Dobrze. Bardzo duży wybór za rozsądną cenę. Można znaleźć coś dla siebie. Pracownicy uprzejmi, nie nachalni. Nie spotkałam się z naciskiem zakupu dodatkowych środków do pielęgnacji. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
OK. Wolę unikać tego sklepu. Od momentu gdy przekraczam jego próg, czuję się obserwowana. Za mną krok w krok chodzi pracownik niby układając (poprawiając) pudełka. Na minus dla mnie jest także wciskanie na siłę akcesoriów pielęgnacyjnych. W moim przypadku zakupione kosmetyki do obuwia zniszczyły wierzchnią warstwę butów. Po niecałym miesiącu, gdy przyszłam z reklamacją, Pani, która doradzała kosmetyki wyparła się tego. Reklamacja oczywiscie została odrzucona. Generalnie w tym sklepie każdy znajdzie Na plus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu.
Bardzo dobrze. Lubię tankować na Orlen bo mają dobrej jakości paliwo i dobrą ... kawę. Moją opinię zapewne podziela wiele osób bo zazwyczaj są długie kolejki do dystrybutora oraz do stanowiska z kawą. Obsługa bardzo sympatyczna. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. Paliwo bardzo dobrej jakości, gdy podjeżdżam wychodzi zazwyczaj Pan, by pomóc mi zatankować. Przyznam, że problemem tej stacji są dla mnie nazwy paliw - nie ma oznaczeń, które paliwo to "98". Dlatego też daję dużego plusa za wyrozumiałość i pomoc miłego Pana. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Moja ulubiona pizzeria. Smacznie, czysto i niedrogo. Pracownicy podpowiedzą co zamówić - pomimo dużej ilości klientów znajdą chwilę, by uśmiechnąć się. Polecam Da Grasso, bo tam każdy znajdzie coś dla siebie, nie tylko pizzę ale również dania obiadowe. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Obsługa sympatyczna i sprawna. Pomimo bardzo dużego ruchu pomieszczenia czyste. Desery lodowe i lody z McDonald's są najlepsze! Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Pizza bardzo dobra, pomieszczenia czyste. Duży wybór dań w menu. Obsługa sprawna i uśmiechnięta. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Sympatyczna obsługa, schludne i czyste wnętrze. Co do paliwa - wysoka jakość, czuć różnicę w prowadzeniu auta. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Tak sobie. Tankując na samoobsługowej stacji Carrefour, nigdy nie wiem czego się spodziewać, czy dziś "połknie" mi banknot, czy nie będzie działał czytnik kart. W godzinach pracy sklepu sprawnie są rozstrzygane reklamacje, po godzinach zaś wolę tam nie jeździć. Jakość paliwa adekwatna do ceny. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dziś niestety nie udało mi się dojechać na zakupy do Carrefoura, ponieważ autobus obsługujący Bałuty, po zatrzymaniu się na przystanku Dw.Żabieniec, nie otworzył drzwi i po prostu odjechał. Kilka osób było zawiedzionych... Z zakupów zrezygnowałam.
Nie mając pomysłu na prezent, udałam się do maleńkiego sklepu z kawami, herbatami, filiżankami itp. Wchodząc do Pasji poczułam się, jakbym została przeniesiona się do innego świata - wnętrze rewelacja. Pani obsługująca z pełnym profesjonalizmem potrafiła mi doradzić i elegancko zapakowała zakupiony prezent. Dzięki takiej obsłudze poczułam się wyjątkowo i na pewno będę tam wracać. To miejsce ma w sobie pozytywną energię!
Telefonując do Banku Pocztowego z reklamacją dotyczącą naliczania prowizji, konsultant początkowo nie potrafił udzielić mi informacji z jakiego tytułu naliczona była opłata. Po kilkuminutowej rozmowie stwierdził, że to naliczenie NAJPRAWDOPODOBNIEJ jest za wypłatę z placówce pocztowej. Zatem bardzo słabo wypada obsługa na Poczcie Polskiej, gdyż pracownik nie informuje petenta, że wypłata środków przy użyciu karty jest obciążona kosztami, natomiast wypłata w tym samym miejscu "na dowód" jest bez prowizji. Niestety wiele osób tego nie jest świadomych.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.