecałym miesiącu, gdy przyszłam z reklamacją, Pani, która doradzała kosmetyki wyparła się tego. Reklamacja oczywiscie została odrzucona. Generalnie w tym sklepie każdy znajdzie Na plus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu.

Estera_35

25.07.2017

DEICHMANN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Lubię...
Bardzo dobrze. Lubię tankować na Orlen bo mają dobrej jakości paliwo i dobrą ... kawę. Moją opinię zapewne podziela wiele osób bo zazwyczaj są długie kolejki do dystrybutora oraz do stanowiska z kawą. Obsługa bardzo sympatyczna. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Estera_35

18.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Paliwo bardzo...
Super. Paliwo bardzo dobrej jakości, gdy podjeżdżam wychodzi zazwyczaj Pan, by pomóc mi zatankować. Przyznam, że problemem tej stacji są dla mnie nazwy paliw - nie ma oznaczeń, które paliwo to "98". Dlatego też daję dużego plusa za wyrozumiałość i pomoc miłego Pana. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Estera_35

18.07.2017

Shell

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Moja ulubiona...
Rewelacyjnie. Moja ulubiona pizzeria. Smacznie, czysto i niedrogo. Pracownicy podpowiedzą co zamówić - pomimo dużej ilości klientów znajdą chwilę, by uśmiechnąć się. Polecam Da Grasso, bo tam każdy znajdzie coś dla siebie, nie tylko pizzę ale również dania obiadowe. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Estera_35

18.07.2017

Da Grasso

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Obsługa...
Bardzo dobrze. Obsługa sympatyczna i sprawna. Pomimo bardzo dużego ruchu pomieszczenia czyste. Desery lodowe i lody z McDonald's są najlepsze! Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Estera_35

18.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Pizza...
Bardzo dobrze. Pizza bardzo dobra, pomieszczenia czyste. Duży wybór dań w menu. Obsługa sprawna i uśmiechnięta. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Estera_35

18.07.2017

Pizza Hut

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Sympatyczna...
Bardzo dobrze. Sympatyczna obsługa, schludne i czyste wnętrze. Co do paliwa - wysoka jakość, czuć różnicę w prowadzeniu auta. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Estera_35

18.07.2017

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Tankując...
Tak sobie. Tankując na samoobsługowej stacji Carrefour, nigdy nie wiem czego się spodziewać, czy dziś "połknie" mi banknot, czy nie będzie działał czytnik kart. W godzinach pracy sklepu sprawnie są rozstrzygane reklamacje, po godzinach zaś wolę tam nie jeździć. Jakość paliwa adekwatna do ceny. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Estera_35

18.07.2017

Carrefour Stacja Paliw

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dziś niestety nie...
Dziś niestety nie udało mi się dojechać na zakupy do Carrefoura, ponieważ autobus obsługujący Bałuty, po zatrzymaniu się na przystanku Dw.Żabieniec, nie otworzył drzwi i po prostu odjechał. Kilka osób było zawiedzionych... Z zakupów zrezygnowałam.

Estera_35

05.07.2017

Carrefour

Placówka

Łódź, Szparagowa 7

Nie zgadzam się (0)
Ogromny minus za...
Ogromny minus za muchy siedzące na wędlinie w lodówce, aż zniechęciłam się do zakupów.

Estera_35

04.07.2017

VIP

Placówka

Łódź, Rojna 52

Nie zgadzam się (0)
Nie mając pomysłu...
Nie mając pomysłu na prezent, udałam się do maleńkiego sklepu z kawami, herbatami, filiżankami itp. Wchodząc do Pasji poczułam się, jakbym została przeniesiona się do innego świata - wnętrze rewelacja. Pani obsługująca z pełnym profesjonalizmem potrafiła mi doradzić i elegancko zapakowała zakupiony prezent. Dzięki takiej obsłudze poczułam się wyjątkowo i na pewno będę tam wracać. To miejsce ma w sobie pozytywną energię!

Estera_35

26.06.2017

Pasja

Placówka

Łódź, Rojna 41 lok. 40

Nie zgadzam się (0)
Telefonując do Banku...
Telefonując do Banku Pocztowego z reklamacją dotyczącą naliczania prowizji, konsultant początkowo nie potrafił udzielić mi informacji z jakiego tytułu naliczona była opłata. Po kilkuminutowej rozmowie stwierdził, że to naliczenie NAJPRAWDOPODOBNIEJ jest za wypłatę z placówce pocztowej. Zatem bardzo słabo wypada obsługa na Poczcie Polskiej, gdyż pracownik nie informuje petenta, że wypłata środków przy użyciu karty jest obciążona kosztami, natomiast wypłata w tym samym miejscu "na dowód" jest bez prowizji. Niestety wiele osób tego nie jest świadomych.

Estera_35

26.06.2017

Bank Pocztowy

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi