Opinie użytkownika (18)

Małe kolejki przy...
Małe kolejki przy kasie. Duży wybór produktów nie tylko spożywczych.

EmiliaEstera

12.04.2019

Kaufland

Placówka

Siemianowice Śląskie, Księdza Jana Kapicy 10a

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

EmiliaEstera

27.12.2017

RUCH S.A.

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie.
Tak sobie.

EmiliaEstera

27.12.2017

Koleje Mazowieckie

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

EmiliaEstera

27.12.2017

empik

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

EmiliaEstera

22.12.2017

Poczta Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie.
Fatalnie.

EmiliaEstera

21.12.2017

OleOle.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie.
Fatalnie.

EmiliaEstera

21.12.2017

InPost

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

EmiliaEstera

21.12.2017

GLS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

EmiliaEstera

21.12.2017

Bank BPH

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

EmiliaEstera

21.12.2017

Alior Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Ogólnie szybko...
Dobrze. Ogólnie szybko i sprawna obsługa i bardzo dyskretna. Niestety Pani palaczka i miała dość nieprzyjemny zapach z ust, który wyczuwałam pomimo, że dzieliło nas biurko. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

EmiliaEstera

01.08.2017

ING Bank Śląski

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. personel mało...
Dobrze. personel mało kompetentny.Brakuje podstawowej wiedzy z zakresu anatomii człowieka i z zakresu branży obuwniczej. Nie posiadają nawet centymetra, żeby zmierzyć stopę dziecku. Będąc z córką w sklepie, która nie chciała dać przymierzyć buta. Poprosiłam o centymetr na co usłyszałam, że nie mają. Pani zaproponowała tylko jakąś miarkę numeracji obuwia, która jest mało przydatna gdyż każda firma ma inną numerację. Ale po zmierzeniu stopy tą miarką wyszło, że ma rozmiar 24. Na moje stwierdzenie, że jedn Na plus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, organizacja i czas obsługi.

EmiliaEstera

25.07.2017

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. nie...
Bardzo dobrze. nie mam zastrzeżeń Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

EmiliaEstera

25.07.2017

BARTEK

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Obsługa strasznie...
Słabo. Obsługa strasznie długa. Bardzo długo się czeka na zamówienie. Na dwa lody czekałam chyba ze 20 minut. W ogóle bałagan pracownicy niezrogranizowani. Pomylili zamówienia. Długi czas oczekiwania ogólnie jestem niezadowolona. Na plus: zachowanie personelu. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

EmiliaEstera

18.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Nie mam...
OK. Nie mam zastrzeżeń. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

EmiliaEstera

18.07.2017

Carrefour Stacja Paliw

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Nie miałam...
Dobrze. Nie miałam zbyt wiele kontaktu z pracownikami. Ale z tymi co miałam nie to nie zauważyłam żadnych nieprawidłowości Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.

EmiliaEstera

18.07.2017

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na Minus: Organizacja i czas obsługi.

EmiliaEstera

18.01.2017

Orange

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

EmiliaEstera

18.01.2017

nju mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi