Opinie użytkownika (8)

Na stacji paliw...
Na stacji paliw BLISKA w Choszczówce Stojeckiej (zaraz za Mińskiem Mazowieckim w stronę Warszawy) samochód tankuję praktycznie co dwa tygodnie. Stacja jest dobrze utrzymana, cały obszar na zewnątrz jest czysty, posprzątany, banery reklamowe są zadbane. Powierzchnia sklepu jest nieduża, ale jak na stację wystarczająca. Półki z towarem są zawsze wypełnione. Lubię tam tankować ponieważ z reguły jest mało ludzi i nie ma kolejek. Ceny paliw są także zawsze niższe niż w BP czy na Orlenie. Pracownicy są mili, obsługują sprawnie, często proponują płyn do spryskiwaczy, ubrani są w firmowe uniformy. Jedynym minusem tej, ale i każdej innej stacji benzynowej są wysokie ceny innych towarów.

Dorota_462

12.04.2010

BLISKA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (23)
Punkt Cyfry +...
Punkt Cyfry + w Mińsku odwiedziłam ponieważ znajomy podpisywał tam umowę kupna Cyfry. Lokal mały, kiepsko urządzony wewnątrz. Odstraszają półki z kablami i końcówkami od razu na wysokości oczu oraz otwarte drzwi na zaplecze, które z pewnością nie było posprzątane- leżał chociażby zdemontowany baner reklamowy w przejściu. Na zewnątrz również oklejenie gablot własnoręcznymi napisami czarny flamastrem na białej kartce nie zachęca do wejścia. W porównaniu z punktem w Siedlcach na ul. Kilińskiego obsługa kiepska, jakby zmęczona, zrezygnowana, chłopak za ladą siedział ze spuszczoną głową aby tylko do niego nie podejść. Kobieta, która się nami zajęła była miła, kompetentna, sprawnie nas obsługiwała ale bez entuzjazmu.

Dorota_462

07.04.2010

Jakpol

Placówka

Mińsk Mazowiecki, Kościuszki 24

Nie zgadzam się (19)
Poszłam do tego...
Poszłam do tego punktu ponieważ oprócz sprzedaży telewizorów mają oni w ofercie telewizję Cyfrę +, o której chciałam się dowiedzieć czegoś więcej. Musiałam poczekać z 10minut w kolejce ponieważ wszystkie stanowiska były zajęte, ale nie było to uciążliwe, gdyż lokal choć nieduży był czysty i przyjemnie urządzony. Obsługiwał mnie młody (ok. 26 lat) chłopak, wysoki, postawny, ciemny blondyn i był jak najbardziej kompetentny, prosto i jasno potrafił wszystko wyjaśnić, porównać z konkurencją, odpowiedział na wszystkie moje pytania dotyczące cen, umowy, programów, montażu itd. W moją wnikliwą rozmowę, po rozładowaniu kolejki włączyli się także pozostali dwaj panowie z obsługi, którzy również byli bardzo mili, sympatyczni i kompetentni.

Dorota_462

07.04.2010

Vena

Placówka

Siedlce, Kilińskiego 11

Nie zgadzam się (31)
Z usług kliniki...
Z usług kliniki Impladent jestem bardzo zadowolona. Korzystam z niej od roku, odwiedzając swoją doktor (dr. H.) raz na półtora miesiąca. Muszę przyznać, że za każdym razem jestem mile zaskoczona wyglądem kliniki, obsługą personelu oraz ceną. Klinika jest zawsze czysta, jasna i elegancko urządzona. W poczekalni znajduje się komplet wypoczynkowy oraz woda do picia. Gabinety również zawsze są czyste i posprzątane a sprzęt jest nowoczesny. Personel wykazuje się dużym profesjonalizmem oraz otwartością na klienta- zawsze w przeddzień wizyty jest telefon przypominający o wizycie. Ponadto zawsze jest chętny do pomocy, gdy czegoś nie wie oddzwania z informacją w późniejszym terminie. Lekarze (szczególnie dr. H., z którą mam największy kontakt) zawsze uśmiechnięci, komunikatywni, bardzo sprawni i szybko wykonujący zabiegi oraz zawsze wiedzą co robią. Tak samo higienistka- Pani I. Klinika posiada szeroki asortyment usług a ceny nie odstają od poziomu cen w centrum Warszawy. Jak do tej pory nie było żadnej sytuacji, ze względu na którą można byłoby postawić klinice jakiegoś minusa.

Dorota_462

10.02.2010

Impladent

Placówka

Warszawa, Żytnia 16

Nie zgadzam się (37)
Część floty samochodowej,...
Część floty samochodowej, będącej w leasingu, którą się zajmuję w swojej firmie jest ubezpieczona w PZU. Nie mogę ocenić kompetencji personelu, ich zachowania czy wyglądu oraz miejsca obsługi gdyż polisy ubezpieczeniowe zawiera zewnętrzna agencja, która współpracuje z firmą leasingową. Mogę natomiast wypowiedzieć się w kwestii załatwiania przez PZU szkód komunikacyjnych, gdyż te załatwiam osobiście. Tutaj PZU w porównaniu z innymi towarzystwami wypada bardzo korzystnie, gdyż bardzo szybko i sprawnie wysyła rzeczoznawców na oględziny, z łatwością można w wielu warsztatach rozliczyć szkodę bezgotówkowo- PZU- warsztat naprawczy, pomijając w procederze naszą firmę a wypłata odszkodowania w porównaniu z innymi towarzystwami jest najszybsza. Jedynym minusem są dość wysokie ceny ubezpieczeń komunikacyjnych w porównaniu do konkurencji.

Dorota_462

10.02.2010

PZU

Placówka

Nie zgadzam się (28)
Bardzo często odwiedzam...
Bardzo często odwiedzam lodziarnię Grycan w warszawskiej Arkadii. Zawsze wychodzę z niej bardzo zadowolona zarówno jeśli chodzi o podawane przysmaki jak i poziom obsługi. Pracownicy są zawsze mili, uprzejmi, nienatarczywi, doskonale koordynują rotujących się klientów. Ponadto lodziarnia ma dużą i różnorodną ofertę- wszystko zawsze smaczne i estetycznie podane. Minusem jest jedynie częsty brak miejsc. Wydaje mi się, że powierzchnia i liczba stolików mogłaby być większa, gdyż jest to duże centrum handlowe a chętnych na pyszne lody nie brakuje.

Dorota_462

29.01.2010

GRYCAN

Placówka

Warszawa, al. Jana Pawła II 82

Nie zgadzam się (24)
Przynajmniej raz w...
Przynajmniej raz w miesiącu zaglądam do tego sklepu w poszukiwaniu ubrań. Sklep jest średniej wielkości i mimo, że posiada 2 piętra to zawsze panuje tam chaos nie do przyjęcia. Na parterze, gdzie z reguły jest moda męska jest zawsze mało miejsca, korytarzyki między półkami są bardzo wąskie a ubrania są powciskane na wieszaki oraz półki ile tylko się da, tak, że nie sposób je przeglądać. Dużym minusem jest również to, że ubrania nie są porządkowane i układane na bieżąco przez pracowników z powrotem na swoje miejsca. Często, zamiast na wieszakach leżą na podłodze, albo wszystkie, nieposkładane na jednej kupie, nie w tym miejscu co powinny a sklep, zamiast sprawiać wrażenie markowego wydaje się być sklepem z odzieżą używaną. Często brakuje też pracownika przy przymierzalniach by wydawał numerki oraz odbierał ubrania. Często do przymierzalni są ogromne kolejki- jest ich mało. Nie do przyjęcia jest fakt, że często w czasie przecen na metkach jest informacja o obniżonej cenie a przy kasie okazuje się coś zupełnie innego. Nie zdarzyło to się bezpośrednio mnie ale stojąc w kolejce do kasy nie raz obserwowałam takie sytuacje. Kasjerka nie przeprosiła klienta za taką sytuację a wręcz była niezadowolona gdy klient rezygnował z zakupu z powodu niezgodności ceny. Mimo fatalnej obsługi, kiepskiej organizacji sklepu i złej informacji cenowej zaglądam tam ponieważ zawsze znajdą się jakieś ciekawe ubrania. Ponadto sklep położony jest przy głównej ulicy miasta, więc bardzo dużo ludzi ciągle koło niego przechodzi, w tym ja.

Dorota_462

29.01.2010

Reserved

Placówka

Siedlce, Piłsudskiego 18

Nie zgadzam się (12)
Zamawiając artykuły biurowe...
Zamawiając artykuły biurowe przez stronę internetową firmy Lyreco nigdy nie można być pewnym ceny. Mimo, iż firma Zamawiającego ma wynegocjowane stawki z przedstawicielem Lyreco to po pewnym czasie, nie informując klienta, Lyreco podnosi ceny (znacznie) w systemie internetowym nie zważając na wcześniejszą umowę. Przedstawiciel nigdy nie umie logicznie wytłumaczyć tego faktu.

Dorota_462

29.01.2010

Lyreco

Placówka

Nie zgadzam się (13)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi